Gezondheid alle pijlers

Tarwegras allergie?

04-09-2012 12:27 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo beste mensen ik heb daarnet met google gezocht naar ervaringen met Tarwegras....mijn vraag was eigenlijk of iemand de ervaring heeft gehad van jeukende uitslag van het gebruik van dat groene poeder......ik vond wel komentaren over het spul...maar meer ook niet...heeft iemand hier er ervaring mee????

Bijvoorbaat dank voor respons,

Pyrtje
Als jij er toch duidelijk elke keer een reactie op krijgt, dan ben jij toch allergisch? Wat maakt het uit of anderen het zijn? Het lijkt me iig iets dat je makkelijk kan vermijden in je dagelijks dieet.
Hmmm dank je Borderwalk...jaaa je hebt natuurlijk gelijk...er zat nog wat meer vast aan m'n vraag.....waar ik hihihi hoopte "makkelijker van af te kunnen komen" als ik als respons zou krijgen dat er meer ervaringen waren met jeukplekken door het gebruik van tarwegras poeder.....ik was nl. op het punt beland om mijn levensstijl kwa voedding drastisch om te gooien.....m'n lichaam te ontzuren (ontgiften)....en middelen te gebruiken die daarbij zouden kunnen helpen....dus heb ik een aantal aanbevolen gezonde suplementen gekocht o.a tarwegras poeder, Chia seeds, Hennepzaad....en ik heb ze alle 3 op dezelfde dag gebruikt...hihihi...zodat ik niet weet welk van de 3 me de jeukplekken heeft bezorgd!!! Wie van de 3 hahahah

M'n intuitie zegt dat het ...het groene poeder was die ik in een smoothy heb mee geblend zoals aangeraden....puur gemakzucht dus ...om ze niet een voor een uit te gaan proberen...dat ik vroeg of er bekend was dat dat goedje allergische reakties kon veroorzaken...

Bedankt in iedergeval voor jouw nuchtere reaktie...
Maar stel dat ik nou zou reageren en zeggen dat ik allergisch ben voor die chiaseeds en meer mensen die ik ken ook , dan weet je toch nog niet zeker dat jij daar ook allergisch voor bent?

Ik zou gewoon even wachten tot alles weer rustig is en dan toch even systematisch testen.
Dank je Lief,...dat heb ik ookal besloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven