zomergriepje
dinsdag 31 juli 2012 om 09:21
dinsdag 31 juli 2012 om 13:19
dinsdag 31 juli 2012 om 16:22
Ik hoop voor je dat je snel opknapt. Bij mij heeft het 2 weken geduurd en wist niet dat griep zo lang kon duren. Ik was erg echt opgegeven moment zo klaar mee, dat ik een potje heb zitten janken ( vriendje zit ih buitenland) dan wil het ook wel.
Veel water drinken, evt hoestdrank, paracetamol, veel uitrusten,
Drop en een goed boek.
Veel water drinken, evt hoestdrank, paracetamol, veel uitrusten,
Drop en een goed boek.
dinsdag 31 juli 2012 om 17:33
Bweeuuuh, ik ook! Begon met flinke verkoudheid, en intussen al meer dan een week voorhoofdsholteontsteking erbij. En vrij nemen kan niet, moet een presentatie voorbereiden...
Heb antibiotica gekregen van de huisarts, waarvan ik denk, uuuh, lijkt me duidelijk een virusje? Maar goed, ik slik ze maar gewoon braaf en hoop dat het helpt!
Heb antibiotica gekregen van de huisarts, waarvan ik denk, uuuh, lijkt me duidelijk een virusje? Maar goed, ik slik ze maar gewoon braaf en hoop dat het helpt!
maandag 6 augustus 2012 om 10:20
donderdag 9 augustus 2012 om 10:14
quote:ladytruckster schreef op 31 juli 2012 @ 09:40:
Ik snap dat nooit dat mensen zeggen dat ze griep hebben en dan gaan internetten,laat staan thuiswerken.
Als ik GRIEP heb,dus geen verkoudheidje of ander klein virusje met griepachtige verschijnselen,lig ik minstens een paar dagen van pampus in bed,rillend en bijna niet eens in staat om zelf naar het toilet te lopen van de koorts.Misschien na een dag op 3 wat apatisch zappen om de tijd te verdrijven maar meer echt niet hoor.
Een échte griep duurt wel 3 weken tot je van alle klachten af bent!Dit dus, mensen die zeggen dat ze tijdens griep op het forum zitten en tv kijken, hebben nog nooit griep gehad.
Ik snap dat nooit dat mensen zeggen dat ze griep hebben en dan gaan internetten,laat staan thuiswerken.
Als ik GRIEP heb,dus geen verkoudheidje of ander klein virusje met griepachtige verschijnselen,lig ik minstens een paar dagen van pampus in bed,rillend en bijna niet eens in staat om zelf naar het toilet te lopen van de koorts.Misschien na een dag op 3 wat apatisch zappen om de tijd te verdrijven maar meer echt niet hoor.
Een échte griep duurt wel 3 weken tot je van alle klachten af bent!Dit dus, mensen die zeggen dat ze tijdens griep op het forum zitten en tv kijken, hebben nog nooit griep gehad.
zondag 12 augustus 2012 om 19:58
Owwwww of mensen die gewoon aan het werk zijn en dan maar roepen: ik raak die griep maar niet kwijt! Erger me daar rot aan, Griep voelt zoals ladytruckster zegt, je bent zo beroerd dat je eigenlijk alleen maar in bed kan liggen, van griep ben je echt doodziek en zeker niet na een week al aan het werk, is onmogelijk. Verkoudheid is iets heel anders al kun je je daar ook beroerd door voelen.