Wat kan dit zijn?
zondag 3 januari 2010 om 20:40
waar is de goede oude tijd van voor om 8 uur bellen en je kunt om 10 uur terecht?
Dan ben je onzeker over je borst, en kan je wachten tot vrijdag?
Jemig wat ben ik blij met mijn huisarts. Daar hoef ik nooit langer dan een dag te wachten.
Kun je niet bij een andere ha terecht? Het lijkt me wel zo prettig als er even naar gekeken/gevoeld wordt.
Dan ben je onzeker over je borst, en kan je wachten tot vrijdag?
Jemig wat ben ik blij met mijn huisarts. Daar hoef ik nooit langer dan een dag te wachten.
Kun je niet bij een andere ha terecht? Het lijkt me wel zo prettig als er even naar gekeken/gevoeld wordt.

zondag 3 januari 2010 om 23:16
Met het risico een trutje gevonden te worden: waarom doen sommigen hier zo lullig? TO zit duidelijk ergens mee, is bezorgd, stelt een serieuze vraag en zoekt alleen een beetje informatie of geruststelling. Om nou het topic verder te gaan vullen met ranzige plaatjes, vind ik een beetje jammer.
@ TO: ik vrees dat ook ik niet weet wat het probleem precies is, maar zoals iemand al terecht zei: niet gaan googlen! Je schiet er niets mee op en zoals Miranda in Sex and the City al eens over dit onderwerp zei: 'You just wait for the word "cancer" to pop up in your screen.' Hopelijk kan je huisarts je vrijdag geruststellen. Sterkte ermee!
@ TO: ik vrees dat ook ik niet weet wat het probleem precies is, maar zoals iemand al terecht zei: niet gaan googlen! Je schiet er niets mee op en zoals Miranda in Sex and the City al eens over dit onderwerp zei: 'You just wait for the word "cancer" to pop up in your screen.' Hopelijk kan je huisarts je vrijdag geruststellen. Sterkte ermee!