Gezondheid alle pijlers

Tinnitus

06-04-2021 19:28 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds zaterdag een soort piep in mijn linkeroor, heel irritant! Soms lijkt het wat minder te zijn. S,morgens als ik wakker word is het stil maar dan ineens is het er weer. Ik dacht eerst dat het door mijn tv kwam, dat die piepte. (Oude tv, dacht bijna aan het einde).

Iemand ervaring hiermee? Ik ga morgen sowieso afspraak maken bij ome dok. Misschien oren uitspuiten? Soms een wat watterig gevoel in mijn oor. Net of er wat in je oor zit, dat hij moet open ploppen zeg maar. Ben ergens wel bang dat dit iets is wat altijd blijft. Ik heb nooit harde muziek aanstaan, geen andere gekke dingen gedaan met harde geluiden. Ook mijn hoofd niet gestoten ofzo. Heb er eigelijk geen verklaring voor.
Alle reacties Link kopieren
Dat knetterkauwgum ken ik ook, soort geknetter diep in oor. Heb ik al tijd niet gehad. Bij mij is juist andersom liever geluiden en geen stilte. Ik ben benieuwd naar de gehoortest! Wanneer heb je die?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de 17e de afspraak.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het gegaan? Weet je al meer?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb mijn afspraak moeten verzetten, door omstandigheden. Moet nu 8 juli heen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog klachten of gaat het al beter? Hoe is het met de bloeddruk bij jou? Is bij mij ook ad hoge kant( heb medicatie) Sterkte de 8e!
Alle reacties Link kopieren
Ja heb nog steeds last. De ene dag meer als de andere, soms is het weg. Merk wel dat als ik heel druk ben geweest dat het erger is. Bloeddruk is goed. Heb zelf zo.n apparaat in huis, meet het een keer per week zo,n beetje. Heb paar jaar geleden een paar jaar medicatie geslikt voor hypertensie. Kwam door stress. Maar bloeddruk is nu steeds normaal.
Alle reacties Link kopieren
Ben bij kno geweest. Er mankeert niks aan mijn gehoor. Ik heb nu hele sterke neusdruppels meegekregen en die moet ik twee x pd, zes wkn lang gebruiken. Arts denkt dat het met de beluchting van de buis van Eustachius te maken heeft. Ook omdat ik de ene dag meer last heb van gepiep of gezuis dan de andere dag. Moet af en toe oren ff klaren, mag geen gekraak horen maar wel een soort plop dat het oor open schiet zeg maar. Over zes weken belafspraak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven