Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Dreamer, even testrijden en als het bevalt gewoon doen! Ik heb zelf ook een elektrische fiets bij ons vakantiehuisje. Bevalt uitstekend!

Yellow, wat naar dat je zo veel angst hebt en dat er niet pro-actief rekening mee kan worden gehouden. Kan de ha je evt een kalmerend / angstremmend middel voorschrijven?
Alle reacties Link kopieren
Yellow, wat rot!
Heel veel sterkte! :hug:

Dreamer, dat is een mooi aanbod zeg. Ik zeg doen! Rood! :love:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Jullie zijn wel heel erg eensgezind. Ik ben bang dat ik overgehaald ben. Ga vanmiddag heen om te reserveren (want heb geen tijd voor proefrit, aangezien Suzy de hond niet uit kan laten ;-D ) (niet dat ze een sleutel heeft :rofl: )

En nog even zeker weten dat ik echt 300 euro voor m'n oude fiets krijg. Dan moet ik dus nog de kratdrager over laten zetten, nieuw krat (oude is kapot) nieuwe fietstassen (huidige zijn verbleekt rood op gele fiets :-] ) en natuurlijk een goed regenpak :whistle:
Later is nu
Man vindt cruisen nog leuker dan ik. :rofl:
We zijn nu in Italië , we lunchen onder de middag steeds in een plaatselijke bakkerij ( gisteren ook in Frankrijk ) en nemen dan de plaatselijke lekkernijen. Onwijs leuk en spotgoedkoop.

Veiligheidsprocedures zijn extreem streng, zowel bij het van boord gaan alsook weer terug naar het schip.
Ook op het schip hadden we gisteren een verplichte oefening, moesten we allemaal met zwemvesten om via de trappen naar de reddingsboten bij het horen van het alarmsignaal.
Onze reddingsboot ligt bij masterstation C , dat moet je goed onthouden
Best bijzonder, sta je daar netjes in rijtjes van 5 met je zwemvest om.
Foto en filmen was helaas verboden, anders was het grappig geweest voor het album.

Het ontbijt is geweldig, avondeten gewoon goed.
Ik moet flink met mijn talenkennis aan de slag. De ene dag Frans, dan weer Italiaans en gelukkig ook wat Engels.
Maar de voertaal is Italiaans aan boord.

Entertainment is ook leuk aan boord, genoeg te zien en te beleven.
Zwembaden zijn wel ienieminie, bovendien is het weer mega slecht, heel veel regen en onweer, dus dat ga ik niet doen.
Gelukkg lopen we elke dag wel zo'n 10 km, dat compenseert het lekkere eten wat :proud:
Wauw Lientje, wat een avontuur haha. Leuk om te lezen!
Wat fijn dat jullie zo genieten, maar wat jammer van het weer!

Klinkt goed in elk geval, hapjes van de plaatselijke bakker :)
Later is nu
Met werk besloten om morgen nog even niet te gaan werken..
Doro75 schreef:
24-10-2019 13:46
Dreamer, even testrijden en als het bevalt gewoon doen! Ik heb zelf ook een elektrische fiets bij ons vakantiehuisje. Bevalt uitstekend!

Yellow, wat naar dat je zo veel angst hebt en dat er niet pro-actief rekening mee kan worden gehouden. Kan de ha je evt een kalmerend / angstremmend middel voorschrijven?
Bhehe, ik slik een variatie tot 9 pillen per dag. :facepalm: Zouden ze in het ZH nog iets sterkers uit de kast willen trekken dan?

Lientje! Jullie vakantie klinkt echt heeeerlijk! Fijn dat het man ook zo goed bevalt.
Kwebbeltje91 schreef:
24-10-2019 15:03
Met werk besloten om morgen nog even niet te gaan werken..

Top dat werk daar ook achter staat.

Ik heb morgen een proefrit.
Man begon gelijk over actieradius enzo.. waar ik op zou moeten letten. Hoever denkt hij dat ik zal gaan fietsen :O
Maar goed, hij mag gewoon mee, mag hij de technische kant doen, speel ik wel het vrouwtje :proud:
Later is nu
Dreamer schreef:
24-10-2019 15:57
Top dat werk daar ook achter staat.

Ik heb morgen een proefrit.
Man begon gelijk over actieradius enzo.. waar ik op zou moeten letten. Hoever denkt hij dat ik zal gaan fietsen :O
Maar goed, hij mag gewoon mee, mag hij de technische kant doen, speel ik wel het vrouwtje :proud:
Met mijn elektrische fiets, fietste ik zo 20 tot 30 km op een dag. Mn batterij is alleen aan t eind van zijn latijn nu, dus ik durf het niet meer aan.
Kwebbeltje: verstandig!

Lientje: klinkt allemaal erg leuk! Fijn dat je man ook geniet.

Nartjie: hoe is het met jou?
Ik ben er nog. Het gaat niet geweldig hier. Neem even bewust afstand van forum. Naar aanleiding van alle zm berichten. Heeft mij behoorlijk getriggert. Voel mij ook nog steeds niet veilig meer in huis. Met de chins gaat het wel goed.
Sterkte Nartjie! Ik ben blij om toch even iets van je te horen.
Veel sterkte Nartjie. :redrose:
Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben Lientje!

Ik kan met mijn elektrische fiets ongeveer 80km.
Het is nu alweer 2 keer zo dik als vannochtend. Ik snap dokters niet hoor. Waarom heeft ze er vannochtend geen mes in gezet. :'(
lise1985 schreef:
24-10-2019 19:46
Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben Lientje!

Ik kan met mijn elektrische fiets ongeveer 80km.
Ik heb geen idee wat man z'n fiets kan, maar hij zal het denk ik handig vinden als ik even ver kan :D

Fijn dat je even je gezicht liet zien, Nartjie. Sterkte :hug:

Jeetje Yellow, wat vervelend zeg! Ook sterkte. :redrose:
Later is nu
Lientje wat fijn dat jullie zo genieten.

Hier een slechte dag vandaag. Mega veel pijn, hoop dat ik dalijk goed slaap.
"After all this time?" "Always."
Ik hoop dat je lekker slaapt Severus.

Ik lig wakker. Ik heb ontzettend rusteloze benen en meer pijn in mijn rug. Ik twijfel of ik een extra tramadol zal pakken. Ik probeer eerst een kopje thee en er even uit.
Ik hoop dat je nog sliep, Moyrrie

Goedemorgen ieder :sun:

Dit weekend gaat de klok terug/achteruit en sta ik tenminste weer met schemer op, in plaats van in het donker.
Later is nu
Nou mijn 1e waarschuwing is een feit O_o

Ohja, de klok gaat achteruit dit weekend.
Ik heb nu lekkerder geslapen dan de vorige nacht.
Nekpijn is wat minder geworden, zoals de fysio voorspelde zijn de scherpe kantjes eraf.
Vandaag nog maar even lekker rustig aan doen.
Morgen staat er wel een uitje op de planning, ik zou eigenlijk vanavond al weggaan maar in overleg met diegene blijf ik vanavond nog even lekker thuis.
O jee, wat heb je gedaan Kwebbel?

Ik ga even op jacht voor kerstspullen, nu ik het nog kan :P
Ik had blijkbaar een spoiler neergezet in een netflixtopic. Oeps :P

Oh ja kerstspullen. Goed dat je het zegt, ik ga altijd met een familielid naar een supermooie kerstshow hier in de buurt. We moeten nog een datum prikken.
Nou, daar hoef ik alvast geen moeite voor te doen :-]

Jeetje Kwebbel, hoe dúrf je, een spoiler! ;-D
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven