Gezondheid alle pijlers

Wie heeft 'm al gehad? "de" griep?

07-11-2009 13:16 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu heb ik al talloze topics gezien over wel of niet vaccineren, of waar je mondkapjes kunt halen enzo...maar ik wil eigenlijk wel eens weten van mensen die 'm (hebben) gehad.

Hoe is ie nou?

Is het echt alleen een "gewone" griep, of hang je echt 6x per dag boven de emmer en is ie toch wel pittig?

In mijn regio valt het namelijk nog wel mee, geen zieken die ik ken of heb gehoord, ook op school van mijn dochter is nog niemand ziek dus ik vroeg me dit eigenlijk wel af

Oh en begint ie ook als gewone griep? weet ik gelijk waar ik op moet letten als het zo ver is
Weet ook niet of ik hem heb, zette maandagavond ineens op, overdag niks aan de hand, 's avonds ineens een constante loopneus, ontzettende keelpijn, hoofdpijn, veel hoesten en nu nog steeds algehele malaise. Gisteren 20 minuten onder de douche gestaan om warm te worden, rilde over mijn hele lijf. Braken en diarree gelukkig nog niet, koorts volgens mij bij vlagen, heb nog niet gemeten. Ben verder nooit ziek, hooguit eens verkouden en dat voelt toch beduidend anders dan dit.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Ik heb hem ook, bij mij kwam hij afgelopen Zaterdag middag op, van de 1 op de andere minuut keelpijn en doof gevoel in mijn oren, S'avonds zo erg dat speeksel slikken al een crime was. Het is nu vrijdag 6 dagen later, ik hoest mij tot ik moet kokhalsen, het doet pijn mijn longen branden en ik spuug heel veel slijm op met beetje bloed erin, ik ga zo mijn huisarts bellen, want ik maak mij nu toch wel een beetje zorgen, door die sterke hoestprikkeling kan ik mijn astma medicijnen niet binnen krijgen, zelfs het vernevelapparaat werkt nu niet goed.

Bonny koorts komt bij mij ook met vlagen, rond 15.00 zet het telkesn op, en na 18.00 neemt het weer af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven