Tanderosie?
dinsdag 21 september 2010 om 21:22
Ik heb onlangs mijn tanden gebleek met de crest shitestrips. Ik heb er zo een spijt van als ik had geweten wat de gevolgen zouden zijn was ik er nooit aan begonnen.
Gister heb ik de laatste strip erop gedaan en toen ik hem verwijderde zag ik dat de onderkant van mijn voortanden transparant is geworden. Als ik mijn tong erachter zet schijnt het gewoon door! Ze zijn ook een heel klein beetje gevoeliger geworden.
Zou dit tanderosie kunnen zijn ik vrees van wel he? Ik heb direct mijn tandarts gebeld maar ik kan volgende week pas terecht.
Heeft iemand ervaring met tanderosie? Brokkelen je tanden af?
Gister heb ik de laatste strip erop gedaan en toen ik hem verwijderde zag ik dat de onderkant van mijn voortanden transparant is geworden. Als ik mijn tong erachter zet schijnt het gewoon door! Ze zijn ook een heel klein beetje gevoeliger geworden.
Zou dit tanderosie kunnen zijn ik vrees van wel he? Ik heb direct mijn tandarts gebeld maar ik kan volgende week pas terecht.
Heeft iemand ervaring met tanderosie? Brokkelen je tanden af?

dinsdag 21 september 2010 om 21:33
Dat het bij de snijtanden normaal is weet ik wel maar ik zie het nu bij mijn 2 voortanden die waren helemaal niet doorschijnend. Ik zie echt helemaal aan de onderkant een doorschijnend laagje.
Dat de tanden transparant zijn hoeft dus niet te altijd te betekenen dat het tanderosie is? Ben doodsbang dat ik dat namelijk heb ben pas 20 jaar!
Dat de tanden transparant zijn hoeft dus niet te altijd te betekenen dat het tanderosie is? Ben doodsbang dat ik dat namelijk heb ben pas 20 jaar!

dinsdag 21 september 2010 om 21:46

dinsdag 21 september 2010 om 21:57