Gezondheid alle pijlers

Vreselijk hoofdpijn

05-03-2015 22:40 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
heb al een paracetamol ingenomen en nog steeds niet over. is er nog iets meer wat ik eraan kan doen dames en heren?
Bij migraine is een nat ijskoud washandje op je voorhoofd echt fijn hoor.
Ik zeg: stretchen, maakt niet uit wat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 06 maart 2015 @ 11:03:

Ik zeg: stretchen, maakt niet uit wat.

Je oorlellen?

Nee, serieus, ik geloof niet dat ik je begrijp?
Bij migraine neem ik een blikje red bull en minimaal 600 mg ibuprofen (dubbele hoeveelheid werd me aangeraden maar dat durf ik dan weer niet zo goed) Deze tip heb ik ooit eens gekregen en het werkt echt geweldig. Klinkt raar, ik weet het, vond ik ook.
De aantal keren dat ik schreeuwende hoofdpijn had kon ik niks meer dan in bed liggen met m'n ogen dicht/slapen.... Heb ook nog geprobeerd een wandeling te maken maar dat maakte het alleen maar erger.
Ik smeer altijd wat muntolie op m'n voorhoofd en slapen. Dat wordt net zo heet als heat lotion waardoor ik de pijn altijd minder voel

Het water koken tijdens de bevalling is om de kruikjes mee te vullen. Kun je het bedje alvast voorverwarmen. Althans zo ging het toen ik moest bevallen.

Wat betreft je hoofdpijn, als het echt migraine is helpt paracetamol echt niet. Het enige effectieve middel is dan een triptaan. Maar goed zul je toch een keer langs de arts moeten. Is niet vrij verkrijgbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven