vandaag koper spiraaltje, nu buikpijn :S (zucht)
dinsdag 24 november 2009 om 12:52
Het is heel normaal om hier last van te hebben. Zelf is er bij mij een jaar geleden een mirena geplaatst en daar heb ik de dag zelf ook enorme last van gehad. Inderdaad even zo'n roze smartie slikken en je rust pakken. Morgen is het waarschijnlijk minder en overmorgen is het over. Zo niet, even contact opnemen met je huisarts.
dinsdag 24 november 2009 om 15:00
bedankt. het is heel raar. verloor net een keer even bloed in het begin met plassen zeg maar.
En tot nu toe, niets meer verloren. Ben ook net met een vriendin even naar winkelcentrum geweest en cadeaus gekocht. Verlies geen bloed meer, het is alleen die rotpijn die ik nu heb. Dus heb gelijk pijnstillers gekocht, net ingenomen. lekker bakkie thee, en mijn lekkere chocolade kruidnoten
Ik lees ook verhalen dat er mensen zijn die zeggen dat ze opgezette buik hebben van spiraaltje. Maar dat kan toch bijna niet?? ook dat ze aankomen? er zitten geen hormonen in. iemand hier ook ervaringen mee?
sorry, weet er nog erg weinig van omdat ik dit nooit gehad heb.
En tot nu toe, niets meer verloren. Ben ook net met een vriendin even naar winkelcentrum geweest en cadeaus gekocht. Verlies geen bloed meer, het is alleen die rotpijn die ik nu heb. Dus heb gelijk pijnstillers gekocht, net ingenomen. lekker bakkie thee, en mijn lekkere chocolade kruidnoten

Ik lees ook verhalen dat er mensen zijn die zeggen dat ze opgezette buik hebben van spiraaltje. Maar dat kan toch bijna niet?? ook dat ze aankomen? er zitten geen hormonen in. iemand hier ook ervaringen mee?
sorry, weet er nog erg weinig van omdat ik dit nooit gehad heb.
dinsdag 24 november 2009 om 15:45
Nee, je krijgt er geen dikke buik van en je komt er ook niet door aan. Ik zou je aanraden om dit soort dingen toch allemaal voor plaatsing uit zoeken trouwens ;-P
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
dinsdag 24 november 2009 om 16:24
ja, dat had inderdaad erg handig geweest he haha... maar ik had toch wel een spiraaltje gemoeten, ik mag geen pil of andere dingen, vanwege hormonen. was enige optie, volgens gynaecoloog ook. maar als ik ervoor al van alles ga lezen ga ik mezelf gek maken, dus is ook weer niet altijd handig
. eruit kan die altijd weer als ik toch rarigheden krijg.