Gezondheid alle pijlers

Verkoeverkamer

08-10-2019 21:20 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_245289 wijzigde dit bericht op 19-12-2019 10:38
99.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
09-10-2019 07:11
Maar waarom dan dit topic??
Omdat ik dit uit mn systeem wil hebben en ik er niks geks achter wil zoeken.
Vrij simpel eigenlijk.
Wat heeft je getriggerd om nu dit topic aan te maken?

En even als voorbeeld, mijn laatste operatie is nogal naar verlopen qua narcose en nazorg. Daar sta ik nu pas weer bij stil omdat ik binnenkort opnieuw geopereerd wordt en ik niet een herhaling wil van toen.
-Totoro76- schreef:
09-10-2019 10:39
Omdat ik dit uit mn systeem wil hebben en ik er niks geks achter wil zoeken.
Vrij simpel eigenlijk.
Maar snap je dat die verpleger net zo goed je katheter had kunnen checken (met andere woorden, met beide handen aan je private parts), of je genitaliën schoon had moeten maken of weet ik allemaal wat niet meer. Dat was dan gewoon zijn werk. Hoe verhoudt dat zich tot het strelen van je bovenbeen terwijl je half bij kennis bent?

Ik heb het antwoord niet, maar ik vraag me af hoe jij dit ziet en of dit enig perspectief biedt.

Net als met de opmerking hierboven van iemand die het niet leuk vond om naakt te liggen op die verkoeverkamer. Dat snap ik helemaal, maar rationeel gezien lag je een uur eerder helemaal binnenstebuiten gekeerd op een operatietafel met een stuk of vijf zes professionals aan het werk aan je lijf. Naaktheid is dan, rationeel gezien, je laatste zorg.
Alle reacties Link kopieren
-Totoro76- schreef:
09-10-2019 10:39
Omdat ik dit uit mn systeem wil hebben en ik er niks geks achter wil zoeken.
Vrij simpel eigenlijk.
dat kon je toch heel goed ook zelf bedenken?
wij kunnen enkel afgaan op wat jij schrijft.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
09-10-2019 10:59
Wat heeft je getriggerd om nu dit topic aan te maken?

En even als voorbeeld, mijn laatste operatie is nogal naar verlopen qua narcose en nazorg. Daar sta ik nu pas weer bij stil omdat ik binnenkort opnieuw geopereerd wordt en ik niet een herhaling wil van toen.
Omdat mijn zoon van 16 binnenkort een operatie zal moeten ondergaan.
Het is niet zo dat ik er dagelijks aan denk.
-Totoro76- schreef:
09-10-2019 11:34
Omdat mijn zoon van 16 binnenkort een operatie zal moeten ondergaan.
Het is niet zo dat ik er dagelijks aan denk.
Dan is het in elk geval duidelijk waarom je er nu mee zit.
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
09-10-2019 11:12


Ik heb het antwoord niet, maar ik vraag me af hoe jij dit ziet en of dit enig perspectief biedt.

Net als met de opmerking hierboven van iemand die het niet leuk vond om naakt te liggen op die verkoeverkamer. Dat snap ik helemaal, maar rationeel gezien lag je een uur eerder helemaal binnenstebuiten gekeerd op een operatietafel met een stuk of vijf zes professionals aan het werk aan je lijf. Naaktheid is dan, rationeel gezien, je laatste zorg.
Ik denk dat ik het hierbij laat.
Als 16 jarige was dit de 1e keer dat ik werd aangeraakt door een persoon die ik niet kende. Kon dat niet helemaal plaatsen op die leeftijd.
Wat ik nu lees is dat deze man gewoon bezig was met zijn werk.


Bedankt allemaal voor de reacties!
lise1985 schreef:
09-10-2019 11:35
Dan is het in elk geval duidelijk waarom je er nu mee zit.
Dit.
-Totoro76- schreef:
09-10-2019 11:42
Ik denk dat ik het hierbij laat.
Als 16 jarige was dit de 1e keer dat ik werd aangeraakt door een persoon die ik niet kende. Kon dat niet helemaal plaatsen op die leeftijd.
Wat ik nu lees is dat deze man gewoon bezig was met zijn werk.


Bedankt allemaal voor de reacties!
Ik snap dat het als 16 jarige wel indruk kan maken. Nu snap ik ook waarom het weer bovenkomt.

Sterkte met de operatie van je zoon.
Alle reacties Link kopieren
-Totoro76- schreef:
09-10-2019 11:42
Ik denk dat ik het hierbij laat.
Als 16 jarige was dit de 1e keer dat ik werd aangeraakt door een persoon die ik niet kende. Kon dat niet helemaal plaatsen op die leeftijd.
Wat ik nu lees is dat deze man gewoon bezig was met zijn werk.


Bedankt allemaal voor de reacties!
en, dat het heel goed mogelijk is, dat het nooit gebeurd is

Misschien iets om in achterhoofd te houden en je zoon op voor te bereiden, dat je hoofd rare spelletjes met je speelt als je bijkomt
Ik hoorde later dat ik de verpleegkundige die op de verkoeverkamer hielp ten huwelijk heb gevraagd..... Geen idee meer van. Ook een keer dat ik water wilde hebben. Ze zeiden; Alweer je hebt net al twee bekers op? Werkelijk ze lulden compleet uit hun nek (niet dus). En een keer dat ik bijkwam en werkelijk op stond en vroeg waar mijn kleren waren want ik ging naar huis. Hahahaha. Ik moest na de operatie een week blijven. Maar blijkbaar deed ik dat zo stil. Ik had mijn infuusje er al uitgetrokken en stond al in mijn operatiejurkje zonder ondergoed bij de schuifdeur toen ze het doorhadden. Dus kwamen ze met zijn allen aanrennen ineens. Weet ik werkelijk niks meer van ook. Je ziet/denkt en doet vreemde dingen nog half onder zeil.

Ze voelen vaak aan je en kijken of je al op bepaalde prikkels reageert. Dat kan een been zijn of een arm.
Alle reacties Link kopieren
-Totoro76- schreef:
09-10-2019 11:42
Ik denk dat ik het hierbij laat.
Als 16 jarige was dit de 1e keer dat ik werd aangeraakt door een persoon die ik niet kende. Kon dat niet helemaal plaatsen op die leeftijd.
Wat ik nu lees is dat deze man gewoon bezig was met zijn werk.


Bedankt allemaal voor de reacties!
En dat had je zelf nog niet bedacht? Maak je dingen vaker zo groot in je hoofd?
Alle reacties Link kopieren
-Totoro76- schreef:
09-10-2019 11:42
Ik denk dat ik het hierbij laat.
Als 16 jarige was dit de 1e keer dat ik werd aangeraakt door een persoon die ik niet kende. Kon dat niet helemaal plaatsen op die leeftijd.
Wat ik nu lees is dat deze man gewoon bezig was met zijn werk.


Bedankt allemaal voor de reacties!
Dat lijkt me sterk.
Voordat een operatie plaats vindt zijn er onderzoeken door artsen e.d. Vooraf aan de operatie word je ook door verschillende mensen aangeraakt. En als je 16 bent ben je echt wel al meerdere keren aangeraakt door iemand die je niet kent, al dan niet bewust thuis of in een proffesionele/zorg setting.

Wat ik nu ga zeggen zul je wellicht niet leuk vinden, maar wellicht speelden hormonen (mede) een rol bij hoe jij dit 'aanraken' destijds hebt ervaren. Je was 16, de verpleger was een man. Iets met ontluikende seksualiteit icm de beneveling van de medicatie?
"Kump ut vandaag neet, dan kump ut murrege"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven