Vreemde luchtjes
donderdag 8 februari 2018 om 21:38
Hallo, ik wist niet of dit topic bij het sekstopic thuishoort, want naar mijn idee is dit meer een gezondheidskwestie. Ik ben me er ook van bewust dat hier al veel topics over zijn, maar geen gevonden die precies bij mij last.
Ik heb sinds een half jaar ofzo vaak last van vieze luchtjes bij mn vagina. Het is een lucht die na ongeveer 4 uur overdag komt opzetten. De lucht is uiteraard de vislucht die je altijd hoort terugkomen. Ik heb alleen de vislucht en redelijk wat afscheiding, wat varieerd van wit tot geel. Ik gebruik de pil en ben ook seksueel actief sinds een jaar ongeveer. Ik doe het alleen met mijn vriend, altijd zonder condoom. Hij heeft een keer eerder iets gedaan met een dame en ik een keer eerder geprobeerd, wat niet gelukt was.
Dit is dus mijn situatie. Maar ik heb verder helemaal niks naast afscheiding en een smerige lucht. Het ruikt sterk door mijn broek heen als ik rustig ergens zit. Ik draag altijd skinny jeans en meestal strings, waarvan de helft van katoen is gemaakt. 'S ochtend was ik meestal mijn vagina met best warm water, nog nooit iets anders gebruikt.
Ik kan niet helemaal begrijpen waarom ik zo stink, want een soa kan het niet zijn lijkt mij. Iemand tips?
Ik zou er heel erg mee geholpen worden, want nu is het voor mij en mn vriend absoluut niet aangenaam, al helemaal niet tijdens de seks..
Groetjes anoniem (17 jaar, vriend 18 jaar)
Ik heb sinds een half jaar ofzo vaak last van vieze luchtjes bij mn vagina. Het is een lucht die na ongeveer 4 uur overdag komt opzetten. De lucht is uiteraard de vislucht die je altijd hoort terugkomen. Ik heb alleen de vislucht en redelijk wat afscheiding, wat varieerd van wit tot geel. Ik gebruik de pil en ben ook seksueel actief sinds een jaar ongeveer. Ik doe het alleen met mijn vriend, altijd zonder condoom. Hij heeft een keer eerder iets gedaan met een dame en ik een keer eerder geprobeerd, wat niet gelukt was.
Dit is dus mijn situatie. Maar ik heb verder helemaal niks naast afscheiding en een smerige lucht. Het ruikt sterk door mijn broek heen als ik rustig ergens zit. Ik draag altijd skinny jeans en meestal strings, waarvan de helft van katoen is gemaakt. 'S ochtend was ik meestal mijn vagina met best warm water, nog nooit iets anders gebruikt.
Ik kan niet helemaal begrijpen waarom ik zo stink, want een soa kan het niet zijn lijkt mij. Iemand tips?
Ik zou er heel erg mee geholpen worden, want nu is het voor mij en mn vriend absoluut niet aangenaam, al helemaal niet tijdens de seks..
Groetjes anoniem (17 jaar, vriend 18 jaar)
donderdag 8 februari 2018 om 21:48
De laatste vooralClassyLadeee schreef: ↑08-02-2018 21:46Laat je testen op o.a. soa's en bacteriële vaginose. Klinkt bekend
donderdag 8 februari 2018 om 21:52
Klinkt als een bacteriële vaginose, of een vaginale bacteriële infectie, niet te verwarren met een schimmelinfectie.
Trichomonas is een seksueel overdraagbare aandoening, die wordt veroorzaakt door een parasiet. Bij vrouwen kan deze soa een stinkende vaginale afscheiding, genitale jeuk en pijn bij het plassen veroorzaken. Trichomonas kan effectief behandeld worden met het geneesmiddel metronidazol.
Langs je huisarts dus, het gaat niet vanzelf over en: het hoeft geen SOA te zijn! Maar kan dus wel gezien je onbeschermde seks hebt met je vriend. Het is wel goed en snel te behandelen. SOA test zal je wel krijgen.
Trichomonas is een seksueel overdraagbare aandoening, die wordt veroorzaakt door een parasiet. Bij vrouwen kan deze soa een stinkende vaginale afscheiding, genitale jeuk en pijn bij het plassen veroorzaken. Trichomonas kan effectief behandeld worden met het geneesmiddel metronidazol.
Langs je huisarts dus, het gaat niet vanzelf over en: het hoeft geen SOA te zijn! Maar kan dus wel gezien je onbeschermde seks hebt met je vriend. Het is wel goed en snel te behandelen. SOA test zal je wel krijgen.
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Down on Jubilee Street
donderdag 8 februari 2018 om 21:55
Dus je loopt al 6 maanden met een stinkkut en bedenkt niet er eens naar te laten kijken? Wat zuiniger op je lichaam is wel verstandigZekersteweten schreef: ↑08-02-2018 21:45@Koettie we hebben nog nooit een condoom gebruikt, dat lijkt hem niet fijn en hij gaat het ook nooit doen
@Moiren' mijn huisarts is wel bereikbaar, maar ik heb er nog niet echt aan gedacht omdat het me niet zo dringend leek
Een SOA krijg je niet van een openbare doucheruimte, wel van onveilige seks.
Ik zou als ik jou was morgen de ha bellen zodat je maandag gelijk terecht kan. Sommige SOA brengen onomkeerbare schade aan.
donderdag 8 februari 2018 om 22:01
Dat kan, geen pijn bij het plassen maar wel andere symptomen zoals die nare afscheiding en jeuk, incidenteel of constant. Niet leuk, maar ga naar je huisarts. Dan ben je er gauw vanaf en weet je of het toch van een SOA komt of niet. Geen idee trouwens hoe lang het duurt voor je uitslag hebt van een soa-test.
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
Down on Jubilee Street
donderdag 8 februari 2018 om 22:34
Zekersteweten schreef: ↑08-02-2018 21:45@Koettie we hebben nog nooit een condoom gebruikt, dat lijkt hem niet fijn en hij gaat het ook nooit doen...
Jij zit met één of andere infectie en jij zegt niet; Geen condoom dus dan geen seks.
Echt he, je zou bijna willen dat je er alleen vanaf komt met een zalfje dat brandt als een gek. De kans dat hij meebehandelt moet worden is overigens nog best wel groot.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
donderdag 8 februari 2018 om 22:36
Misschien is het eigenlijk je urine die naar vis ruikt: Urine ruikt naar vis: oorzaken urine met visgeur of vislucht
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 9 februari 2018 om 05:35
Hoezo zeg je dan dat het waarschijnlijk geen soa is? Classic scenario van hoe je soas overbrengt, seks zonder condoom. Is toch logisch denken?Zekersteweten schreef: ↑08-02-2018 21:45@Koettie we hebben nog nooit een condoom gebruikt, dat lijkt hem niet fijn en hij gaat het ook nooit doen
@Moiren' mijn huisarts is wel bereikbaar, maar ik heb er nog niet echt aan gedacht omdat het me niet zo dringend leek
zaterdag 10 februari 2018 om 07:50