Gezondheid alle pijlers

Vulva twijfels

28-08-2019 17:08 194 berichten
Hola,

Thanks voor de duidelijkheid en advies.
Ik ga me verheugen om uit de kleren te gaan. :(

(ik haal mn op weg, omdat t misschien niet heel gepast is op een openbaar forum, en kindertjes enzo het ook kunnen lezen).


Als iemand het toch niet vind kunnen hoor ik het wel.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Originele OP:

Omdat de eendenbek niet mn allergrootste vriend is, en ik mijn huisarts best aardig vind, maar niet enorm graag voor uitkleed dacht ik,
ik vraag eens of hier dames ervaring hebben.

Tijdens een potje vingeren met mn rechterhand een paar dagen geleden voelde ik een zeer onplezierig plekje in mn vulva. Na vandaag weer wat mastruberen ben ik toch maar eens met een selfie modus van mn mobiel gaan kijken... Er lijkt net een extra schaamlip aan de buitenkant van de binnenste schaamlip te groeien. Het voelt ruw aan, heeft ongeveer 4 cm lengte, en 1 cm breedte. Er zit wel gevoel in (het doet namelijk rete pijn als je het aanraakt).

Kan iemand me geruststellen, gaat dit vanzelf weg, of kan ik beter toch maar weer verheugen op mn benen wijd voor de huisarts.

Dank is groot!
anoniem_651321ff337ba wijzigde dit bericht op 28-08-2019 17:27
20.88% gewijzigd
Sterkte Utakar, ik leef met je mee :redrose: .
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je zo’n geweldig petekind hebt! Heel waardevol! Geniet van die prachtige regenboogharen op je nachtkastje en het feit dat echt belangrijke mensen wél om je geven.

Die kennis zou karma eens tegen moeten komen met z’n totaal ongepaste aso opmerkingen!
Och.. Jouw petekind, wat een prachtig kind.
Lees het met tranen in mijn ogen.
En wat een eikel! Diegene van vroeger!

Sterkte Utakar! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Het is al vaker geschreven maar wat een mooi, puur en lief petekind heb jij zeg! Tranen in mijn ogen.
Laat die kennis vooral niet meer energie kosten, dat is hij zeker niet waard!!
Hoop dat je pruik bevalt!
Ik moest aan je denken. Hopelijk is de misselijkheid beter onder controle en bevalt je pruik :redrose:
Ik moet ook aan je denken...
Alle reacties Link kopieren
Die 'kennis', wat een *$3*&# !!! Je zou zo iemand toch....! :-x

En jouw petekindje, wat een schat! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hoi Utakar! Ik zag je net in een ander topic voorbij komen, en toen vroeg ik me opeens af hoe het nu met je gaat :hug:
Even een bericht van het hormonale scheitkonijn. (letterlijk en figuurlijk) :facepalm:

Het gaat redelijk stabiel. Het ziekenhuis begint een beetje mn tweede huis te worden. Als zusters je gaan herkennen in de gangen, dan is dat denk ik geen goed teken.

Vorige week is een stuk darm verwijderd, dat + het hele rataplan wat uit mn buik is gehaald zorgt erover dat ik super hormonaal ben, en van voor niet weet, dat ik van achter ook nog leef.

Als het goed is mag ik vrijdag/zaterdag met ontslag. Daar zie ik enorm naar uit. En dan behalve een aantal controle afspraken 4 weken geen behandelingen. Mn lichaam tot rust laten komen, en alle positieve feelings naar de volgende scan sturen, hopen dat die goed gaat zijn.

Wel worstel ik ergens mee, en daar heeft 1 van jullie vast briljante input voor. Ik hou echt van sinterklaas, met iedereen die me lief is, lekker eten, cadeautjes, liefde en aandacht, maar het is me nu gewoon teveel.

Hoe kan ik dat op zn manier brengen dat dat dat niemand dat raar oppakt? Maar zit gewoon niet te wachten op een dag lang vol huis.

En daarnaast, wat ik ook heel lastig vind. Ik zoek een fantastisch sinterklaascadeau voor mn vent. Iets waar hij liefde en kracht uit kan halen. En hij zegt zelf altijd een fles goeie whisky maar dat vind ik niets. Hebben jullie input?

Mega thanks alvast.
:hug:
Utakar schreef:
25-11-2019 18:01
Even een bericht van het hormonale scheitkonijn. (letterlijk en figuurlijk) :facepalm:

Het gaat redelijk stabiel. Het ziekenhuis begint een beetje mn tweede huis te worden. Als zusters je gaan herkennen in de gangen, dan is dat denk ik geen goed teken.

Vorige week is een stuk darm verwijderd, dat + het hele rataplan wat uit mn buik is gehaald zorgt erover dat ik super hormonaal ben, en van voor niet weet, dat ik van achter ook nog leef.

Als het goed is mag ik vrijdag/zaterdag met ontslag. Daar zie ik enorm naar uit. En dan behalve een aantal controle afspraken 4 weken geen behandelingen. Mn lichaam tot rust laten komen, en alle positieve feelings naar de volgende scan sturen, hopen dat die goed gaat zijn.

Wel worstel ik ergens mee, en daar heeft 1 van jullie vast briljante input voor. Ik hou echt van sinterklaas, met iedereen die me lief is, lekker eten, cadeautjes, liefde en aandacht, maar het is me nu gewoon teveel.

Hoe kan ik dat op zn manier brengen dat dat dat niemand dat raar oppakt? Maar zit gewoon niet te wachten op een dag lang vol huis.

En daarnaast, wat ik ook heel lastig vind. Ik zoek een fantastisch sinterklaascadeau voor mn vent. Iets waar hij liefde en kracht uit kan halen. En hij zegt zelf altijd een fles goeie whisky maar dat vind ik niets. Hebben jullie input?

Mega thanks alvast.
Maar ik mag toch hopen, dat iedereen die jou liefheeft, niet van je verwacht dat je dit nu organiseert. Dat zou echt bizar zijn.
Ik zou me er niet druk over maken, het kan gewoon nu even niet!

Sterkte met alles, :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Goed van je te horen Utakar! :hug:

Ik sluit me aan bij Gizzmo, het lijkt me niet dat iemand nu niet snapt dat je er geen behoefte aan hebt.

Man hier oppert een fotoboek met de beste foto's van jullie samen, en een lege bladzijde voor een toekomstige foto.

(Ik vraag me ernstig af waar hij dit vandaan haalt, want ik krijg elk jaar een bos bloemen voor mijn verjaardag... :$ Misschien leest hij hier wel stiekem mee :-? )
Utakar, ik ben blij om je te lezen. Ik was gestopt met posten in dit topic omdat ik dacht dat je misschien er toch geen zin in had om hier steeds te schrijven.

Wat een heftige tijden zijn het zeg. Als je mijn geliefde was waar ik normaal gesproken Sinterklaas mee zou vieren, zou het voor mij (meer dan) logisch zijn dat dat er dit jaar niet inzit. Ik zou je wel vragen of je het fijn vindt om het op een andere manier misschien kleiner te vieren. Maar puur voor jou en niet omdat ik dingen van je zou verwachten.

Betreft je man: Ik weet niet hoe je buiten het hormonale ‘gebeuren’ er aan toe bent, maar misschien kan je een belevenis cadeau geven? Even een qualitymomentje samen? Hoeft natuurlijk niet heel groot (en veel te heftig voor jou) te zijn maar gewoon iets leuks. Of een belevenis voor hemzelf. Iets wat hij erg leuk vindt, een momentje voor hemzelf?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo goed in dit soort tips, maar fijn je te lezen! :smooch:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik dat op zn manier brengen dat dat dat niemand dat raar oppakt? Maar zit gewoon niet te wachten op een dag lang vol huis.
Ik sluit me aan bij wat eerder genoemd is dat ik me niet kan voorstellen dat iemand dat nu van jou verwacht maar...... wellicht een idee om het te brengen op een manier die mij (alleen gebaseerd op je schrijfstijl waant verder ken ik je natuurlijk helemaal niet) wel bij je zou kunnen passen: maak er een kort sinterklaas gedichtje over wat je aan alle betrokkenen stuurt.
Als ik je laatste post lees ben je nu opgenomen dus wellicht dat je dat wel wat tijd en energie voor op kunt brengen? Zo kun je het iedereen tegelijk mededelen op een voor jou "fijne" manier.
Tis maar een idee natuurlijk ;-)

Veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hey Utakar, hoe is het? Mocht je inderdaad afgelopen weekend naar huis? Ik vind het erg heftig klinken allemaal, behandeling, operatie.. je hebt ook niet echt tijd gehad om te wennen aan het idee. Nou ja, logisch en goed dat het snel gaat allemaal natuurlijk.

Heb je nog een cadeau kunnen vinden voor je kerel? Ik heb een keer een scheurkalender gemaakt voor de mijne toen ik een tijd van huis was, met fotootjes, geinige plaatjes en korte tekstjes op elke dag. Had ie toch nog iedere dag wat van mij. Weet niet of dat wat is? (en of je energie hebt om dat te regelen) Ik had het gewoon per 4 geprint op A4tjes en toen op maat gesneden.
Hoe is het met je Utakar? Ik denk aan je!
Ik moest aan je denken. Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed met je :redrose:
Hoe gaat het nu met je? :redrose:
Lieve Utakar, we hebben al lang niets van je gehoord. Hoe gaat het? :rose:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven