2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Mini is goed aangekomen, 150 gram in een week. Hij weegt nu 6600 gram.

Hmm terwijl ik dit typ poept meneer zijn broek vol. Misschien is hij toch iets lichter.....

Blegh ik ga iets aan de stank doen..
Hahaha, Mimp. Haal er maar weer 100gr vanaf!
Michigan je hebt gewoon een heel tempramentvol dametje! En nu al willen kruipen, das wel erg vlot! Mijn ukje huilt ook weleens hoor en dan vooral, net als Michigan-mini, uit frustratie!

Teddy hihihi leuk he dat kletsen! Ik kan er echt geen genoeg van krijgen. Gister lag uk na haar slaapje `s morgens ook lekker te kletsen, ik stond onder de douche. Duurde blijkbaar iets te lang en toen riep ze: ''maaaaamaaaa''!! En toen ik de kamer binnen liep zei ze weer mama. Dat was de bevestiging dat ze ook weet wat ze zegt. Succes bij het CB

Mimpje weer wat grammetjes erbij.....

Rossia idd aan het aftellen!! Ik loop echt een beetje op mn tandvlees, heb zo geen zin meer om te werken blehhhhhh!! En jij aan het aftellen tot het weekend is? Ga jij nog op vakantie?

Gorgi klinkt goed jouw vakantie in Thailand! Willen jullie weten wat het geslacht is?
Angel, wat schattig dat ze al mama zegt! Wist eigenlijk niet dat dat al zo snel ging dat ze woordjes gaan zeggen. In mijn beleving duurt dat veel langer. Ah, niets aan als je zo op het einde loopt en je da vakantie al ruikt. Ik tel af naar het weekend en qua vakantie staan in augustus Spanje en in oktober Curacao op de planning. Heb dus nog wat om naar uit te kijken.
Wat een rust hier he Rossia!

Ik ben de hele ochtend bezig geweest met schoonmaken. Ik had een paar maanden terug een cadeautje uit Kenia gekregen, gemaakt van bonen. Erg lief, helaas kwam ik vandaag op de plek waar dat cadeautje lag allemaal beestjes tegen. brrrr krijg weer kippevel als ik er aan denk. Ze zaten overal!!!! Hoop dat ze nu weg zijn, vanmiddag nog even spuiten met iets tegen ongedierte....bah!!

Nu dus even lekker onderuitgezakt op de bank.
ieuwwwwwww, dat zal ook lekker geroken hebben of niet? Wel schattig en goed bedoeld het cadeautje, maar beestjes zijn niet echt prettig!
halllloooooo!!

jippie mini is de 6 kilo gepasseerd en weegt nu 6095! ze doet het dus super zonder de laatste voeding en alle gezonde hapjes. Vanmorgen heeft ze een halve banaan gehad en ze vond het heerlijk. kleine smulpaap.

mimpje voor jouw uk ook weer wat grammetjes erbij. goed bezig.

gorgi dat klinkt goed daar in het verre oosten. duiken kan absoluut niet, maar snorkelen is er ook prachtig heb ik begrepen. geniet nog maar even. Zal het schema aanpassen. Oh en als je een pakje koopt koop je gewoon een maatje groter zodat hij of zij het aankan zodra het mooi weer wordt.

mimpje heerlijk die ongenode gasten. Ik heb eens maskers meegenomen uit gambia toen zaten er ook allemaal kleine beestjes in.

Rossia slaap je al?

Floortje, ik ben voor jou ongesteld geworden vandaag dus jij niet. Afgesproken?

zo de hele dag al op sjouw geweest. Naar oma, het cb, de supermarkt. Nu zo mini even in de box draperen en snel met een doekje door het huis. Tis hier een bende en als de zon in huis schijnt zie je alles liggen.
Oh ik vergeet Angel helemaal. Wauw wat gaaf dat mini Mama zegt. Volgens mij ben je dan zo trots! was papa niet jaloers?
he mamadeb online: hoe gaat het nu meis?
Teddy, ben nog wakker!! Heb zowaar even hard gewerkt. Hoera voor mini. Het goede eten is dus beloond. Wat goed!!! Succes met poetsen. Dat is het nadeel van de zon he.
hier ook weer 100 gram minder
oh trouwens hier iemand nog belang bij een tricot slen draagdoek? Ik kan er niet mee overweg en mini vind het niets. Hij is af en toe thuis geprobeerd dus zo goed als nieuw. Wie hem wil kan hem overnemen. Hij is donkerbruin
Lekker Teddy, ga daar dan ook maar even met een doekje overheen

Sorry, geen interesse. Lijkt me helemaal niets zo'n draagdoek.
Zo, ben lekker uitgeslapen hoor Na de lunch (brood met aardbeien, jammie) heerlijk 2 uurtjes liggen doezelen op de bank. Mama is met een tante op zolder aan het behangen, en t is me daar toch warm.. ze zijn niet te benijden!

Vanmorgen al boodschapjes gedaan, dus vanmiddag lekker niets meer. Geen wonder dat de kleine zo aankomt met zo'n luie moeder

Gorgi, klinkt goed zeg daar in Thailand. Een heerlijk vakantieland he?

Teddy, wauw, mini is de 6 kl alweer gepasseerd! De hapjes smaken haar dus goed ja hahaha..

Rossia, kom je de dag een beetje door? Beetje werken, beetje forummen, beetje geboortekaartjes kijken online..

Michigan, klinkt heerlijk je mamadag.. Alleen dan weer jammer van dat huiluurtje 's avonds he.

Mimpje, mooi dat t mannetje weer wat is aangekomen? En beestjes uit de bonen? Bleh!! Had je niet teveel wijn gedronken kort daarvoor? Ohnee, Ellein was meer van de vin.
Oh Teddy, wat de tabel betreft: de liggingsecho op de 20e mag eruit, ben nu medisch en ga niet meer naar de verloskundigen. Je mag er wel in zetten: 22 juli: echo en ctg

Rossia, wij gaan misschien a.s. weekend of t weekend erop ook naar Harry Potter! Vond het promofilmpje al erg spannend!
Hey Missc, ook wakker !! Wat een luxe mama en tante zo hard aan het bikkelen om jou zolder een mooi behangetje te geven en jij maar lekker boterhammen met aardbeien weg eten. Nee, ik denk dat het ook wel goed komt met jou mini !

Wij gaan zondagmiddag naar Harry Potter. Ben heel erg benieuwd. Ga vanavond even de kaartjes kopen via internet. Heb er nu al zin in!! We gaan naar de bios in Amsterdam. Kan ik gelijk even neuzen bij de P******* !!
zo even pauze tussen het poetsen. Missc, dat klinkt goed. 2 man personeel aan het werk en jij lekker met de beentjes omhoog. Dat wordt een 11 ponder.

Ik wil ook graag naar harry potter. Geweldig. Moet even zien wanneer we dat kunnen doen. Even een oppas regelen. mini is er nog iets te jong voor.
Nou, ik zorg wel goed voor de harde werkers hoor: ze mochten met me mee-lunchen En boven in de koelkast op zolder staat lekker drinken enzo.. scheelt mij weer heen-en-weer lopen (oh, erg dit zeg!) Maar goed, alles voor de baby!

Ohja, goed idee om de film en de P. te combineren, dan heb je meteen een grote P. te pakken!
Missc, tja, denk dat Teddy gelijk heeft. Met dit luxe leven wordt het echt een 11 ponder. Ben je daar klaar voor??
Oh en Teddy, de Harry Potter is van 12 jaar en ouder, dus nog even een paar jaartjes wachten....
Ben je uberhaupt ooit klaar voor een bevalling dan?

Ik zei tegen mijn moeder dat ik voor de zekerheid maar even 2 setjes in een maatje kleiner dan 50 ging kopen. Toen moest ze al hard lachen, ze zei: als jij in dit tempo door blijft groeien, kan t direct in maatje 56.

Nouja, alles is ruim voorradig, we zullen zien!
Nog 15 minuutjes Rossia, dan mag je lekker weer naar huis! K ga nog effe in de tuin lezen, tot later!
missc, mini heeft er de eerst paar dagen ook als een skater bij gelopen. alles was vele maten te groot. Maar goed het meeste is snel gekocht hoor. maatje 50 zou ik wel op voorraad houden. Dan heeft je kleintje straks wel nodig.
Missc mijn mini met 3600 gram heeft ook nog wel een week of twee maatje 50 gedragen hoor!

Ik ga eten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven