Gezondheid alle pijlers

Wuhan Coronavirus

23-01-2020 19:10 3036 berichten
Ik heb er nog geen topic over gezien.

Maar mij lijkt het redelijk zorgelijk. Er zijn maar twee provincies in China waar het virus niet is gesignaleerd.

Qua verspreiding lijkt het toch snel te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie op twitter ook vaak berichten over crematoria die dag en nacht crematies uitvoeren. En hierdoor zou SO2 uitstoot gigantisch gestegen zijn.
Hoax???
Wie kan mij een betrouwbare SO2 scanner/website aanbevelen?
Co2 bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Iedereen weet dat de cijfers veel hoger zijn, maar wat ik me dan afvraag, waarom zijn de besmettingen buiten China (Europa bijvoorbeeld) dan zo laag?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Zwaveldioxide
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
16-02-2020 12:34
Iedereen weet dat de cijfers veel hoger zijn, maar wat ik me dan afvraag, waarom zijn de besmettingen buiten China (Europa bijvoorbeeld) dan zo laag?
omdat iedereen gemonitord wordt in meer of mindere mate. Zo heeft het dus niet de kans om heel snel te verspreiden
Alle reacties Link kopieren
TorenCfan schreef:
16-02-2020 12:22
Ik zie op twitter ook vaak berichten over crematoria die dag en nacht crematies uitvoeren. En hierdoor zou SO2 uitstoot gigantisch gestegen zijn.
Hoax???
Wie kan mij een betrouwbare SO2 scanner/website aanbevelen?

Lijkt mij een bizarre, kwaadaardige hoax. Wat doen ze dan wel niet in Noordoost-Kazachstan, en aan de grens van Missouri en Illinois?
Op Windy zit ook een SO2-scanner.
https://www.windy.com/nl/-Meer-lagen-to ... 8,87.539,3

Zal ik vragen of dit topic gesloten kan worden?
zazamaenade wijzigde dit bericht op 16-02-2020 13:21
13.52% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ja, goed idee, nu lopen er twee topics, dat wordt verwarrend.
Life is short. Eat dessert first.
florence13 schreef:
16-02-2020 11:04
dat is eigenlijk niet zo bijzonder, dat gebeurt heel vaak met heel veel virussen. Dan heb je het wel in je lichaam, maar heeft je lichaam het bevochten voordat het zich zo veel kon vermenigvuldigen dat je ziek wordt.
Als je nu alle nederlanders gaat testen kom er er ook achter dat een heel groot deel dat verkoudheidvirus heeft dat rondzwerft, maar niet ziek is.
Nooit geweten, dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn er nu 2 topics?
Alle reacties Link kopieren
Subnautica schreef:
16-02-2020 13:57
Waarom zijn er nu 2 topics?

De mods moeten dit topic nog sluiten (is vol bij 3000 posts).
nounou
Subnautica schreef:
16-02-2020 13:57
Waarom zijn er nu 2 topics?
Viva hanteert een maximum van ongeveer 3000 posts per topic en ik zag dat we er al meer hebben dus vandaar heb ik even een andere gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven