Gezondheid alle pijlers

Wat kan dit zijn?

03-01-2010 19:25 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een week heb ik pijn in m'n rechterborst. De pijn straalt uit naar m'n rechteroksel en schouderblad. Ook voelen m'n rechterborst en oksel "vreemd". Wie weet wat dit kan zijn?
waar is de goede oude tijd van voor om 8 uur bellen en je kunt om 10 uur terecht?

Dan ben je onzeker over je borst, en kan je wachten tot vrijdag?

Jemig wat ben ik blij met mijn huisarts. Daar hoef ik nooit langer dan een dag te wachten.

Kun je niet bij een andere ha terecht? Het lijkt me wel zo prettig als er even naar gekeken/gevoeld wordt.
He bah BGB, ik wilde het nog netjes houden met die plaatjes
quote:kusunum schreef op 03 januari 2010 @ 20:40:

Kun je niet bij een andere ha terecht? Het lijkt me wel zo prettig als er even naar gekeken/gevoeld wordt.Misschien kan TO zélf niet eerder naar de huisarts? Kan ook nog.

Hoeft niet hoor AgentL. Doe ik ook niet
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Getverdemme...had ik maar niet gekeken
Gadver BGB!

Hoe heeft de muismat eigenlijk gesmaakt?
Dan zie je al ranzige plaatjes op pagina 1, toch nog kijken op pagina 2 en zelfs dan nog doorklikken naar pagina 3 *zucht*

*spreekt zichzelf zeer streng toe: de volgende keer bij het eerste 'enge' plaatje meteen topic verlaten*
Neem de plaatjes maar even mee naar de huisarts
Met het risico een trutje gevonden te worden: waarom doen sommigen hier zo lullig? TO zit duidelijk ergens mee, is bezorgd, stelt een serieuze vraag en zoekt alleen een beetje informatie of geruststelling. Om nou het topic verder te gaan vullen met ranzige plaatjes, vind ik een beetje jammer.

@ TO: ik vrees dat ook ik niet weet wat het probleem precies is, maar zoals iemand al terecht zei: niet gaan googlen! Je schiet er niets mee op en zoals Miranda in Sex and the City al eens over dit onderwerp zei: 'You just wait for the word "cancer" to pop up in your screen.' Hopelijk kan je huisarts je vrijdag geruststellen. Sterkte ermee!
inderdaad een beetje jammer, zit ze er niet mee dan was ze dr ook geen topic over begonnen en ik denk niet dat ze op kinderachtige reactie's en plaatjes zit te wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven