Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

25-02-2020 18:39 2999 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Goedemorgen,
Hier ook ruk geslapen. Sliep pas tegen 2 uur ofzo. Heb het in ieder geval nog half 2 zien worden :facepalm: En de wekker ging om 7 uur.

Succes Lientje!
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag Lientje!

En sterkte Kohaku :redrose:

HIer weinig te vertellen, ga maar inloggen op het werk :)
Later is nu
Succes vandaag, Lientje,
Succes Lientje, ik duim voor je.

Goedemorgen allemaal van achter de laptop. De hoofdpijn is eindelijk verminderd :cheer2:
Het zit er nog wel, maar sluimert een beetje. Ik kan weer aardig functioneren. Hopelijk wordt het niet weer erger gedurende de dag.

Rond de lunch belt de neurochirurg nog. Verder is het afwachten tot de oproep van de pijnpoli komt.

Wel slecht geslapen, er is blijkbaar nu weer ruimte voor mijn andere pijn.
Lise,Gelukkig dat de hoofdpijn is gezakt, jammer ,dat de andere pijnklachten niet minderen .luistert je man mee, als de neurochirurg belt, vandaag ?
Deze keer niet groot houden, maar echt goed en duidelijk aan geven dat je veel pijn , dat jij niet functioneert ,amper jezelf kan verzorgen, dat man nu ook mantelzorger is geworden .

Kwebbeltje, dat wordt een slaperig dagje voor jou, lukt het dan wel hoed met het werk?

Ik ben toch weer begonnen met de hooikoorts pillen.
Ik hoest en nies de dagen door,durf amper de winkel in, met mijn hoestje. :-|
Nu gaat het al wat beter, strakjes even naar de groenteboer en mijn boeken halen :cheer: .
Lang leve de Grunninger bieb .
hemke schreef:
14-04-2020 09:36
Lise,Gelukkig dat de hoofdpijn is gezakt, jammer ,dat de andere pijnklachten niet minderen .luistert je man mee, als de neurochirurg belt, vandaag ?
Deze keer niet groot houden, maar echt goed en duidelijk aan geven dat je veel pijn , dat jij niet functioneert ,amper jezelf kan verzorgen, dat man nu ook mantelzorger is geworden .
Ik heb toch iets te vroeg gejuicht maar het gaat wel echt beter dan gisteren.

Ja, man praat mee met de telefonische afspraak.
hemke schreef:
14-04-2020 09:36

Kwebbeltje, dat wordt een slaperig dagje voor jou, lukt het dan wel hoed met het werk?

Ik ben toch weer begonnen met de hooikoorts pillen.
Ik hoest en nies de dagen door,durf amper de winkel in, met mijn hoestje. :-|
Nu gaat het al wat beter, strakjes even naar de groenteboer en mijn boeken halen :cheer: .
Lang leve de Grunninger bieb .
Welke boeken mag je je op verheugen?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Veel succes vandaag Lientje!

Lise, fijn dat het even beter ging. Succes met de tel.afspraak van de neurochirurg.

Ik heb vanmiddag de crematie van mijn lieve oom. :"-(
Hij had een mooie leeftijd, maar het is altijd te vroeg.
Sterkte vandaag Moyrrie en gecondoleerd. :redrose:

Fijn dat het toch iets beter gaat, Lise!

Ik kon zowaar wat werk doen vanmorgen. Ook wel eens fijn :)
Later is nu
Sterkte Moyrrie!
Sterkte Moyrrie.

Ik had drie boeken besteld ,triologie over de Amisch.
Alle drie aanwezig,volgens hun computer systeem.
Helaas, 1 boek,wat ik had gevraagd en twee ander, wel Amisch,maar geen trilogie.

Tja, jammer, volgende poging doen vanmiddag, niet geschoten is altijd mis.

Lise succes strakjes met het telefoongesprek.
Hemke, ja hoor dat is goed gekomen met werk. Ben nu ook niet meer moe :) en had gisteren uitgeslapen tot half 10 zelfs.
Straks nog een adresje en dan zit mijn werkdag er alweer op.

Gecondoleerd Moyrrie.

Succes met het gesprek Lise. Fijn dat je man erbij is.
Moyrrie, sterkte en gecondoleerd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ben geslaagd hoor. :proud:
Wel een en ander aan feedback gehad maar goed.
Ik ben nog lang niet perfect.
hemke schreef:
14-04-2020 11:36
Sterkte Moyrrie.

Ik had drie boeken besteld ,triologie over de Amisch.
Alle drie aanwezig,volgens hun computer systeem.
Helaas, 1 boek,wat ik had gevraagd en twee ander, wel Amisch,maar geen trilogie.

Tja, jammer, volgende poging doen vanmiddag, niet geschoten is altijd mis.

Lise succes strakjes met het telefoongesprek.
Van Atwood?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Gefeliciteerd Lientje!
Sterkte vanmiddag, Moyrie.
Gefeliciteerd Lientje!
Neurochirurg gesproken, uitslagen zijn nog niet binnen dus donderdag een nieuwe afspraak.
Hij vroeg daarna en passant, alsof het hem nog net even te binnen schoot, hoe het nu gaat. Met mijn antwoord daarop kon hij helemaal niks.
Gefeliciteerd Lientje :cheer2:
Perfectie is sowieso lastig. Overal, zeker als je net begint. Maar je hebt dit alvast!

Lastig Lise, nog weer afwachten.

Ik hoop dat je je boeken nog krijgt, Hemke. Ben ook benieuwd welke boeken dat zijn, over de Amisch :)

Fijn dat je je beter voelt, Kwebbel.

Ik heb vandaag nieuw toegangsysteem voor thuiswerken geïnstalleerd. Ik las niet goed en ging dus gelijk in het begin al de fout in. Alles weggegooid en opnieuw begonnen en toen gelukkig wel gelukt. Op het werk met grotere schermen en sowieso 2 schermen én de mogelijkheid om de gebruiksaanwijzing uit te printen is dat allemaal toch handiger.
Maar goed, ik kon weer in de werkomgeving komen, dus het is goed gegaan :yes:
Later is nu
Jeetje Lise, wat een kulantwoord van de neurochirurg zeg. Ook al kan hij er niks mee, dan kan hij nog altijd proberen uit te zoeken wat dan wél kan zou ik zo denken.

Dreamer, mooi dat het gelukt is , de online werkomgeving .
Wat gepuzzel hè met dat online werken.
Ik zit nu weer aan mijn huiswerk, heb alles afgemaakt wat volgende maandag af moet zijn, maar ben dan soms ook een half uur aan het puzzelen hoe ik ergens in moet komen.

Nu heb ik weer veel pijn, stressreactie vrees ik, dus ik ga even languit op de bank met een kopje thee en een dvd-opname. :bye:
lientje69 schreef:
14-04-2020 14:06
Jeetje Lise, wat een kulantwoord van de neurochirurg zeg. Ook al kan hij er niks mee, dan kan hij nog altijd proberen uit te zoeken wat dan wél kan zou ik zo denken.
Hij zei niet dat hij er niks mee kon hoor. Maar als ik hem was, was ik sowieso met die vraag begonnen. Al is het maar om wat interesse te veinzen. Je wordt doodziek opgenomen maar vervolgens alsnog aan je lot overgelaten.
Je schreef:
lise1985 schreef:
14-04-2020 13:42
Hij vroeg daarna en passant, alsof het hem nog net even te binnen schoot, hoe het nu gaat. Met mijn antwoord daarop kon hij helemaal niks.
Vandaar dat ik dacht dat hij zei dat hij er niks mee kon.

Blijft waardeloos natuurlijk. Je hoopt toch altijd dat je geholpen kunt worden.
lientje69 schreef:
14-04-2020 14:51
Je schreef:

Vandaar dat ik dacht dat hij zei dat hij er niks mee kon.

Blijft waardeloos natuurlijk. Je hoopt toch altijd dat je geholpen kunt worden.
Iemand helpen is volgens mij niet alleen iemand beter maken. Ook als je geen oplossing kunt bieden moet je iemand helpen volgens mij.
Gefeliciteerd Lientje!

Lise, wat moet je daar nou mee? Hopelijk heeft ie donderdag wel een duidelijk antwoord.

Dank jullie voor de sterkte wensen. Het afscheid was weird. Ik vond het verschrikkelijk dat we afstand moesten houden. Ik ben wel blij dat we hem nog even mochten zien.
Nu heb ik veel pijn en ben moehoe. Dus ik ga even naar bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven