Gezondheid alle pijlers

Vier keer per dag ontlasting

23-12-2012 17:59 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames

Beetje gênant, maar ik heb sinds twee weken een ander ontlastingpatroon. Eerder twee keer per dag. Toen drie à vier keer per dag gedurende een week. Vorig weekend buikgriep met diarree en overgeven. Daarna weer vier keer per dag. Normale kleur, dikte etc. Geen bloed gezien.. Geen lijn, zomaar krampen voor het ontlasten. Dames ervaring? Groetjes donja
Heb wel of geen last van kramp?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik denk dat ze nog even ontregeld zijn na de buikgriep, dat komt wel vaker voor. Geef het nog wat tijd, kijken of het zich vanzelf herstelt.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Huh, ervaring ? Wat wil je horen? Bij twijfel moet je contact op nemen met een huisarts en niet met het viva forum.
Misschien een ander eetpatroon? Nou ja,en anders, sommige dingen veranderen wel eens. Het had vast niet je hele leven 2x per dag gebleven. Geen bloed of andere gekke dingen, dan is er toch niets ergs aan?
Alleen kramp als ik moet zeg maar... Soms...niet altijd. Daarna ook weer weg.
Kan ook prikkelbare darm zijn. Ik zou ook naar de HA gaan als het langer blijft aanhouden.
herkenbaar. Ging van eens per dag naar 3. -.- Maar bij mij wordt het gelinkt aan mijn endometriose. Even de onderzoeken afwachten dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven