2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Teddy, vervelend dat ze dan zo onrustig drinkt. Misschien in de houdgreep . Zo heb ik uk ook weleens vast tijdens het drinken, en nu kan ik nog van hem winnen! Succes ermee! Zo'n harde plek is echt niet fijn

Missc, brrrrrrr, ik ben blij dat de verwarming het hier wel doet
Oh ja, wat ik ook weleens heb gelezen is een watje doordrenkt met olijfolie op je tepel doen voordat je aanlegt. Schijnt het wat makkelijker doordrinkbaar te maken.
olijfolie? wordt een hele maaltijd op mijn borst. Kwark op de huid, olijfolie op mijn tepel...hahaha. ik vind alles het proberen waard, dus dat gaan we zo ook proberen.

brrrrr, missc, ik met een fleecedeken, jij met jas en sjaal! niet fijn!

en waarom regent het?
Goedemorgen!!

Missc, dat heb ik ook gehad vanmorgen. Stervenskoud is het dan gelijk he. Veel thee drinken om warm te blijven.

Teddy, irritant die verstopping. Lijkt me een leuk tafereeltje met zo'n klodder op je borst! Maar goed, als het helpt, dan doen we het maar weer gewoon he.

Mimpje, that's te spirit!! Alleen het resultaat blijft zo te horen uit. Vindt 25 maart wel een mooie datum voor je. Wat dacht je er zelf van?

Ellein, lekker liggen tukken dus vannacht en nu weer hard aan het werk. Uk weer een stickertje erbij bij het kdv vandaag??

Het prikken is zo gebeurd hoor. Naald zit er denk ik een half minuutje in, omdat ik de vloeistof 0,5 ml er langzaam inspuit. Rode plek is weg en het vervelende prik gevoel ook. Alleen nog een mini gaatje. Vandaag doen we de linkerkant!
Rossia, STOER! Een halve minuut????? brrrrr....... Las op het andere topic dat er ook meiden zijn die hem erin jassen, spuiten, hop er weer uit. Je moet toch kijken wat voor jou de beste manier is lijkt me. En je spuit dan om en om, ene keer links, andere keer rechts?

Uk is bij oma vandaag, dus die heeft een omaknuffeldag. Altijd gezellig!

Teddy, ik moet spontaan denken aan: worstjes op mijn borstjes.....
Bericht ging niet goed
quote:Teddy82 schreef op 23 maart 2009 @ 12:18:

en waarom regent het?Nou, dat kan ik je wel vertellen: omdat ik vandaag aan het werk ben en ik pas weer woensdag een mamadag heb
quote:Ellein schreef op 23 maart 2009 @ 12:36:

[...]

Nou, dat kan ik je wel vertellen: omdat ik vandaag aan het werk ben en ik pas weer woensdag een mamadag heb

oooh is dat het?

....preitjes op mijn dijtjes, karbonades en salades op mij bil....
brr rossia ik krijg er rillingen van. Zal wel een kwestie van even doorbijten en wennen zijn, maar ik vind je stoer!
haha, lekker bezig meiden. Is het niet, ik heb hele grote bloemkolen...

Ik zal vanavond even gaan jassen!! Ik spuit inderdaad om en om. Dan kan de ene kant genezen voor de volgende dag.
Mimpje, haha, dat had ik toen mijn schoonzusje uitgerekend was. (ze is anderhalve weet 'te laat' bevallen). Elke keer als mijn broer dan belde dan dacht ik: zou het? Maar dan hoorde ik meteen aan zijn stem al dat hij zo relaxed en gewoon klonk dat hij waarschijnlijk wel voor iets anders belde. Maar elke keer is er toch die spanning van, zou het?

Teddy lekker hoor die kwark ; )

Rossia, ik hoop voor je dat het snel went die prikken zetten, want het is geen pretje. Knuffel!

Missc, geen verwarming, dat hadden wij in de winter ook op kantoor, zat ik hier ook met jas en sjaal aan. Niet fijn... Het is ook rotweer vandaag. Harde wind en zo.
rossia das van andre van duin, die bloemkolen. De worstjes op de borstjes is van Ria Valk.

ik loop weer naar de koelkast voor een nieuwe lading kwark...

net trouwens tussen 2 voedingen in 100 ml gekolfd!! ??? normaal krijg ik maar 50 ofzo. Denk dat mini niet zo veel gedronken heeft vanmorgen, want dit is wel veel voor tussendoor.
Rossia, ik vind je echt een ontzettende bikkel dat je die spuiten zet!!! Nu maar hopen dat het snel het juiste resultaat geeft!!!

Teddy, ik zie je al helemaal voor me, met die kwark en die olijfolie op je borst Heb je wel een beetje een leuk fleecedekentje omgeslagen? Anders is het zo zielig voor je buurman als 'ie tegen zo'n lelijk oud vod aan moet kijken... Wel vervelend trouwens, zo'n verstopt melkkliertje!

Missc: he gets, geen verwarming!

Wij hebben dat ook eens gehad op het werk en in de klas mogen leerlingen eigenlijk geen jas aan. Zelfs toen niet vond de directeur. Als koningin-koukleum kon ik het natuurlijk niet laten gebeuren dat mijn 'kindjes' kou zouden lijden en dus heb ik die regel heel snel laten varen. (nee hoor, totaal geen eigenbelang, ik geloof dat ik mijn jas nog sneller aanhad dan mijn leerlingen )

mimpje: ja, grappig eigenlijk he, dat mensen zo op een telefoontje met babynieuws zitten te wachten?! Ik was daar ook helemaal niet mee bezig, maar als je dan mensen belt, krijg je standaard een opmerking over dat ze dachten dat je babynieuws had. Ik belde op enen gegeven moment een vriendin en die vroeg na een minuutje ofzo: en, heb je nog iets bijzonders te vertellen? Ikke, niet al te snugger: nee, hoezo? . Nou...is de baby er al? Er moest echt een kwartje vallen bij mij hoor, alsof ik was vergeten dat ik op springen stond...

Straks eens even kijken of ik de vakantie kan boeken. Heb nu al zin in de zomer, want he gets, wat een weer...

Ik ga maar eens even een tukkie doen, mini ligt zo lief te slapen in de box dat ik hem liever niet wakker maak om hem in zijn bedje te leggen, dus dan maar op de bank...
Eindelijk! Ben ik ook weer eens. Even snel voordat de kleine weer wakker wordt. Gisteren familiebezoek in het oosten des lands dus de hele dag weggeweest. De kleine was een beetje huilerig gisteren, maar heeft de heen-en terugweg (ruim 2 uur per keer) diep liggen slapen. 's Avonds was ze juist heel rustig. En jeetje, wat verandert ze zeg! Ze is ineens een heel stuk wijzer en is echt de wereld aan het ontdekken. Heel leuk om te zien.

Ik ben de hele ochtend bezig geweest met de belasting. Alles is nu ingevuld, de voorlopige teruggave is aangevraagd en de toeslagen zijn allemaal in the pocket. Zo! Weer voor een jaar vanaf!

Ik begin even op pagina 6 en stroom zo door naar pagina 7!

Ellein, zusje en zwager vonden het geweldig. Vooral omdat de kleine geen kik gegeven heeft. Van hun mogen we elk weekend uit eten! Trouwens, mijn schoonouders vroegen al wanneer we een weekendje weg willen zonder kind. Nou... ehm... voorlopig niet!

Teddy, jij hebt de zonnige zaterdag ook goed besteed zo te lezen. En dan je ukkie zo goed kunnen troosten. Lekker gevoel toch?

En vervelend van die harde plek! Ik had (toen ik ook een pijn had) al gelezen op internet van die kwark. Vond het ook een beetje vreemd en heb het dus niet geprobeerd. Maar schijnbaar is het algemeen bekend dus. Hopelijk helpt het!

Rossia, sportief hoor! En jij hebt tenminste een kleurtje opgedaan. Bij mij blijft het allemaal een beetje bleekjes. Ik had alvast gelezen dat de eerste spuit erin zit. Goed gedaan meid! Lijkt me heel eng. En laat dan de tranen maar even stromen hoor. Straks herinner je dit moment nog heel goed!

Mimpje, alles nog rustig in je buik dus? En de plantjes staan er weer in. Fijn is dat he?

Niet teveel poetsen hoor, relaxen nu het nog kan!

Klinkt trouwens bekend over de reacties wanneer je iemand belt. Op het laatst kon ik mijn moeder echt niet meer bellen.

