Gezondheid alle pijlers

Verstandskies

17-02-2016 21:08 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bij de tandarts geweest omdat ik ontzettend last heb van een doorkomende verstandskies! Ze hebben een foto gemaakt en hij blijkt wel recht omhoog te komen. Nu blijkt wel dat het tandvlees eromheen en ertussen ontstoken is! Vandaar de pijn! De tandarts heeft geen idee of de verstandkies wel ertussen gaat passen ??? Ik heb zelf zoiets laat de verstandskies er gewoon uitsnijden, weg ermee! Weg met de pijn, opgezette klieren en een pijnlijk oor. Maar ze geeft aan dat ik moet spoelen en het dan wel goed komt...

Iemand een gelijksoortige ervaring?
quote:misssuus schreef op 18 februari 2016 @ 08:33:

[...]

Dat snap je normaal ook wel als je niet zoveel pijn hebt, als je niet weet waar je moet blijven van de pijn is het net ff een ander verhaal. Maar goed

To: ik zou er dus niet mee rond blijven lopen.Ehh nee. Dan bel je de tandarts/ kaakchirurg/ huisarts, maar een overdosis slaat nergens op.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de kies weg laten halen. Mijn tandarts zei ook dat het niet nodig was, maar erna was ik heel erg opgelucht. Wegsnijden is niet zo erg en met 2 weken voel je er niets meer van. Liever dat dan wekenlang met een ontsteking zitten en alsnog de kies laten trekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven