Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Heel veel sterkte Lama
Sterkte, Lamaatje
Sterkte Lamaatje!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Sterkte morgen Lamaatje.

en sterkte morgen!
Sterkte voor morgen en se komende tijd, lamaatje! Doe rustig aan in het ziekenhuis en denk goed om jezelf meis, knuffffffffff.
Get well soon

Van harte beterschap!

Gute Besserung

We denken aan je

Ook van mij heel veel sterkte gewenst Lamaatje
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Heel veel sterkte.
Sterkte!
Zet hem op vandaag! En die wens geldt ook zeker voor je chirurg!
Hopelijk is het achter de rug, is alles goed gedaan en ben je nu lekker aan het uitslapen van de narcose.

Isabon, hoe gaat het met jou?
En beeldig, hoe gaat het ondertussen met jou?

Ik maak me een beetje erg ongerust over isabon, uit het loepje blijkt dat ze sinds eind maart niet meer op het forum gepost heeft ook. Weet iemand hier iets meer over isabon? 'Attentie, attentie: wil isabon zich even melden in de ballenbak van dit topiconderwerp?'

lamaatje, de operatie is vast al achter de rug, hoop dat het meeviel en dat alle kwaadaardige cellen radicaal en voorgoed verwijderd zijn! Sterkte met jouw herstel
Ik hoop dat de operatie spoedig is verlopen Lamaatje!

Nu op naar een goed herstel, sterkte de komende tijd!

Lamaa, ik hoop dat de operatie goed is verlopen.
Heel veel sterkte Laama, ik hoop dat het allemaal voorspoedig gegaan is..
Lama, ik denk aan je, en hoop ook dat het voorspoedig gegaan is
Lama, ik hoop dat het helemaal goed is gegaan, sterkte met het herstel.

Isabon ik hoop dat alles ook goed met jou gaat
Lamaatje, goede nacht gehad? Ik hoop dat de pijn meevalt en dat alles tot nu toe goed verlopen is!

Isabon, ik maak me ook een beetje zorgen. Hoe gaat het met je?

Shalimar, met mij gaat het pet, maar dat is geen nieuws. En over eventuele ingrepen heb ik ook nog geen nieuws. Dus hier is het vooral een kwestie van afwachten en uitzitten tot er ingegrepen gaat worden.

Voor jullie Lamaatje en Isabon.
Lamaatje weer present en zonder spugen inderdaad.

Gisteren operatie, nachtje ic en nu weer op de afdeling.

Complete slangenfabriek, maar het is te doen. Pijn bestrijding mag ik zelf regelen. De middelste longkwab is weggehaald.

Uitslagen over welke soort o.i.d zijn er nog niet.

Balen dat we niets horen van Isabon.

Meid laat eens even wat van je horen, we maken ons ongerust.
odi et amo
Fijn je weer te lezen lamaatje! Is er iets bekend over hoe lang je er nu moet blijven? Veel sterkte weer.
Fijn dat je nu al wat van je kan laten horen Lamaa! En nu aansterken. Veel succes.
Fijn dat je alweer kunt reageren Lamaatje. Zorg goed voor jezelf
Fijn iets van je te lezen lama, sterkte met het herstel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven