Gezondheid alle pijlers

Weeige pijn midden onderbuik (onder navel) al paar dagen.

10-01-2013 12:59 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt heb ik afgelopen 4 dagen, sinds maandag een weeige, zeurende pijn in mijn onderbuik . Moet komende zaterdag ongesteld worden maar ken dit gevoel helemaal niet en zeker geen paar dagen. Ben aan de pil enen laatste keer.seks oudtijds kerst geweest. Echter nu maak ik me, waarschijnlijk, onnodig ongerust over het feit dat ik mogelijk zwanger kan zijn. Slik al jarende pil en nog nooit problemen me e gehad. Voel de pijn voertaal als ik zit of net.opstaverder kan ik het eigenlijk niet beschrijven. Als ik googke krijg ik alleen maar site s over zwanger zijn maar alle andere symptomen herken ik niet. Wat ik mee dit topic wil, geen idee. Tips ,geruststelling, in ieder geval met iemand delen want ben echt beetje bang dat ondanks de pil dit een voorteken is.

Sorry voor typefouten ik.forum mobiel
Een virus zou ook goed kunnen momenteel. Hoe is je stoelgang?
Het kan goed zijn dat je darmen een beetje aan het rommelen zijn. Niet elke pijn betekent dat je zwanger bent (gelukkig maar¤
Wacht zaterdag nog even af. Er heerst ook griep momenteel. Mocht je maandag nog niet ongesteld zijn geworden, doe dan voor de zekerheid een test. Succes!
Je kan ook een bericht op je mobiel teruglezen en verbeteren voor je het plaatst.
Stoelgang is goed mooie drolletjes :-), overigens is het niet en rommelend gevoel maar constant aanwezig gevoel. Kan het ook echt niet plaatsen. Weet inderdaad dat er buikgriep heerst maar zoals gezegd is het dus niet echt rommelend of herkenbaar als.in buikgriep zoals we die kennen. Weet ook dat jullie geen antwoord kunnen geven maar vind het zo eng. Zit er ook echt aan te denken test te halen ondanks dat geert misschien nog vroeg is, kan natuurlijk vals negatief zijn maar indien positief weet ik voorlopig ook tot aan zaterdag waar ik aan rite ben.
Doe dan eerst de sensi test van Clearblue. maar die is wel duur. Beter kun je (ja dat is nog eeeeuwen ik weet het) afwachten tot zaterdag/zondag en maandag een test halen.

Echt hoor, je kan je, of je nu wel of niet bewust zwanger wílt worden, een hoop gekkigheid in je hoofd halen. De buikgriep die ik had, kondigde zich om half drie 's nachts opeens aan, zonder enig voorteken en ik heb 4 uur in de badkamer gezeten en alleen maar over gegeven...
de laatste x dat ik zo'n soort pijn had in me onderbruik zoals hoe je beschrijft, was ik zwanger :S maarja dat hoeft natuurlijk niet dat te betekenen, even wachten tot je ongesteld word en zo niet even een zwangerschaptest doen.
De zwangerschapstest bij het kruidvat, 2 voor 5 euro, is goed en gevoelig. Daar kan je morgenochtend wel mee testen met betrouwbaar resultaat (met ochtendurine, die is het sterkst geconcetreerd). Als hij negatief is kan je een paar dagen later altijd de 2de nog doen voor de zekerheid.

Gewoon doen, dan is die vervelende onzekerheid weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven