Gezondheid alle pijlers

verstandskiezen

28-04-2012 19:24 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sterf al sinds deze week van de kies&oorpijn door mijn verstandskies die door komt/is.

Mijn andere 3 verstandskiezen zijn 10 jaar geleden al (preventief) getrokken door de tandarts zelf.

Ik heb donderdag gebeld,maar kon pas volgende week komen, dan kijkt íe,en moet ik nog een keer terugkomen voor de kies te trekken,of naar de kaakchirurg.

Maar dat betekent dat ik nog zeker 2 weken met pijn loop.

Nu vraag ik me dus af of de weekend tandarts 'm niet kan trekken,of doen die geen "grote"ingrepen in het weekend?

Weet iemand dit?,en heeft iemand nog een huis/tuin/keuken middeltje dat helpt?

Alvast bedankt
Als je vergaat van de pijn dan moet je gewoon bellen en moet de weekendtandarts het maar doen. Niet zo afwachtend hoor!
Naar mijn weten trekt de weekendtandarts ook ja. Ik zou even bellen als je zoveel pijn hebt.
Ik zou bellen, je verhaal uitleggen. Alleen adhv een foto kan de ta bepalen of hij/zij de kies kan trekken of dat je wordt doorverwezen. Ligt namelijk aan de worels.

Je kan allicht opbellen en om pijnstilling vragen.
Mijn broer gebruikte destijds bocasan toen zijn verstandskiezen doorkwamen. Vervelend hoor. Kiespijn is erg vervelend. Wel vreemd overigens dat je niet even terecht kunt bij een tandarts. Bij ons is op vrijdag altijd ruimte voor pijn/spoedgevallen.
Bocasan werkt prima hier tegen maar wordt helaas niet meer verkocht. Een alternatief zou ik niet weten.
Ze trekken ook in het weekend kiezen hoor! mijn vriend heeft voor een aantal maanden geleden ook eentje laten trekken ivm een fikse ontsteking,dus als ik jou was zou in de dienstdoende tandarts bellen!

Ik gebruikte toen mijn kiezen er door kwamen een soort van druppels weet alleen niet meer hoe dat spul heet.. weet wel dat het echt goor was maar het heeft wel geholpen.

Beterschap iig..
Vorige week heb ik hetzelfde meegemaakt.

Een verstandskies was half doorgekomen en ging ontsteken; afschuwelijke pijn, dikke wang, de hele mikmak. Daar wil je echt niet een heel weekend mee zitten.

De noodtandarts heeft die kies eruit getrokken, was binnen een half minuutje gebeurd. Ben nog nooit zo blij geweest om een tandarts te zien

Ik moest trouwens wel meteen contant afrekenen, maar het was niet heel duur.
Je kunt eventueel proberen of dentinox iets doet, dat is verdovend. Verder eventueel even bellen of iemand je kan helpen. Sterkte
Ik zou ook gewoon bellen hoor! Moet er niet aan denken om er nog zolang mee rond te moeten lopen zeg...

Mn zusje had het ook eens, die werd ook gewoon geholpen int weekend.

Issie er al uit?
Hallo allemaal,

Kom net terug van de weekend tandarts,helaas nog met kies.

De verstandskies was afgebroken&ontstoken, en kon dus niet door de tandarts zelf worden getrokken.

Ik heb een verwijzing voor de kaak chirurg, die kan ik dinsdag pas bellen ivm koninginnedag, nu maar hopen dat daar snel plek is.

Bedankt allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven