Zwanger?? twee weken overtijd, test negatief.
maandag 21 januari 2013 om 11:23
Ik ben nog totaal nieuw hier....dus ontzettend spannend.
Maar ik ga het probleem voorleggen.
Ben sinds mei gestopt met de pil. Daarna twee onregelmatige en vervolgens tot 1 december regelmatige cyclussen gehad. Wel een langere cyclus, dus echt 35 dagen. Maar op de dag af werd ik ongesteld. Nu was ik in november al een week overtijd, maar daarna alsnog ongesteld geworden op 1 december. Dit was een lichte menstruatie. Vervolgens zou ik op 6 januari weer ongesteld moeten worden, dit is dus niet gebeurd. Diverse testen gedaan, allen negatief, maar wel verschijnselen. Lichte buikpijn, af en aan beetje misselijk, pijnlijke borsten en mijn humeur....pff...Vanmorgen de huisarts gebeld, deze wil wachten tot na de volgende menstruatie. Is dat normaal? Wanneer doen ze een bloedtest? Of houd mijn lichaam me voor de gek? Graag jullie ervaringen...
alvast bedankt!
Maar ik ga het probleem voorleggen.
Ben sinds mei gestopt met de pil. Daarna twee onregelmatige en vervolgens tot 1 december regelmatige cyclussen gehad. Wel een langere cyclus, dus echt 35 dagen. Maar op de dag af werd ik ongesteld. Nu was ik in november al een week overtijd, maar daarna alsnog ongesteld geworden op 1 december. Dit was een lichte menstruatie. Vervolgens zou ik op 6 januari weer ongesteld moeten worden, dit is dus niet gebeurd. Diverse testen gedaan, allen negatief, maar wel verschijnselen. Lichte buikpijn, af en aan beetje misselijk, pijnlijke borsten en mijn humeur....pff...Vanmorgen de huisarts gebeld, deze wil wachten tot na de volgende menstruatie. Is dat normaal? Wanneer doen ze een bloedtest? Of houd mijn lichaam me voor de gek? Graag jullie ervaringen...
alvast bedankt!
maandag 21 januari 2013 om 11:36
maandag 21 januari 2013 om 11:42
Daar zou ik wel bezorgd van worden 7sprong.
Mijn lichaam kon me een ruime week voor de gek houden, en ik voelde van alles.
Meestal helpt de afwachten-tip. De rest vind je op internet, heel enge dingen, minder enge dingen en helaas-toch-ongesteld-dingen.
Pijn is niet goed, als dat blijft opnieuw naar de huisarts.
Mijn lichaam kon me een ruime week voor de gek houden, en ik voelde van alles.
Meestal helpt de afwachten-tip. De rest vind je op internet, heel enge dingen, minder enge dingen en helaas-toch-ongesteld-dingen.
Pijn is niet goed, als dat blijft opnieuw naar de huisarts.
maandag 21 januari 2013 om 11:50
Op internet lees je inderdaad hele enge, maar ook mooie verhalen, dus daar waag ik me niet mee aan. Het is toch per situatie anders. Maar ik denk eerlijk gezegd niet aan EUG. Die verschijnselen heb ik niet direct. Maar goed, kan ook niet in mijn buik kijken! Was even benieuwd of andere ervaring hebben met mijn onderwerp en het is af en toe fijn om er eens over te praten met iemand anders dan je vriend. die voelt dat toch anders....
Ik ga inderdaad afwachten en een nieuwe test doen en anders gewoon weer de huisarts bellen.
Ik ga inderdaad afwachten en een nieuwe test doen en anders gewoon weer de huisarts bellen.
maandag 21 januari 2013 om 13:21
Bij mij was na 3 maand zwangerschap de test zelfs nog negatief. En ik had ook alle verschijnselen. Het heeft nog enige tijd geduurd voordat ik de stap naar de huisarts durfde te maken. Die heeft me door gestuurd naar het ziekenhuis voor een echo. Hij zei als bij jou zelf thuis de testen iedere keer negatief zijn, dan zijn ze dat hier ook. Sommigen maken gewoon te weinig hormonen aan om een betrouwbare test te krijgen. En ik vertrouwde te erg op de test en niet op mijn eigen lichaam. Had ik dat maar gedaan dat had me een hoop boze buienn gescheeld.