Gezondheid alle pijlers

Vervelende moedervlek

03-10-2014 13:26 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een afspraak staan bij de dokter, ik kreeg net uit het niets een soort stekende pijn in een moedervlek, het is een opgezette moedervlek, zit er geloof ik al jaren maar hij zit op m'n zij dus kan hem niet goed zien. Dus maandag ochtend controle!

Vind het spannend en niet leuk, maar ben ook blij dat ik niet ( weer) mijn kop in het zand steek.

Paar weken geleden al een uitstrijkje laten maken omdat ik kampte met tussen tijds bloed verlies, gelukkig helemaal in orde. Vroeger ging ik alles uit de weg en negeerde het en dat is echt vreselijk.
Goed van je dat je actief onderneemt!

Sterkte in deze onzekere tijd.

Het is eng hè.
Ik had ook bij tijd en wijlen ook pijn in een moedervlek. Ik had er trouwens ook last van bij het afdrogen, dat ding was best groot en ik haalde het steeds open. Bij de huisarts laten weghalen. Werd voor de zekerheid op kweek gezet, maar was niet kwaadaardig.
Thanx ana Isabel! Zeker eng als je denkt misschien is er wel iets mis.

@ heenenweer: gelukkig dat het goed was! Ik denk ook dat het goed is hoor maar wil het zeker weten, zou het fijn vinden als ze hem zouden weghalen.
Ik heb over 2 weken een afspraak (van een uur!) bij de huisarts, hij gaat mijn hele lichaam controleren En ik heb er bij mijn schaamlip ook eentje zitten, nah feest dus
quote:Weekend schreef op 03 oktober 2014 @ 13:32:

Thanx ana Isabel! Zeker eng als je denkt misschien is er wel iets mis.

@ heenenweer: gelukkig dat het goed was! Ik denk ook dat het goed is hoor maar wil het zeker weten, zou het fijn vinden als ze hem zouden weghalen.Hoe moeilijk ook, probeer je kalmte te bewaren tot je zekerheid hebt. Tot maandag weet je zowel niks en wellicht moet je daarna ook afwachten. Ga ook niet gorgelen GOOGLE raadplegen. (SSorry backspace werkt niet haha) gewoon hier stoom afblazen en probeer afleiding te vinden.
quote:mika65 schreef op 03 oktober 2014 @ 13:34:

Ik heb over 2 weken een afspraak (van een uur!) bij de huisarts, hij gaat mijn hele lichaam controleren En ik heb er bij mijn schaamlip ook eentje zitten, nah feest dus

Ah wat een rot plek... maar bedenk maar zo als je daar ligt; ook dit moment gaat voorbij.

Sterkte jij ook!
Ook ik had een hele vieze dikke groen uitslaande moedervlek op mijn rug.

Volgens de huisarts kon het geen kwaad. Maar ik wilde er vanaf. Het bleek inderdaad loos alarm.

Succes!
O Mika dat is ook een rot plek idd, maar goed dat je gaat! Spannend! Laat je weten hoe t ging?

Ana Isabel, ik Google idd niet, ik vind dan alleen maar enge dingen. Had wel voor ik belde even gegoogled op pijnlijke stekende moedervlek en besloot niet verder te lezen en gewoon de dokter te bellen. We hebben een druk weekend dus het zal snel maandag zijn.
Ik had er 1 onder mijn haar achter mijn oor. Die had de kapster een keer geraakt met haar kam. En toen was het ook bloeden en daarna bleef hij wat dikker en gevoelig. Ik heb hem ook laten verwijderen door de huisarts. Deed weinig pijn maar bloedde als een rund. Is een heel mooi klein littekentje geworden.
quote:Weekend schreef op 03 oktober 2014 @ 13:45:

O Mika dat is ook een rot plek idd, maar goed dat je gaat! Spannend! Laat je weten hoe t ging?

Ana Isabel, ik Google idd niet, ik vind dan alleen maar enge dingen. Had wel voor ik belde even gegoogled op pijnlijke stekende moedervlek en besloot niet verder te lezen en gewoon de dokter te bellen. We hebben een druk weekend dus het zal snel maandag zijn.Omdat mijn moeder een kwaadaardige melanoom had wil ik mezelf helemaal laten controleren. Daar heb ik wat schaamte wel voor over. Mijn moeder had ook plekken op haar neus wat huidkanker was dus is het goed dat ik het laat checken
ik heb ook meerdere opgezette/uit-stekende moedervlekken. Soms gingen ze jeuken of van kleur veranderen. Ze zaten in mijn nek en op mijn rug. Bleek niks aan de hand maar ik heb ze toch laten weghalen. Dus ook al is er niks aan de hand, je kunt gewoon vragen om ze alsnog weg te halen. De mijne zijn trouwens weggehaald door de dermatoloog. Bij de laatste vond de dermatoloog dat de huisarts dat ook had kunnen doen.

Stekende pijn heb ik nog nooit gehad. Ik heb wel eens gehad dat er een ging jeuken en bloeden (in mijn gezicht). nou ja, uiteindelijk bleek ik een puistje dat daar ook zat opengekrabt te hebben.
Ik had een vervelende moedervlek op mijn rug. Ging bloeden bij het afdrogen na een douche en jeukte vreselijk. De huisarts heeft me naar de dermatoloog gestuurd. Daar is een stukje op kweek gezet e het bleek idd goedaardige huidkanker te te zijn.

Nu is de hele plek verwijderd en die is weer op kweek gezet. Gelukkig goedaardig.. Maak me er niet meer druk om.

Een bevriende huisarts zei: ze hadden het nooit huid kanker moeten noemen. Dat jaagt angst aan wat niet nodig is bij goedaardige huidkanker..
Ik heb 4 moedervlekjes op mijn lichaam die wat verdikt zijn, zit er de laatste tijd ook aan te denken deze weg te laten halen maar vind het aan de andere kant ook soort van zonde, heb ze al mijn hele leven (ben 20) en ze horen gewoon bij me. Ze zitten dan ook op opvallende misschien niet al te makkelijke plekken (1 boven mijn rechterborst, 1 net boven mijn vagina en 1 op mijn keel)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven