Gezondheid alle pijlers

Trillend oog

19-05-2016 13:27 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik heb nu al bijna 4 maanden last van een trillend ooglid. Het is voornamelijk bij mijn rechter oog. Ik ben al naar de huisarts geweest en die kan er niks aan doen. Moet vanzelf weg gaan. Maar herkent iemand dit of heeft iemand misschien tips waardoor het wel weg gaat? Ik kijk soms gewoon scheel en het is echt irritant !
Meer rust en ontspanning, minder stress en je druk maken.

Irritant is het zeker.
4 maanden is best lang inderdaad.

Ik heb het heel soms, en dan heeft het vooral met stress en vermoeidheid te maken
Heb je de laatste maanden meer stress dan daarvoor? Daar ligt het bij mij meestal aan
Zou het vermoeidheid van de ogen kunnen zien, omdat je net niet helemaal goed ziet, waardoor je ogen zich meer moeten inspannen?

Met andere woorden, bezoekje brengen naar de opticien om je ogen te laten meten...
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Ik heb het ook bij stress.

Gevoel van scheel kijken had ik door te droge ogen. Veel knipperen en oogdruppels nemen, zo heb ik het opgelost.

Weer niet, het is maar n tip.
Wat Marover zegt doet me eraan denken dat he took van teveel turen naar beeldschermen kan komen.
Is bij mij verdwenen sinds ik extra magnesium ben gaan gebruiken. Misschien helpt het jou ook?
Ik heb het ook soms. Bij mij ligt het aan stress en vermoeidheid.
Ik heb er ook last van bij vermoeidheid en stress
Ik heb het met tijden ook, irritant. Ik zat in de stoel voor controle bij de opticien toen ik het weer kreeg en hij zei dat het vaak voorkomt bij vermoeidheid of overmatig alcoholgebruik.
Mijn moeder zou zeggen Vit B12.

Maar dat zegt ze op alle irritante maar niet serieuze kwalen.
Bedankt voor de reacties! Ik draag lenzen en ben kort geleden nog naar de oogarts geweest dus ik vermoed dat het stress is dan. 3.5 maanden uit met relatie en school deadlines dus dat zal het dan wel verklaren denk ik? Magnesium ga ik ook maar proberen dan!
Stress, vermoeidheid

of triggerpoints

http://www.triggerpointboek.nl/tmjdisor.htm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven