Gezondheid alle pijlers

Verkeerd gelegen...........

05-10-2011 10:18 51 berichten
....en nu een zeer pijnlijke nekspier. Kan mijn hoofd niet draaien.

Heeft iemand DE tip, om hier zo snel mogelijk van verlost te zijn?

Mijn dank is enorm.
Alle reacties Link kopieren
Hete douche.

Warme lappen.

Insmeren met Midalgan/san (ruik je net als de eerste de beste voetbalkleedkamer ) en dan een sjaal, liefst wol, erop.

Sterkte...
Nope
O ja, geen tijgerbalsam, geloof me...

En ook nog een goede, als je ertegen kan: warmtepleisters. Daar zit cayennepeper in. Ik kan er niet tegen, krijg er een hele grote blaar van, maar man zweert erbij in dit soort gevallen.
Nope
Dank je.
Ik wrijf meestal flink wat menthol olie op mijn schouders/nek en dan een dikke sjaal erom zodat het warm blijft.

Uiteindelijk wordt het dan wel minder, maar een wondermiddel bestaat er geloof ik niet voor.

Je zult er toch de hele dag wel last van blijven hebben..
Karamba, haha, wat een oudwijf

Ik zou douchen en pcm nemen en vooral geen nee schudden dus alles toestaan vandaag.
quote:campari schreef op 05 oktober 2011 @ 10:23:

Karamba, haha, wat een oudwijf

Ik zou douchen en pcm nemen en vooral geen nee schudden dus alles toestaan vandaag.

Nou hoor.

Heb al 1000 mg paracetamol genomen en een fleecetrui aan met een hoge kraag. Zal niet eigenwijs zijn vandaag.
Ja inderdaad, gewoon veel pijnstillers nemen, zodat je je nek toch nog een beetje beweegt (alleen doet het geen pijn door de pijnstillers). Anders gaat het nog vaster zitten.

En voor de rest een dagje extra rustig aan en lief zijn voor je zelf.
Lepeltje lijnzaadolie?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Cateautje schreef op 05 oktober 2011 @ 10:27:

[...]. Zal niet eigenwijs zijn vandaag.Gewoon knikken ala the queen. Ook met de hand om het leuk te houden.
Ga aan de kant van je nek waar het pijn doet, eh... hoe leg ik dat uit... met je hand zo ver als je kunt, net naast je ruggegraat, van beneden naar boven wrijven. Doe dat met langzame strijkbeweging een keer of 5.

Lukt dat niet, dan kun je ook een tennisbal tussen muur en jouzelf doen. Je behandelt dan dus de spier die pal naast de ruggegraat ligt.

Warme douche is ook lekker.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 oktober 2011 @ 10:30:

Lepeltje lijnzaadolie? Ook al gedaan en het smaakt nog viezer als je zwelgt in zelfmedelijden.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 oktober 2011 @ 10:30:

Lepeltje lijnzaadolie? Werkt helaas alleen maar vanaf onder de nek (als het goed is).
Ach ja, krakende wagens...................
quote:Cateautje schreef op 05 oktober 2011 @ 10:32:

[...]

Ook al gedaan en het smaakt nog viezer als je zwelgt in zelfmedelijden.

Oh, ik vind het helemaal niet vies, integendeel zelfs, lurk het zo vanuit de fles lekker op.

Maar ja, dan doe ik mijn naam volgens jullie wel eer aan
Hebben jullie toevallig bij De wereld draait door van gisteren het stukje van Jeltsin gezien, prachtig, haha.
quote:Cateautje schreef op 05 oktober 2011 @ 10:36:

Ach ja, krakende wagens...................
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mocht wat ik schreef niet helpen dan kun je ook nog aan de achterkant van je schedel, onderkant net naast de bobbels wrijven. Wederom over de spieren die daar van boven naar beneden lopen.

Succes!
quote:campari schreef op 05 oktober 2011 @ 10:38:

Hebben jullie toevallig bij De wereld draait door van gisteren het stukje van Jeltsin gezien, prachtig, haha.Hier ook al last van dementia preacox. Had er pas om 8 uur erg in om het aan te zetten. Misschien wordt het zaterdag herhaald.
quote:jas schreef op 05 oktober 2011 @ 10:40:

Mocht wat ik schreef niet helpen dan kun je ook nog aan de achterkant van je schedel, onderkant net naast de bobbels wrijven. Wederom over de spieren die daar van boven naar beneden lopen.

Succes!

Okay, dank je.

Ik snap alleen niet zo goed waarom ik er ook van de vreselijk rare gezichten bij trek. Hopelijk is dat geen blijvend bijverschijnsel, het ziet er niet uit.
quote:Cateautje schreef op 05 oktober 2011 @ 10:41:

[...]

Misschien wordt het zaterdag herhaald.Heb jij geen Uitz. gemist op je pc?
quote:campari schreef op 05 oktober 2011 @ 10:43:

[...]

Heb jij geen Uitz. gemist op je pc?Hmmmz, ja, zoals gezegd, dementia preacox.
Even serieus, heb jij nog een andere afwijking?
Xx
quote:Cateautje schreef op 05 oktober 2011 @ 10:43:

[...]

Okay, dank je.

Ik snap alleen niet zo goed waarom ik er ook van de vreselijk rare gezichten bij trek. Hopelijk is dat geen blijvend bijverschijnsel, het ziet er niet uit.Hahaha dat komt omdat je daar triggerpoints hebt zitten die voor de (afgeleide) pijn in je nek zorgen. Daarom helpt het masseren van de pijnlijke plek in je nek niet maar het masseren van die spieren die vannacht te veel aangespannen zijn wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven