Gezondheid alle pijlers

zomergriepje

31-07-2012 09:21 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik baal, heb koorts, spierpijn en hoofdpijn. Ben dus thuisgebleven van het werk in de laatste week voor mijn vakantie. Probeer nu thuis een beetje te werken, omdat de hele dag om bed liggen ook niet goed voelt. Wat doen jullie als je griep hebt?
quote:truffelmaffia schreef op 31 juli 2012 @ 13:11:

[...]

En niet elke ziekmelding is per se griep. Iedereen moet zelf weten waar hij/zij zich bij ziekmeldt, je hóeft iig niet met alle geweld door te blijven werken, als je je niet lekker voelt.Eh dat zeg ik toch ook niet,...
Ehm, dat zeg ik toch ook niet dat jij dat zegt...

Je ziet toch dat ik alleen een zin bijvoeg bij jouw eerste zin + nog een stukje wat me te binnen schoot?
Ik voel me idd aangesproken als iemand me quote
Sorry.

Ik bedoelde het niet als jou aanvallen, maar bijspringen zegmaar.
quote:truffelmaffia schreef op 31 juli 2012 @ 16:11:

Sorry.

Ik bedoelde het niet als jou aanvallen, maar bijspringen zegmaar.Tap tap, al goed
Ik hoop voor je dat je snel opknapt. Bij mij heeft het 2 weken geduurd en wist niet dat griep zo lang kon duren. Ik was erg echt opgegeven moment zo klaar mee, dat ik een potje heb zitten janken ( vriendje zit ih buitenland) dan wil het ook wel.

Veel water drinken, evt hoestdrank, paracetamol, veel uitrusten,

Drop en een goed boek.
nou, het schiet niet hard op, vooral hoofdpijn. echt heel irritant. hoop morgen wel weer te zijn opgeknapt, maar twijfel eraan
Bweeuuuh, ik ook! Begon met flinke verkoudheid, en intussen al meer dan een week voorhoofdsholteontsteking erbij. En vrij nemen kan niet, moet een presentatie voorbereiden...

Heb antibiotica gekregen van de huisarts, waarvan ik denk, uuuh, lijkt me duidelijk een virusje? Maar goed, ik slik ze maar gewoon braaf en hoop dat het helpt!
Nu ook gevelt,wat is griep toch lastig,ben ontzettend moe,dus slaap veel,misselijk,hoofdpijn.

Nou ja duik maar lekker me bedje weer in,gaat het vanzelf weer over1
Wie gelukkig wordt van het geluk van anderen bezit een rijkdom zonder grenzen
Hier ook wat verkouden,warm en zweterig steeds voelen ,zwaar gevoel in de benen. Vanavond maar weer op tijd naar bed.
quote:ladytruckster schreef op 31 juli 2012 @ 09:40:

Ik snap dat nooit dat mensen zeggen dat ze griep hebben en dan gaan internetten,laat staan thuiswerken.

Als ik GRIEP heb,dus geen verkoudheidje of ander klein virusje met griepachtige verschijnselen,lig ik minstens een paar dagen van pampus in bed,rillend en bijna niet eens in staat om zelf naar het toilet te lopen van de koorts.Misschien na een dag op 3 wat apatisch zappen om de tijd te verdrijven maar meer echt niet hoor.

Een échte griep duurt wel 3 weken tot je van alle klachten af bent!Dit dus, mensen die zeggen dat ze tijdens griep op het forum zitten en tv kijken, hebben nog nooit griep gehad.
Owwwww of mensen die gewoon aan het werk zijn en dan maar roepen: ik raak die griep maar niet kwijt! Erger me daar rot aan, Griep voelt zoals ladytruckster zegt, je bent zo beroerd dat je eigenlijk alleen maar in bed kan liggen, van griep ben je echt doodziek en zeker niet na een week al aan het werk, is onmogelijk. Verkoudheid is iets heel anders al kun je je daar ook beroerd door voelen.
Heb je nog vakantie. Rosie? Dus geen ziekmelding gelukkig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven