ziekenhuisopname Zuid Afrika
maandag 21 oktober 2013 om 21:13
Weet niet echt wat ik hiermee wil bereiken. Gewoon even mijn hart luchten denk ik. Forum mobiel dus ook wat lastig. Ben vandaag opgenomen in Ziekenhuis in Zuid Afrika. Ik ben hier nu 5,5 week voor vrijwilligerswerk. Was al 6 dagen behoorlijk ziek met buikpijn en diarree. Ze denken nu opvlamming Crohn/Abses in mijn darmen. Krijg prednison, antibiotica, soort morfine en meer rotzooi door infuus. Moet zeggen dat ik me al iets beter voel nu, dus het lijkt te helpen, vooral de pijn is al flink minder. Voel me alleen zo kut en alleen zo zonder familie en vrienden. In deze situaties wil je echt gewoon thuis zijn!! Weet ook niet wat slim is hierna. Gewoon hier blijven of dan toch naar huis. Heb visum voor een jaar en had nog geen vertrek datum. Eerst alles maar even afwachten! Thanks voor het luisteren
maandag 18 november 2013 om 15:22
Met Adeline gaat uitstekend, loepje ......
Ach, je hebt van die mensen; als ze je nodig hebben schrijvenz e hier hele romans maar zodra de noodzaak over is, is het aju paraplu en nemen ze niet de moeite om al die mensen die hier zo intens hebben meegeleefd even te laten horen dat het nu weer goed gaat
Ach, je hebt van die mensen; als ze je nodig hebben schrijvenz e hier hele romans maar zodra de noodzaak over is, is het aju paraplu en nemen ze niet de moeite om al die mensen die hier zo intens hebben meegeleefd even te laten horen dat het nu weer goed gaat
maandag 18 november 2013 om 15:28
quote:Joyce48 schreef op 18 november 2013 @ 15:22:
Ach, je hebt van die mensen; als ze je nodig hebben schrijvenz e hier hele romans maar zodra de noodzaak over is, is het aju paraplu en nemen ze niet de moeite om al die mensen die hier zo intens hebben meegeleefd even te laten horen dat het nu weer goed gaat Niet zo overdrijven. Ze is gisteren voor het eerst weer online geweest na 10 dagen. Daarvoor is ze hier nog geweest.
Ach, je hebt van die mensen; als ze je nodig hebben schrijvenz e hier hele romans maar zodra de noodzaak over is, is het aju paraplu en nemen ze niet de moeite om al die mensen die hier zo intens hebben meegeleefd even te laten horen dat het nu weer goed gaat Niet zo overdrijven. Ze is gisteren voor het eerst weer online geweest na 10 dagen. Daarvoor is ze hier nog geweest.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!