tips bij keelontsteking
vrijdag 2 december 2011 om 14:51
Het schijnt nogal rond te wanen hier in de omgeving. Ziek zijn. Hartstikke leuk natuurlijk maar ik heb er geen zin in en geen tijd voor. Gisteren heb ik me er aan over gegeven. De koorts maakte dat ik niets meer kon maar vandaag geen koorts meer dus hup met die geit.
Maar die verrotte keelontsteking is nogal heftig en doet pijn!!!! De huisarts zegt: helaas, uitzitten en wachten tot het beter gaat. Het is viraal en dus helpt antibiotica niet. Ok, prima maar ik kan zo niet eens normaal eten dus hellup!!
Hier iemand met tips om het iets dragelijker te maken? Paracetamol werkt niet, ik heb al trachitol maar ook dat werkt niet echt( er staat ook op de verpakking bij beginnende keelpijn dus dat is niet zo gek)
Wie heeft de ultieme tip??
Maar die verrotte keelontsteking is nogal heftig en doet pijn!!!! De huisarts zegt: helaas, uitzitten en wachten tot het beter gaat. Het is viraal en dus helpt antibiotica niet. Ok, prima maar ik kan zo niet eens normaal eten dus hellup!!
Hier iemand met tips om het iets dragelijker te maken? Paracetamol werkt niet, ik heb al trachitol maar ook dat werkt niet echt( er staat ook op de verpakking bij beginnende keelpijn dus dat is niet zo gek)
Wie heeft de ultieme tip??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 2 december 2011 om 14:57
vrijdag 2 december 2011 om 15:08
Rooibosthee met honing drink ik nu. Cola heb ik niet in huis maar dat ga ik zeker proberen..
Zout water gorgelen lijkt me vreselijk goor, maar hey, baad het niet dan schaat het niet toch??
En van op t viva forum krijg je tochn geen keelpijn??
Zout water gorgelen lijkt me vreselijk goor, maar hey, baad het niet dan schaat het niet toch??
En van op t viva forum krijg je tochn geen keelpijn??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 2 december 2011 om 15:17
Verse salieblaadjes kauwen helpt ook. Salie ontsmet. Je kan de prut na het kauwen gewoon doorslikken maar uitspugen mag ook.
Verder regelmatig een slokje drinken om de boel vochtig te houden. Een flesje water bij de hand is bijvoorbeeld handig, ook 's nachts.
Veel slapen en rusten is altijd goed als je ziek bent.
Verder regelmatig een slokje drinken om de boel vochtig te houden. Een flesje water bij de hand is bijvoorbeeld handig, ook 's nachts.
Veel slapen en rusten is altijd goed als je ziek bent.
vrijdag 2 december 2011 om 15:36