1e poging IVF september 2010

20-07-2010 21:23 183 berichten
Wie gaat er nog meer deze enorme uitdaging aan?

Ik sta op dit moment op de wachtlijst, heel erg spannend. Hopelijk mogen we in september beginnen met de IVF.

Na gezocht te hebben op gerelateerde topic's zie ik dat er genoeg lotgenoten zijn maar..... vaak wordt hier al lange tijd gekletst.

Wie herkent zich in mijn verhaal en wil zich aansluiten?

Ik ben niet onbegrepen zwanger maar erg duidelijk niet op de normale manier zwanger te krijgen (ik mis mijn eileiders).
Hoera, het zijn er 2!

Moet nog wel even bezinken. Volgende week verdere afspraken in het zkh.
Alle reacties Link kopieren
quote:jusa schreef op 24 januari 2011 @ 17:32:

Hoera, het zijn er 2!

Moet nog wel even bezinken. Volgende week verdere afspraken in het zkh.

Ik heb al even gereageerd bij de prikbitches (ik schrijf ook mee nu).

Gefeliciteerd en laat het maar rustig bezinken en op je inwerken.

Ik ben er van overtuigd dat het helemaal goed komt.
Jusa!! 2!! Wat gaaf!! Gefeliciteerd? Is het al een beetje bezonken? Hoe ver ben je nu? Whoopy, dan heb je er straks 3!

Taartje, hoe is het nu met je? Zag je al even snel voorbijkomen bij de prikbitches, leuk!

Hier weinig nieuws....Heb alle plannen voor de komende 3-4 maanden even in de vriezert gezet (bij de cryo's )

Zit in een superflow! Heb mijn voeding drastisch aangepast en schrijf alles op in een eetdagboekje. Werkt voor mij erg goed. Ga 2-3 keer per week nar de sportschool. Het gaat niet heel hard maar ben in 3,5 week toch 2 kilo kwijt, dus dat is mooi!

Dikke voor jullie!
Taartje, heb je blog net weer gelezen. Wat kun jij mooi en onderhoudend schrijven zeg! Knap hoe je je gevoel in woorden kan omzetten! En leuk om te zien hoe je eruit ziet!!

Hoe is het verder?

Jusa, hoe is het met jou en de twins??
Hi Miss, hoe is het met jou? Gaat het goed met de kilo's en het sporten? Ik heb het idee dat jij er echt enorm veel power van krijgt. Daar ben ik echt jaloers op!

Taartje, hoe gaat het met jou? Heb je nog feedback gehad van het ziekenhuis over de gang van zaken? En hoe nu verder? Volgens mij heb je er op de bitches wel over geschreven maar ik ben het even kwijt.

Met mij gaat het goed. Ik ben inmiddels aan het nieuws gewend en kijk vooral vooruit maar ook niet te ver. Op dit moment ben ik nog dubbel misselijk en heb ik dubbel last van mijn bekken. Vooral dat laatste baart mij zorgen omdat ik de vorige keer ook last had van mijn bekken en het gedurende de zwangerschap niet beter is gegaan. Morgen naar de fysiotherapie voor wat oefeningen.

Lfs voor jullie beiden!
MissA: dank voor het compliment!!

Je bent goed bezig met je goede voornemens volgens mij, ga zo door.

Jusa: ja, wat een powerwoman die MissA. Dat kan jij ook hoor, denk maar aan de groei in je buik. Dat kost ook een hoop energie en vergt veel kracht. Ik hoop dat je wat goede tips kan krijgen van de fysio. Vervelend, de pijn in je bekken.

Ik ben inderdaad ook op de bitches aan het schrijven. Heb gemaild en heb antwoord gekregen, was prima. Ze stelde voor dat ik de volgende keer altijd ene telefonische afspraak kan maken met de gyn. Het was toen ook een opstapeling van allerlei omstandigheden. Misschien had ik ook net de verkeerde aan de telefoon en ik was zelf ook best over de zeik. Als ik bij mijn eigen gynaecoloog kom, ga ik het wel nog een keer zeggen tegen haar.

Ik ga volgende week nog voor controle na de curretage. Maar ik heb nergens meer last van, qua buikpijn of zo dus dat zit wel goed.

Het is nu wachten op de menstruatie, dan gaan we voor een terugplaatsing van de eerste cryo. De uiteindelijke kans dat dit lukt is maar 10% dus ik ben heel voorzichtig als het daar om gaat. Maar het zijn toch twee extra terugplaatsingen.....

We hebben besloten om het niet te vertellen aan mensen om ons heen, dat we deze terugplaatsingen nu al doen. We houden het stil.
Ook 10% is een kans! Ik hoop het zo voor je!

Ik wil even een compliment hier neerzetten voor jouw verhaal. Heb ook je foto gezien, je zag er ondanks alles zo mooi uit!

Ik ga heel hard duimen voor je dat de volgende terugplaatsing gewoon succesvol is. Het zal raar zijn, maar tegelijkertijd zo prachtig als het lukt. Het is je zo gegund!
Sha, dank voor je lieve woorden. Ik hoop dat het bij jou ook snel goed mag gaan!!

Deze week moet ik veel denken aan een gevoel wat ik 10 jaar geleden ook had, na mijn laatste operatie waarbij ze mijn eileiders hebben verwijderd. Als ik dan een zwangere vrouw zag lopen of een vrouw met een baby, kon ik alleen maar denken: jullie kunnen het wel en ik niet.

Nu denk ik wanneer ik dat zie: bij jullie is het wel gelukt. Ik weet dat het niet klopt (dat besef ik nu vooral door het verhaal op de prikbitches, geen zwangerschap is onbezorgd of een garantie tot een gezonde baby) maar toch denk ik het en voelt het naar.

Het vertrouwen moet ik nog terugkrijgen, maar ik betwijfel of dat lukt. Ik werk eraan! Maar niet te hard, het is ook iets wat langzaam groeit naarmate een zwangerschap zou mogen lukken.

Verder geen nieuws.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven