2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Vera, klinkt als een leuk dagje gisteren! Fijn dat ze het goed deed bij zus. Hoe vond zus het?

Rossia, hellup!!!! Waar staat jouw receptje chocoladetaart ook alweer? Kan hem niet vinden
Ellein, ik mail het recept wel even naar de mail door! Reageer later, ga even naar intratuin.
Thanx Rossia! Ik ga mijn best doen.... Shopze!
wat een heerlijke dag vandaag! eerst even een zonnebankje gepakt en daarna heerlijk met 2 vriendinnen op het terras in de zon gezeten. Jasje uit, salade en een wijntje! Geweldig. daarna nog even de stad in voor wat boodschappen en met 2 bossen tulpen onder de arm weer naar huis. Bij thuiskomst bleek Teddyman ook op het terras gezeten te hebben samen met mini. Ze wilde daarna alleen thuis niet meer slapen, huilen, huilen, totdat mama kwam. Even een knuffel en mevrouw viel in slaap, Hahahaha Teddyman was helemaal verbaasd.

klinkt als een goed bestede dag vera. lekker zeg dat jullie uk zo goed slaapt overal.

rossia lekker gefietst?
Hey Meiden,

Teddy, wat een heerlijke dag heb je gehad!! Klinkt echt meer dan goed gewoon. Wel lullig voor Teddyman dat mini gelijk stil was toen je thuis kwam.

Ellein is het nog gelukt met de chocoladetaart? Ben heel benieuwd. Van het ziekenhuis mogen we inderdaad geen alcohol drinken. We hebben tijdens de wintersport nog heel erg genoten en daarna geen druppel meer aangeraakt. Voor de rest gewoon normaal doen en gezond eten, dus dat proberen we dan ook.

Vera, jij nachtbraker! Gezellig gehad en vandaag ook weer heerlijk in de zon gezeten. Kleurtje geweekt??

Mimpje, hoe is het pffffffffff pfffffffffff nog iets spannends bij jou? Jij dus ook een racer? Vandaag heb ik 40km gefietst met mijn vader. Ging wel erg lekker. En mijn wintersportkleurtje is weer geactiveerd !

Michigan, hoe is het. Heb je een goede en leuke dag gehad??

Nog 1 nachtje slapen. Om 19.00 uur precies zet ik mijn eerste prik. Hoe spannend is dat. Vanavond nog even een housewarming party. Verder weinig te melden.

Hoe is het met de rest??
Dag dag!

Oh lekker Rossia, met dit weer is het echt goed te doen op de fiets. Ik ben wel een racer,maar hij is allang niet gebruikt. Vorig jaar weinig omdat ik elke dag al 45 min heen en weer 45 min terug naar mijn werk op de fiets moest. Ik had dan s avonds vaak geen zin meer om hem te pakken.

Tja en toen werd ik zwanger, en ging ik verhuizen. Wil het straks wel weer oppakken, af en toe s avonds als uk ligt te slapen op de fiets. Wel een fijn idee.

Het is wel spannend voor je hoor, morgen de eerste prik. Is de tijd nou toch wel snel gegaan? Of vond je het tegenvallen?

We leven met je mee hoor morgen!

Teddy lekker zo'n middagje, en zon en vriendinnen. Heerlijk!

Ellein ben benieuwd hoe het jou vergaat met de chocotaart van Rossia. Ik ga het recept ook bewaren en binnenkort maar een keer uitproberen. Hij lijkt me erg lekker.

Onze tuin ziet er een stuk beter uit, we hebben samen leuke planten uitgezocht en het begint zowaar ergens op te lijken. De planten moeten natuurlijk nog groeien dus het is nog wat kaal, maar alles beter dan de dorre bende die er eerst stond.

We willen ook nog een stukje gras, zodat we mini in de zomer lekker op een kleedje neer kunnen leggen. Lijkt me wel fijn.

Nu gaan we lekker samen in bad, ontspannen. Eens kijken of we er nog in passen met z'n drie

Dames fijne avond allemaal!!
D-day vandaag!!!

Meiden wat een rust hier. Iedereen nog lekker aan het slapen of al buiten??

Mimpje, hoe is het? Alles nog rustig?? Vorige week zat ik alles eens op een rijtje te zetten en de eerste zaadcontrole was op 16 juli en eerste afspraak ziekenhuis 15 sept. Lijkt echt een eeuw geleden, maar achteraf ook weer heel snel gegaan.

Tuintje dus weer opgeknapt. Wij hebben vorig jaar een stukje gras erin gedaan en daar ben ik zo blij mee. Lekker in de zomer op je blote voeten en straks mini erop. Wat een leven!!

Fijne dag allemaal!!
Goedemorgen!

Hier is alles rustig, erg rustig zelfs. Heb de hoop al weer opgegeven.

Vandaag dus maar weer aan de poets.

Vriendinnetje van mij is gister bevallen en was vandaag uitgerekend.

Meiden hier schijnt de zon nog even, dus ga het mos tussen de tegels halen. Heerlijk klusje....!

Fijne dag
Rossia, ik zat al wel achter de computer maar heb me even op de mail gestort... was ook weer veel gepost de laatste dagen! En nu wil ik net naar het forum gaan kijken maar... er wil een klein meisje eten. Dus ik kom later nog wel even mijn neus laten zien! Nog 7,5 uur.... 16 juli, jee, er is wel veel bij jullie veranderd sindsdien he? Ik hoop dat jullie voor 16 juli 2009 heel mooi nieuws hebben!!
Goeiesmiddags!!

Jaaa Rossia, nu gaat het echt beginnen! Succes met de eerste spuit. Hoop dat het geen pijn doet.

Jammer Mimpje dat het weer weggezakt is. Wel rustig aan blijven doen he?

Wat een mooie foto's zag ik op de mail voorbijkomen! Complimenten voor jullie maaksels!

Nou, gisteravond hebben we voor de familie Jobman's verjaardag gevierd. Was heel gezellig en we hadden voor 12 mensen soep, salade en hapjes gemaakt.

Nu is het wel een troep, dus kan weer opnieuw beginnen met schoonmaken. Kan het van te voren nooit laten om het hele huis te poetsen, maar dat heeft niet veel zin gehad. Zometeen gaat de 3e afwasmachine aan.

Jobman is nu zijn cd-rek in elkaar aan het zetten dus die is helemaal in zijn nopjes.
he meiden

ik was er ook nog hoor. Ben druk bezig met onze trouwkaart. Naja was, want hij is af. Zal hem voor de liefhebber op de mail zetten

rossia, spannende dag hoor. En de tijd gaat veel sneller dan je in de gaten hebt.

kom later nog even terug...
Hi meiden, ben ik ook weer even!

Iedereen heeft gister genoten van het zonnetje zo te lezen! Op de racefiets, op het terras, of wandelend met de kleine.. heerlijk hoor!

Wij liepen gisterochtend al vroeg op de markt om inkopen te doen voor ons etentje. Voor 10 personen een goed geslaagde rijsttafel in elkaar gedraaid.. ik was kapot gisteravond!!

Maar vanmorgen konden we niet heel erg luieren, want we hebben een box via mp gescoord en gingen we ophalen. Een mooie ronde, grenen van Bopita, voor iets meer dan 50 euro. En echt helemaal intact, geen beschadiging te zien! We zijn wel erg vroeg ermee.. maar ach.. mooie koop!!

Daarna het huis (m.n. de keuken!!) opgeruimd en schoongemaakt en nu weer moe op de bank.

Rossia, vanavond de 1e prik, spannend!! Vanmiddag nog naar het bandje wezen kijken?

Teddy, ben benieuwd naar je kaart, ga zo eens even kijken op de mail..

Mimpje, spannend hoor al dat 'voorwerk', ben heel benieuwd wanneer het nu echt gaat beginnen! Wat leuk dat jullie zo met de tuin bezig zijn! Mijn handen jeuken ook..

Ellein, hahaha.. wat een boefje jullie kleine. De hele avond huilen bij jullie vrienden en de bent de straat nog niet uit en dan in slaap vallen! Dan baal je toch wel even of niet dan?

Jobje, jullie dus ook druk geweest in de keuken! Leuk dat het zo'n geslaagde avond was!

Michigan, wat heerlijk even eruit naar een verjaardag, weer even onder de mensen!

Vera, klinkt goed hoor, jullie middag op het terras! Verder een lekker weekend gehad??
Nou daar zit ik dan met een grote rode vlek op mijn buik, maar de eerste zit erin. Tot 3x toe een poging gedaan, maar net voor de huid weer stoppen. Weer tot 10 tellen, ademhalen en opnieuw en dan toch gewoon een keer doorzetten. Het is niet pijnloos en heel vreemd om je te prikken, maar hoop dat ik er iedere dag een beetje beter in wordt. Nu even de tranen en een kopje thee.

Missc, zo te horen een zeer geslaagde avond. Had op de mail ook al gereageerd. We zijn niet meer naar het bandje geweest, want Rossiaman moest onverwachts voetballen.

Jobje, huis alweer aan kant? Zo te horen heb ook jij een geslaagde avond gehad.

Mimpje, vriendin wel en jij nog niet, maar ja, het kan ineens gebeuren he.

Teddy, heb je iets leuks gedaan vandaag?

En hoe is het met de rest?
Ach Rossia toch... een emotioneel moment toch?! Je hebt er zo lang naar uitgekeken en dan is het zo ver, dan is het niet gek dat de spanning er even uit komt!

Ik hoop zo dat het allemaal een mooi resultaat als gevolg heeft!!!
Rossia, jij BIKKEL! Ik ben echt enorm trots op je meis!!! Je zult zien dat het steeds makkelijker wordt, dat weet ik zeker. En hopelijk hoeft het niet al te lang.... daar gaan we gewoon met z'n allen vanuit! Hoera, deze mijlpaal is gehaald!!!!
Rossia wat super zeg! toch maar even gedaan, petje af hoor!

Laat lekker je tranen de vrije loop, even alle spanning eruit en dan op naar een mooie toekomst!

missc, mooie cadeaus heb je ontvangen hoor!

mimpje heb je het terras weer schoon? toch maar die vriezer ontdooien da he? misschien dat jet dan doorzet...of had je dat nou al gedaan.

Eind van de middag naar verjaardag geweest. Alweer? ja alweer...mini heeft zich zoals altijd keurig gedragen. heerlijk geslapen bij mama op schoot. Tussendoor wat gelachen en gekletst en weer slapen. Gisteravond waren we op bezoek bij vrienden en daar heeft ze de hele avond in de reiswieg geslapen. Geweldig hoor. Ook als ik haar meeneem naar het kantoor van Teddyman om aan de trouwkaart te werken slaapt ze lekker bij me op het bureau. Ideaal.
Rossia, goed gedaan zeg! Hoeveel spuit je? Hoe lang heb je die naald er in zitten? Het begin is er nu . En laat die tranen maar gaan, het is toch best een heftig moment!

Teddy, zoals ik jouw verhalen lees slaapt mini zo'n 23 van de 24 uur per dag ? Of lijkt dat maar zo? Wel fijn dat je haar overal mee naartoe kunt nemen en dat ze gewoon lekker verder tukt . Ons ukje slaapt eigenlijk heel weinig overdag. Tussen 7 en 8 uur staan we op. Dan slaapt hij aan het eind van de ochtend 1 tot 1,5 uur. Dan 's middags nog een dutje van 1 tot 1,5 uur en dan valt hij tijdens de voeding van 18.00/18.30 in slaap en dan laat ik hem nog 10 minuten naslapen. En dan weer om 20.00 naar bed. Maar ik kan hem ook eigenlijk wel overal mee naartoe nemen alleen is hij dan wakker. Wel gezellig trouwens .

Missc en Jobje, wat een rommel krijg je van zulke feestjes. Maar ik vind het wel altijd gezellig.

Mimpje, nog geen baby voor jou dus . Dan moet je de laatste daagjes nog maar een leuke invulling geven.

Michigan, ben je al begonnen met kolven?

Gisteravond weer drama hier. Uk wilde weer niet slapen. Helemaal overstuur, eruit, en troosten op zijn kamer, weer in bed, weer niet slapen. Uiteindelijk hebben we hem maar meegenomen naar beneden. Even gezellig bij ons, en om 21.50 weer naar bed en toen viel hij als een blok in slaap. Vanavond ging het super. Om 20.00 naar bed, en ik heb hem helemaal niet meer gehoord en hij slaapt als een roosje.
Rossia, meid ik vind je geweldig dapper! Echt hoor! Petje af. Ik hoop voor jou en Rossiaman dat het elke dag een beetje beter zal gaan, en natuurlijk dat het niet lang nodig is.

Ik ben nog even gezellig uiteten geweest en nu ga ik met mijn worstenpootjes omhoog. Reageer morgen wel weer, ben bekaf.

Meiden fijne avond!

Liefs
goedemorgen!

iedereen goed geslapen?

Mimpje hoe is het? nog 1 dagje en dan ben je uitgerekend. Op het moment van de test lijkt het nog zoooo ver weg en dan ineens is het zover. Ben je er helemaal klaar voor? Hoest met de worstenpootjes?

Rossia nog last gehad van de spuit?

ellein hoe is het met slapen gegaan vannacht?

Angel jouw meisje is alweer bijna 6 maanden! Niet te geloven toch?

Floortje hoe is het jou? Druk aan het werk? Deze week je NOD.

hoe is het met je positieve gevoel?

Ziggie hoe gaat het met jou en de kleine meid? Knap je al wat op?

Ik ga zo even langs de huisarts. Heb sinds dinsdag een harde pijnlijk plek/bult in mijn linkerborst. Dacht eerst eennieuwe borstonsteking omdat het dezelfde plek is als de 1e keer, maar heb geen koorst ofzo. Een onstoken melkklier zou vanzelf weer over moeten gaan, maar duurt nu toch wat lang. Heb al gemasseerd, gekoeld, warmte erop, maar hij blijft waar ie zit. Even gerust laten stellen zo.
Goedemorgen!

Teddy volgens de verloskundige ben ik vrijdag uitgerekend, en volgens onze berekening ben ik ergens vandaag uitgerekend. Maar volgens mij denkt de baby daar anders over....

Gister een dansje met manlief gedaan....al hoewel dansje?? Echt soepel gaat het niet meer, maar je had gelijk lollig is het wel. Ik heb daarna heerlijk geslapen, manlief wat minder die werd steeds wakker van mijn gezucht en gedraai. Ik had kramp zei ik steeds. Nou dat klopt ook wel want ik heb spierpijn in mijn buik.

Vervelend van die plek, hoop dat het niets bijzonders is en dat het snel weer over is!

Rossia hoe is het nu?

Ik ga zo naar mijn moeder, die is jarig vandaag. Belde net mijn oma, of ze zin heeft om even mee te gaan. Ohh zei ze ik dacht de telefoon gaat, het zal toch niet?

Iedereen schrikt op als de telefoon gaat, toch wel grappig wat zo'n ukkie losmaakt bij de familie en vrienden.

dames, fijne dag nog! Ik kom vanmiddag nog wel even langs.

Liefs
Goedemorgen!!

Goed dat je langs de ha gaat Teddy.. t is inderdaad vast iets heel onschuldigs, maar kan nooit kwaad!

Rossia, geen last meer van de prik gehad? Vanavond de volgende alweer??

Mimpje, hoe is het met de krampen??

Floortje, druk weekend gehad??

Inderdaad.. Ziggie!!!! Hoe is het met jou? Ik hoop intussen veel beter!!

Met mij alles goed, geen bijzonder nieuws ofzo

Voor de rest: !!

Fijne dag!!
zo ben weer terug. Waarschijnlijk toch een verstopte klier. Het recept: volle kwark erop! ???? schijnt als een soort trekzalf te werken. Dus ik zit nu heel charmant met een klodder kwark erop op de bank. Wel even een fleecedekentje om, anders is het zo open en bloot voor de buurman. Wist dat mijn dokter nogal van de huis tuin en keuken middeltjes is, maar vind dit toch wel wat vreemd. Me doorsturen vond ie nog niet nodig. Ach baat het niet dan schaadt het niet toch?

goed bezig mimpje! ja iedereen gaat nu bij de telefoon zitten en smsen. Als je dan niet snel genoeg reageert gaan ze ervan uit dat je ligt te bevallen. hahahah
Hoi meiden,

Teddy, ik heb ook een paar keer een verstopt melkkanaaltje gehad en dat was in de periode dat ik voedde met tepelhoedje. Zonder tepelhoedje dronk hij ze zo door. Dus mijn tip is: even een keer zonder tepelhoedje voeden en dan drinkt ze hem misschien wel door en dan ben jij van de harde plek af. Ik merkte het meteen aan uk want na het opengaan verslikte hij zich haast in de melk, zo hard ging het dan .

Mimpje, goed zo hilarisch he? Maar nog geen resultaat dus. En je kunt nu echt niemand meer bellen zonder dat ze denken: zou er wat zijn????? Veel plezier op de verjaardag.

Missc, fijn dat alles goed gaat!

Rossia, hoe is het met de rode plek?

Met ons gaat alles prima. Uk heeft netjes geslapen maar was wel om 5.50 ( ) al wakker. Lag te kletsen en lachen in bed en is na een half uurtje weer in slaap gevallen en ik heb hem om 7.30 wakker moeten maken. De schat.....
quote:Ellein schreef op 23 maart 2009 @ 10:36:

Dus mijn tip is: even een keer zonder tepelhoedje voeden en dan drinkt ze hem misschien wel door en dan ben jij van de harde plek af.

Dat heb ik al een aantal keer geprobeerd om zonder hoedje te voeden, maar mini wordt daar erg gefrustreerd van. Ze pakt wel maar laat gelijk weer los. Gevolg heel veel huilen helemaal niet meer willen pakken. Maar ik kan nog eens een poging wagen vanmiddag. Dan haal ik haar een half uurtje eerder uit bed en dan heeft ze misschien nog geen erge honger en is ze wat rustiger.
Teddy! Ik kan er niets aan doen, maar heb er meteen een beeld bij, van jou met kwark op de borst en een fleecedeken om op de bank Hoop dat t helpt!

Ellein, fijn dat je weer een 'rustige' nacht had!

Mipmpje, gefeliciteerd met je moeder. Fijne dag!

Brrr... verwarming op kantoor al een paar dagen kapot (lees: uit). Het vriest dan wel niet, maar voor zo'n koukleum als ik is dit wel afzien! Zit nu met jas aan en sjaal om.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven