Gezondheid alle pijlers

vitamine B12?

09-09-2008 20:48 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik ben al weken moe spierpijn lamlendig gewoon doodop

Nu las ik dat vitamine B12 je juist weer oppept en energie geeft

Madonna schijnt het ook te gebruiken maar zij injecteerd het bij zichzelf en ze is ook pas bij de 50 dussss...........................

helpt het?

Wie heeft er ervaring met het gebruik van vitamine B12 en waar kopen jullie het, gaat mij dus alleen om B12 geen complex

Ik wil het gaan proberen maar zie door alle merken de bomen door het bos niet meer en dan nog maar te zwijgen over alle varierende prijzen
Ja, er kunnen een hoop andere oorzaken zijn voor vermoeiheid. Ik heb wel een vit B12 tekort, en tevens foliumzuur en ijzer, dit wordt gewoon niet meer goed opgenomen, dus dan moet je aan de injecties.

Een injectie krjig je echt niet zomaar, als het niet is aangetoond. Pilletje kun je altijd zelf in de winkel halen. Ik zou dan smelttabletten nemen en kijk of je daar van opknapt.

Maar zo maar aannemen dat je het hebt en omdat Madonna zelf ook spuit, vind ik een beetje een ver gezochte diagnose.

Doeg
Nog even aanvullen, ga niet zomaar spuiten, het kan weliswaar geen kwaad, maar je kan daarna niet meer meten/controleren of je echt een tekort hebt.

Dus eerst laten testen, als je te krot hebt, ga dan eerste eens naar de B12 te kosrt sites en lees het een en ander eerts eens goed door, VOOR je begint met de behandeling!

www.stichtingb12tekort.nl/ en/of

home.kpn.nl/hindrikdejong

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven