Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

11-11-2019 17:14 2956 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 28-11-2019 09:21
Reden: Verzoekje
31.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
03-12-2019 17:35
Is dat niet juist iets dat je bij de inspectie kunt neerleggen en door hen laten beoordelen?
Het is iets anders, maar dat wordt ook vaak gezegd over het aangeven van mogelijke kindermishandeling, dat je het AMK (of hoe die instantie nu ook heet) belt voor advies wat je het beste kunt doen. Op zich heb jij zelf volgens mij wat objectieve klachten over hem.
Aan de andere kant zit je wel in een afhankelijke positie, als er geen alternatief is.
Als de relatie niet meer goed genoeg is, is dat wel reden voor een overstap naar de andere arts.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
03-12-2019 17:44
Ik kocht trouwens net bij het Kruitvat een boek van Stephen King. Zegt de verkoopster "oh, hebben we die ook, ga ik zo gelijk even pakken" daarna vertelde ze het aan haar collega. Volgens mij heeft dat kruitvat nu geen Kings meer :proud:
Haha! Welke is het? Revival?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
03-12-2019 18:58
Dat is één van de weinige voordelen van verkoopster zijn Dreamer, je zit altijd dicht bij het vuur. :proud:
Zo waren er Lidl-medewerkers die meteen alle aanbiedingen al mee naar huis namen voor ze überhaupt in de winkel lagen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Man man wat ben ik moe. Op werk reageerde iedereen opgelucht, hier thuis kreeg ik van een groepsgenote een appje met sterkte, vanuit de groepsapp van thuis ook een appje met sterkte, en net was er een ggn die tegen me zei 'ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan'. Waar ik dan ook zelf niets mee kan, maar gelukkig geen vragenvuur waar de begeleiding bang voor was.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je volgende week terecht kan Kohaku. Iets om naar uit te kijken en tegenop te zien ;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Nachtbraker! :hello:

Ik ben veeeuuuul te druk in mijn hoofd. Geen idee hoe het komt, ik ben heel vrolijk. Terwijl ik juist een hormonaal menstruatie monster zou moeten zijn?

Ik ben opgelucht dat de operatie elders is. Opgelucht met de tijd.

R. en ik hebben beide even lekker kunnen shoppen irl en online, het is heerlijk om hem in een nieuwe frisse outfit te zijn. :flirting:

Vandaag ook fijn bijgekletst met mijn maatschappelijk werkster. We voeren echt hele nuttige constructieve gesprekken over hoe ik dingen beter aan kan pakken en de PMT sluit daar mooi op aan omdat ze elkaar kennen.

En naja vanavond is de kerstboom binnen gekomen. Echt een rampenplan was dat. Maar ik heb zo gelachen met R. Nog een tak recht moeten slaan met een hamer op de werkbank anders kon ie er niet in.

En morgen gaat ie mee naar de PMT want hij denkt dat ie beter kan scoren met basketballen. Ik zit meteen “op de kast” als hij dat zegt want ik heb 13 jaar gekorfbald. :rofl: En hij neemt zichzelf ook serieus ook. Dus wie het eerste uitscheurt morgen. :-)-)

Naja ik moet dus slapen en opeens is dit feestje gaande in mijn hoofd. Op zulke momenten denk ik echt dat ik manisch ben. :$
Yellow, een feestje on je hoofd is een mooie omschrijving. Ik hoop dat je daarna nog geslapen hebt.

Hier kinderen met een feestje in hun hoofd. Nog één nacht en dan is het pakjesavond :jump: :jump:
Ik voelde me al een paar dagen wat mwah. Beetje hoofdpijn en wat buikpijn. Bleek ik ongesteld te zijn :facepalm: Moest er even aan wennen, sinds mijn spiraaltje ben ik nog maar 2 keer ongesteld geweest ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezelligheid met al die feestjes vannacht.

Ik heb gedroomd dat ik in een trein zat die ontspoorde.
Volgens Google betekent dat dat wat je wilt/ mee bezig bent gaat mislukken.
Niet leuk zo'n droom.

Dochter is boos want die is halverwege gestrand met de trein nu en er gaan geen bussen.
Een goed begin van deze dag dus.
Maar niet heus. Hoop dat ze nog op school komt.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Oei Lientje, ellende met de trein(en)?
Hopelijk komt ze nog op school inderdaad.
Ik ga zaterdag naar Amsterdam en ik ga ook met de trein. Hopelijk gaat dat ook goed want met de NS weet je het maar nooit. Ik denk dat ik maar een trein eerder pak.
Met de auto ga ik niet want dan betaal ik me blauw aan parkeerkosten denk ik. En ik weet niet hoelang we daar blijven want we gaan naar een musical en misschien daarna nog een hapje eten ergens.
Alle reacties Link kopieren
Moge! Maandag is mijn koffiezetapparaat ontkalkt met verdunde azijn en nu smaakt mn koffie nog steeds ruk.. echt word er verdrietig van, ik hou zo van koffie ;__;

Vond een oude topic hier, die soda aanraadde? Zou dat helpen?
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Goedemorgen,

Ik heb vanochtend voor het eerst weer gevlogen. Mega-koud, maar wel wat mooie beelden kunnen maken. Vooral fijn om weer even wat leuks te doen, al voelde het nog niet heel fijn aan in mijn lijf.

Vandaag zou ik anders twee jaar in de ziektewet zitten. De tijd gaat hard. In januari zit ik alweer twee jaar thuis. Het kan raar lopen allemaal.
Eind januari heb ik een afspraak voor het expertise-onderzoek. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Het is bij een neurochirurg.

Ik heb geen last van de bètablokkers, maar mijn gemiddelde hartslag is ongeveer tien slagen per minuut gedaald, dus dat is positief. Volgens mijn Apple Watch ben ik nu ook minder actief, dat is wat minder :rofl:
Mijn bloeddruk moet met zes weken nog een keer gecontroleerd worden.

Tot zover het 'lief dagboek' voor vandaag :P
Kohaku schreef:
04-12-2019 09:07
Moge! Maandag is mijn koffiezetapparaat ontkalkt met verdunde azijn en nu smaakt mn koffie nog steeds ruk.. echt word er verdrietig van, ik hou zo van koffie ;__;

Vond een oude topic hier, die soda aanraadde? Zou dat helpen?
Is hij na het ontkalken wel goed doorgespoeld en schoon gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
04-12-2019 08:04
Wat een gezelligheid met al die feestjes vannacht.

Ik heb gedroomd dat ik in een trein zat die ontspoorde.
Volgens Google betekent dat dat wat je wilt/ mee bezig bent gaat mislukken.
Niet leuk zo'n droom.

Dochter is boos want die is halverwege gestrand met de trein nu en er gaan geen bussen.
Een goed begin van deze dag dus.
Maar niet heus. Hoop dat ze nog op school komt.
Misschien was je droom gewoon voorspellend voor je dochter;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Hier kwam een pakje voor Sinterklaas steeds niet aan. In de PostNL app stond steeds dat ie bezorgd zou worden en dan weer niet. Dan weer wel, dan weer niet. Is ie dus zoekgeraakt bij PostNL.
Het gaat echter om een artikel dat overal is uitverkocht en dan krab ik me toch even achter de oren... nogal populair spelletje: pictionairy air.
Maar ik was net bij onze speelgoedwinkel geweest toen ik zag dat het pakketje ineens helemaal was verdwenen uit de lijst. En toen hadden ze er nog twee staan. Toen ik een uur later belde waren ze verkocht. Nu heel veel webwinkels bekeken en hier in de provincie gebeld en uiteindelijk nog één kunnen vinden.
Gok zomaar dat het het best verkochte speelgoed van dit jaar is :rofl: gelukkig is het maar 20m rijden.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Toch mazzel dan suzy!
Kohaku als ik mijn huishoudelijke apparaten ontkalk, laat ik hem daarna nog 2 of 3 keer met water doorlopen. Dan is de smaak er op een gegeven moment wel uit.

Lise, vliegen? Met een drone bedoel je?
Zou vandaag naar svp'er gaan. Maar zware hoofdpijn standje miljoen, blijf ik toch liever in bed. Heb al wat Ibuprofen op. Suiker is normaal.
Dus ik ben weer weg.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beterschap!

Kun je bellen met de spv er?
nartjie schreef:
04-12-2019 13:07
Zou vandaag naar svp'er gaan. Maar zware hoofdpijn standje miljoen, blijf ik toch liever in bed. Heb al wat Ibuprofen op. Suiker is normaal.
Dus ik ben weer weg.
Kwebbeltje91 schreef:
04-12-2019 13:06

Lise, vliegen? Met een drone bedoel je?
Ja
Pffoe Suzy daar heb je veel voor over. :proud:

Lise, dat vliegen blijft toch raar klinken. Duurt altijd even voordat het kwartje met de drone valt!

R. kan zijn basketbal ego voor de rest van zijn leven wegstoppen. :rofl: Heb hem niet een beetje ingemaakt ook. En ik was de sportieve speler die zijn ballen niet weg liet schieten, en mijn PMT hielp m ook. Hij stapte gewoon opzij om de bal door te laten stuiteren als ie voor mij was. Ik denk dat hij hoopte dat ik uit zou scheuren na een tijdje. :rofl: Wel typisch, ik heb helemaal geen last meer van mijn wond nu. Dus nu kunnen ze het weer open gaan maken! Gelukkig nog een paar dagen bewegingsvrijheid. Oh en ik wilde om de eer spelen maar R. om een ontbijt op bed. Dus dat word genieten morgen. :lmao:

Lientje, ik zou je droom gewoon naar je huidige werk vertalen. Dat ontspoort. Maar jij bent slim en hebt al een nieuwe baan gefixed! :idee:

Nartjie, kusje op je hoofd!

Kohaku, ik denk dat iemand dat appt omdat ze niet er niet op wil reageren. Een felicitatie met een opname is natuurlijk een beetje gek. Want niemand wilt dat je ziek bent. Ik denk zoiets. Ik vond het zelf ook gek om “wat fijn” te typen. Want het liefst zou ik natuurlijk willen dat het allemaal niet nodig is. :hug:
anoniem_291865 wijzigde dit bericht op 04-12-2019 13:17
16.29% gewijzigd
YellowLemon schreef:
04-12-2019 13:14


Lise, dat vliegen blijft toch raar klinken. Duurt altijd even voordat het kwartje met de drone valt!
Ik zou best wel eens met een bemand vliegtuig willen vliegen. Principe qua bediening is hetzelfde. Maar of dat nou zo veilig is :rofl:
lise1985 schreef:
04-12-2019 13:16
Ik zou best wel eens met een bemand vliegtuig willen vliegen. Principe qua bediening is hetzelfde. Maar of dat nou zo veilig is :rofl:
Is zeker heel duur om een vliegbrevet voor een zweefvliegtuigje ofzo te halen? :proud:
Dan haal je wel gelijk het nieuws Lise :rofl:
YellowLemon schreef:
04-12-2019 13:18
Is zeker heel duur om een vliegbrevet voor een zweefvliegtuigje ofzo te halen? :proud:
Voor een drone ook. En die regels zijn alweer veranderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven