Gezondheid alle pijlers

Vulva twijfels

28-08-2019 17:08 194 berichten
Hola,

Thanks voor de duidelijkheid en advies.
Ik ga me verheugen om uit de kleren te gaan. :(

(ik haal mn op weg, omdat t misschien niet heel gepast is op een openbaar forum, en kindertjes enzo het ook kunnen lezen).


Als iemand het toch niet vind kunnen hoor ik het wel.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Originele OP:

Omdat de eendenbek niet mn allergrootste vriend is, en ik mijn huisarts best aardig vind, maar niet enorm graag voor uitkleed dacht ik,
ik vraag eens of hier dames ervaring hebben.

Tijdens een potje vingeren met mn rechterhand een paar dagen geleden voelde ik een zeer onplezierig plekje in mn vulva. Na vandaag weer wat mastruberen ben ik toch maar eens met een selfie modus van mn mobiel gaan kijken... Er lijkt net een extra schaamlip aan de buitenkant van de binnenste schaamlip te groeien. Het voelt ruw aan, heeft ongeveer 4 cm lengte, en 1 cm breedte. Er zit wel gevoel in (het doet namelijk rete pijn als je het aanraakt).

Kan iemand me geruststellen, gaat dit vanzelf weg, of kan ik beter toch maar weer verheugen op mn benen wijd voor de huisarts.

Dank is groot!
anoniem_651321ff337ba wijzigde dit bericht op 28-08-2019 17:27
20.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ach jeetje Utakar, wat heftig!

Heel veel sterkte de komende tijd. Heb je een goed netwerk om je heen? Vraag hulp en steun aan mensen hoor! Wees daar niet te zuinig mee....

Knuffel...
Heel veel succes met de komende onderzoeken!!!
:redrose:
Utakar, ik denk dat gisteren en vandaag de onderzoeken verder zijn gegaan. Dat je misschien meer duidelijkheid hebt gekregen over wat jou de komende maanden te wachten staat. Ik hoop met heel mijn hart dat er ook lichtpuntjes zijn, zonnestraaltjes, momenten om te plukken! :rose:
Wat een onwijs lieve reacties van iedereen, dank jullie wel. :)

Gelukkig heb ik zondag 2 familie leden van schiphol kunnen afhalen. Die zijn op het moment heel erg verbaasd dat het eten in het ziekenhuis hier zo smakeloos is.
Ik kan ze niet ongelijk geven :hihi:

Donderdag komt ventlief weer thuis (goed ik ga hem ophalen van schiphol en ga m meenemen naar huis). . En gelukkig hebben we de bevestiging gekregen dat die heel 2019 niet meer weghoeft, hij gaat het zorgverlof in. Dus daar zijn we allebei enorm blij mee.

Vrijdag word het definitieve oordeel geveld en behandelplan gemaakt. Daar ben ik stiekem extreem zenuwachtig voor.

Maar het gaat goed komen, en al heel veel vrienden hebben beloofd dat ik hun baarden in regenboogkleur mag verven als ik ooit kaal zou worden :$ Dat maakt de angst voor wat misschien komen gaat wat minder. Omdat het me stiekem enorm tof lijkt die baarden te verven.

Nu op een bedje te wachten voor de PET scan straks.

Nogmaals enorm dank ullie wel voor alle lieve reacties.
Succes met de PET scan!

Fijn dat je mensen om je heen hebt die je steunen. Ook fijn dat je vriend al snel weer terug is en er dan langer voor je kan zijn.

Nogmaals veel sterkte met de onderzoeken. Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor vrijdag. Er hangt natuurlijk zo veel van af. Ik duim mee voor de best mogelijke uitslag :hug:
Wat fijn dat je man thuiskomt en voorlopig thuis is .
Heel veel sterkte met het komende traject , schrijf hier alles van je af wij leven met je mee !
:redrose: :redrose: :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Jeetje TO, zie nu jouw topic pas omhoog komen. Heel veel sterkte de komende tijd :hug:
Music was my first love and it will be my last
Fijn dat de man naar huis komt en voorlopig thuis blijft!

Succes met de PETscan. Wat een zenuwslopende week.

Dikke knuffel!
Ik zou me ook enorm verkneukelen bij het verven van die baarden.
Veel sterkte de komende tijd! Fijn dat je zo'n groot vangnet om je heen hebt :heart:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
Wat fijn dat je man naar huis komt!! En heel fijn om te horen dat je zoveel mensen om je heen hebt! Succes met de pet scan!

Hebben ze geen kantine waar het eten wat beter smaakt :P
Fijn dat je zo niet meer alleen thuis bent. Houd je haaks de komende tijd, heel veel sterkte met alles wat komen gaat!
Alle reacties Link kopieren
Is er duidelijkheid omtrend je CIN score en in welk stadium je zit?
(al het voel onderzoek onder narcose gehad?)
Alle reacties Link kopieren
Pfff, nog tot vrijdag wachten dus voor meer duidelijkheid...
lijkt me inderdaad zenuwslopend, dat gesprek en wachten tot het zover is.

Maar je kunt niet meer doen dan wachten hè? En je stiekem vast verheugen op die baarden :-D
Al hoop ik natuurlijk voor je dat alle baarden lekker saai blijven.

Sterkte met alle volgende stappen! Ik hoop zo voor je dat je vrijdag de best mogelijke uitslag krijgt.
Ik duim!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft wel eens geprobeerd zijn sikje (lang lang geleden) te verven. Gewone haarverf hield niet, dus misschien kun je je alvast verdiepen in geschikte verf. :hihi:
Ik hoop alleen zó dat het niet nodig is :(
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
30-08-2019 23:23
TO: Laat AnnA er ajb buiten.
Ik ben toch even benieuwd hoor. Maar waarom zeg je dit?

TO, supergoed dat je gegaan bent, maar k*t zeg, wat een nieuws. Ik duim enorm voor je dat het goed behandelbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met het wachten op de uitslagen vrijdag.
Het is fijn dat jouw man weer thuis komt
Utakar vandaag komt je man thuis. Fijn!!! Sterkte morgen!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag lekker genieten dat je man er weer is, morgen samen heel veel sterkte gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor morgen!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes en sterkte gewenst morgen!

Fijn dat je man weer thuis is.
Heel veel succes morgen! Ik brand een kaarsje voor je. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je even heel veel sterkte wensen voor morgen... Hopelijk komt alles goed :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven