Gezondheid alle pijlers

ziek door MAP?

10-07-2016 12:58 7 berichten
Ik heb vrijdagmorgen de map genomen. Sinds zaterdag voel ik me niet goed, heb zelfs koorts 38.4. Ben verder niet verkouden of griep of wat dan ook, dan heb ik normaal koorts verder nooit. Heb wel een soort spierpijn in mijn hele lichaam en het afwisselend erg koud en warm. Vind dit erg vreemd. Kun je koorts krijgen door de MAP. In de bijsluiter kan ik er niks over vinden.
Mijn ervaring is dat ik ongesteld werd en twee weken later weer. Maar je zou het beter de huisarts kunnen vragen.
De huisarts is dicht vandaag en om hiervoor de HAP te bellen vind ik weer overdreven, wacht het nog af tot morgen. Als iemand dezelfde ervaring heeft hoor ik het graag.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel dat bij ons iedereen thuis ziek is geweest vorige week. Begon ook met koorts en 1 a 2 dagen later pas keelpijn hoofdpijn loopneus ed.

Beterschap in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je er toch een bijsluiter bij hebt gekregen? Staat het daar niet in?
Seriously?
Nee joh, dat is denk ik puur toeval. De MAP bevat ongeveer evenveel hormonen als een aantal gewone anticonceptiepillen. Daar krijg je geen koorts van
quote:Bumba1985 schreef op 10 juli 2016 @ 13:50:

Nee joh, dat is denk ik puur toeval. De MAP bevat ongeveer evenveel hormonen als een aantal gewone anticonceptiepillen. Daar krijg je geen koorts vanDaar kan je prima niet lekker van worden hoor. Koorts lijkt me wel meer toeval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven