Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

27-07-2019 21:50 2810 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Mooie opsteker toch Lientje?
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
10-09-2019 11:53
Hier ook even een juichmomentje
Ik heb de toets blijkbaar heel goed gemaakt (verrassend) en mag op gesprek! :yes:
Wauw!!! Supergoed! Gefeliciteerd :sun: :cheer:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Toppie Lientje! :cheer2:
Ben er ook erg blij mee. Goed voor mijn zelfvertrouwen dit. :jump:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Dat snap ik Lientje, dit is je zo gegund! Topper :D
Helloo dames

Ik had een hectische ochtend vanmorgen. Nu ben ik eigenlijk vrij, maar ik zit nog even wat te eten achter de pc.

heftig van die zelfdoding, Lientje. :hug:
Maar goed van je gesprek!

mooie tuin Yellow!
Later is nu
Geweldig, Lientje! Dit is je echt zo gegund!
In het kader van internationale dag van ter verkoming van zelfdoding.
Ik heb 5 mislukte pogingen op mijn naam staan. Niemand weet, ja jullie nu. En de stiching waar ik zit. Maar vrij ben ik er nooit van. Vorige week nog zei ik het nog tegen spver. De gedachtes zijn 24/7/365 aanwezig.

Niet quoten, misschien haal ik het weg ivm beladen onderwerp
Nartjie: :hug:
Nartjie, mijn maatschappelijk werkster zei maandag “het is al even geleden dat je suïcidale gedachte gehad hebt, of niet?”.

Ik ben bang dat ik haar een beetje heb laten schrikken. “Nee hoor, ik dacht er gister nog aan. Maar als ik het nog een keer doe is het geen opwelling en vind je men me niet zomaar”.

Het was eruit voordat ik nadacht.. Voel me er nog een beetje lullig om. Maar ze leek het wel te snappen. Dat het meer een hou vast is van, ik ga door. Maar als ik er echt klaar mee ben dan is het tot hier en niet verder. Al ga ik dan eerst ‘t gemeentehuis, de GGZ, etc. even op stelten zetten in een eenhoorn pak.
Ik was er helemaal klaar voor om boodschappen te doen. Nu niet meer. :hamer:
Nartjie en Yellow en Kohaku, wat rot dat jullie dat zo hebben. :hug:
Ik zal verder niks quoten.
Ik heb dit één keer gehad. Op mijn 13e al.
Nu moet ik er niet aan denken . Mijn gezin heeft me te hard nodig.
Maar, ik weet dus hoe het voelt, ondanks dat ik toen nog heel jong was bij die actie.
Dikke :hug: en hou vol!
Dapper Kohaku! :rose:

Dikke :hug: voor Yellow en Nartjie.

En natuurlijk een :yes: voor Lientje. Wat ongelooflijk knap van je!!
Bij mij is het zo, ik heb een plan klaar in mijn hoofd. Hoe ik het ga doen. Ik ga het hier niet vertellen wil geen ban aan mijn broek.
Niet doen hoor nartjie! We kunnen hier niet zonder je.
Yellow: jij ook een knuffel!

En Nartjie: eens met Lientje, je hoort hier, bij ons.
Yellow en Nartje en Kohaku, het is zwaar om met het idee rond te lopen, maar aan de andere kant, het is ook goed om het onder woorden te brengen.
Een plan klaar hebben in je hoofd,is herkenbaar.
Het is de moeilijkste strijd die je met jezelf kan voeren.

Wij staan met een minigroepje als opvang klaar voor een vriendin, de afgelopen keer dat we er over hadden, heb ik geeist ,dat ze een noodplan klaar had liggen,zodat wij niet alles moet opzoeken en uitvinden.

Lientje, gefeliciteert met de goede uitslagen, nu nog het gesprek en wie weet, volgend jaar aan de studie.!
Iedereen sterkte en voor zover mogelijk een fijne middag en avond.
Nartjie, ik sluit me bij de rest aan. Wij kunnen niet zonder je. En je lieve chins al helemaal niet.
Ik heb ook ooit met dat plan rondgelopen, maar durfde het niet uit te voeren. Uiteindelijk 2 mensen in vertrouwen genomen.

Nartjie Yellow Lientje :hug:
:hug: voor iedereen
Heftig dames

Mijn oudste heeft er ook mee rondgelopen. Gelukkig nooit gedaan.
Later is nu
Ik heb de uitslag van de toets binnen
Twee opvallende dingen: ik schijn sociaal wenselijke antwoorden te geven ( ik kon toch echt niks verzinnen op de vraag of ik ooit iets gemeens heb gezegd tegen anderen of iets stiekem heb gedaan, sorry )
En ik ben niet zelfredzaam. :rofl:
Okee, een vrouw die zelf haar autoband verwisselt, een nieuwe accu in haar auto zet en in haar eentje ( want man is altijd weg) haar gezin draaiend houdt, met bijzonder weinig geld en restjes een lekkere maaltijd in elkaar kan flansen en nog meer van dat soort dingen , is dus niet zelfredzaam. :O
Nou. Schiet mij maar lek.

Verder was ik onzeker ( klopt) , heb ik veel ( bege) leiding nodig( klopt niet) en wil ik graag gewaardeerd worden ( klopt, wie niet trouwens?)
Ik scoorde op nagenoeg alles bovengemiddeld, behalve ruimtelijk inzicht, dat was gemiddeld( viel mij nog mee)
Over het geheel genomen scoorde ik bij de bovenste 15-20%
Niet heel slecht dus.
En toch zitten die dingen die niet kloppen me dwars.
Want wat bleek: ik wil perfect zijn en presteren. Dat klopt dan in elk geval weer wél :whip:
Hmm apart dat niet alles klopt inderdaad, Lientje.
Ik kan alleen maar hopen dat als je niet meer verder kan leven het zo doet dat anderen er geen getuigen van zijn. Het mooist zou het zijn dat het gewoon met behulp van een medicus kan zodat netjes gaat en het niet mislukt.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
10-09-2019 16:55
Ik kan alleen maar hopen dat als je niet meer verder kan leven het zo doet dat anderen er geen getuigen van zijn. Het mooist zou het zijn dat het gewoon met behulp van een medicus kan zodat netjes gaat en het niet mislukt.
+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven