Gezondheid alle pijlers

Vervroegde menstruatie

21-08-2011 18:15 8 berichten
Even een kort vraagje tussendoor, niks ernstigs verder. Ik slik de pil, de laatste van de strip slik ik altijd op donderdag, en ik word dan vervolgens op dinsdag ongesteld.

Nu ben ik echter gisteren/vandaag al ongesteld geworden, heb dat nog nooit eerder gehad.

Ik ben wel in de eerste (of tweede) week van mijn strip een pil vergeten (of nou ja, die viel per ongeluk door de gootsteen), kan het daar mee te maken hebben?

(Ik heb overigens al een tijd geen seks gehad, dus met zwangerschap kan het niks te maken hebben)
als ik wel eens een pil vergat, dan werd ik ook eerder ongesteld.

Ik ben benieuwd of dat het kan zijn inderdaad
als die ene pil per ongeluk weggespoeld is, dan neem je toch de volgende in de strip en stop je die maand een dag eerder?

verder denk ik dat het een inderdaad met het ander te maken heeft, maar niks om je druk om te maken verder als je toch geen seks hebt.
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom pakte je dan geen andere pil als hij door de gootsteen viel ?
Omdat ik een beetje autistisch aangelegd ben wat dat soort dingen betreft, ik wil dan niet dat het hele boeltje opschuift, omdat ik gewend ben donderdag de laatste te nemen

En omdat ik toch niet seksueel actief ben momenteel zit er geen risico van zwangerschap aan vast.

Maar goed, voortaan zal ik dat wel doen, ja.

Het is ook geen ramp hoor, dat is nu eerder ongesteld ben, vroeg me alleen af of het daar inderdaad mee te maken kon hebben. Leek me nogal vreemd, in de eerste week een pil vergeten, en dan 3 dagen eerder ongesteld worden.
ah oke. Ja mij boeit het geen ** maar ja ik heb wel eens vaker meer geslikt. Ook een keer dat alles op was en er niets op voorraad was bij de apotheek en heb ik nog een halve strip er achter aan geslikt. Maar ik slik vaak door dus ja. Huisarts zij dat het gewoon kon en je er niet zwanger door kon worden dus boeit het mij niet zo.. Maar ja als het jouw niet fijn lijkt is het anders natuurlijk.

Kan best hoor
Het lijkt me wel gek dat het zo heftig doorwerkt. Misschien volgende keer voor de zekerheid een pil nemen uit een reserve strip voor dit soort momenten? (kun je gewoon door slikken tot het eind).
Dat heb ik ook. Sinds mijn zwangerschap trekt mijn hormoonhuishouding het niet meer om een pil te missen, ik krijg dan uiteindelijk die maand een doorbraakbloeding. Sja, het zij zo, het is een extra stimulans om braaf het ding te slikken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven