Tarwegras allergie?
dinsdag 4 september 2012 om 12:27
Hallo beste mensen ik heb daarnet met google gezocht naar ervaringen met Tarwegras....mijn vraag was eigenlijk of iemand de ervaring heeft gehad van jeukende uitslag van het gebruik van dat groene poeder......ik vond wel komentaren over het spul...maar meer ook niet...heeft iemand hier er ervaring mee????
Bijvoorbaat dank voor respons,
Pyrtje
Bijvoorbaat dank voor respons,
Pyrtje
dinsdag 4 september 2012 om 14:51
Hmmm dank je Borderwalk...jaaa je hebt natuurlijk gelijk...er zat nog wat meer vast aan m'n vraag.....waar ik hihihi hoopte "makkelijker van af te kunnen komen" als ik als respons zou krijgen dat er meer ervaringen waren met jeukplekken door het gebruik van tarwegras poeder.....ik was nl. op het punt beland om mijn levensstijl kwa voedding drastisch om te gooien.....m'n lichaam te ontzuren (ontgiften)....en middelen te gebruiken die daarbij zouden kunnen helpen....dus heb ik een aantal aanbevolen gezonde suplementen gekocht o.a tarwegras poeder, Chia seeds, Hennepzaad....en ik heb ze alle 3 op dezelfde dag gebruikt...hihihi...zodat ik niet weet welk van de 3 me de jeukplekken heeft bezorgd!!! Wie van de 3 hahahah
M'n intuitie zegt dat het ...het groene poeder was die ik in een smoothy heb mee geblend zoals aangeraden....puur gemakzucht dus ...om ze niet een voor een uit te gaan proberen...dat ik vroeg of er bekend was dat dat goedje allergische reakties kon veroorzaken...
Bedankt in iedergeval voor jouw nuchtere reaktie...
M'n intuitie zegt dat het ...het groene poeder was die ik in een smoothy heb mee geblend zoals aangeraden....puur gemakzucht dus ...om ze niet een voor een uit te gaan proberen...dat ik vroeg of er bekend was dat dat goedje allergische reakties kon veroorzaken...
Bedankt in iedergeval voor jouw nuchtere reaktie...
dinsdag 4 september 2012 om 15:36