Jobje, de verjaardag van Jobman was dus geslaagd begrijp ik? Fijn! En tja, die verjaardagsrommel... dat ken ik!

Missc, wow! Die box is echt niet duur! Wij hadden hem gekregen dus de volle prijs betaald. Ik kon er ook niet 1 in de kleur die wij wilden op mp vinden. En jij ook al aan het koken dus. Gelukkig is de troep weer opgeruimd!

En brrr... krijg het al koud als ik je laatste berichtje lees!
Zo nu pagina 7:

Teddy, inderdaad een hele maaltijd op jouw lichaam zeg! Die bloemkolen die Rossia beschrijft komen mij wel bekend voor!!

Misschien heeft de kwark zijn/haar werk al gedaan dat je zoveel kolft?

Rossia, hoeveel spuiten moet je nu zetten? Succes vanavond!

OGG, slaap lekker!

Ik ga maar weer even boven kijken, hoor volgens mij een klein meisje huilen...
rossia al klaar voor de 2e spuit? of zit ie er alweer in?
Mama's, hebben/hadden jullie mini's ook zoveel last van kramp? Het is hier momenteel echt na elke voeding raak. En soms al tijdens de voeding, waardoor mijn meisje huilend van pijn van mijn borst af komt. Maakt het voeden voor moeder en dochter niet echt veel leuker eerlijk gezegd Ik ga tegen de voedingen op zien, omdat ik weet dat ze steeds zo'n pijn heeft van wat ik haar geef!! En van alle remedies werkt eigenlijk alleen Cinababy een beetje, maar ik kan haar natuurlijk moeilijk na elke voeding die druppels geven... is hier nog een gouden tip? Want mijn meisje heeft het nu weer moeilijk na de voeding van 18.00 uur - en ik met haar.....
Ja, tweede zit erin en nu was het appeltje eitje, eigenlijk zelfs bijna zonder pijn. Je moet hem er inderdaad snel injassen en dan is het echt binnen 5 seconden gebeurd. Zo moet het dus en zo kunnen we het wel aan.

Teddy, ik heb ook nog wel wat kwark voor je. Dus mocht je te kort komen hihi. Vanavond weer tv-avondje. Heerlijk naar Grey's kijken. Heb gister weer aflevering 1 terug zitten kijken. Blijft leuk.

OGG, lekker tukkie gedaan? Waar wil je heen met vakantie? Dat is echt iets waar je naar uit kan kijken he.

Vera, mini gaat dus nu echt op ontdekkingsreis. Wat ontzettend leuk. Lijkt me heel bijzonder om te zien hoe ze dingen gaan ontdekken. Belastingdienst dus ook weer gedaan. Die van ons staat ook al klaar, maar we waren het wachtwoord voor de DigiD kwijt, dus we wachten nu op een nieuwe, dan is die van ons ook weg. Zet nu 1 spuit per dag.

Michigan, wat zielig dat mini daar zo'n last van heeft. Maar weer extra knuffelen dan maar.

Ga nu even snel de slaapkamer schrobben.
Goed gedaan Rossia! Als het nu al makkelijk gaat, gaan de volgende spuiten helemaal vanzelf.

Ik ben ook elk jaar weer op zoek naar die DigiD codes. Vreselijk! Maar nu heb ik ze opgeschreven!

Michigan, ons meisje heeft er maar 3-4 dagen last van gehad (nu nog heel soms), rond dezelfde tijd als jouw meisje nu. Wij hebben er niks tegen gedaan. Buikje masseren hielp niet. Misschien een warme doek op haar buik? Of beentjes vastpakken en rondjes draaien? Of op haar buik op je arm leggen? Heb je infacol al geprobeerd? Hoor/lees ik positieve reacties op. Verder venkelthee. Ik dronk elke dag een paar kopjes. Teddy ook geloof ik.

Verder kun je echt niks doen. Heel zielig is het, maar het moet vanzelf weer overgaan. Het kan ook maar een paar dagen duren, zoals bij ons.
rossia!!!

michigan naar he die krampjes? Had altijd zo'n medelijden met 'r. Die beentjes die dan blijven trappen. Wat hielp was inderdaad op haar buik op je arm dragen. als een soort aapje. Rondjes wrijven met de klok mee over haar buikje, fietsen met de beentjes. Op een gegeven moment ben ik op advies van mijn schoonzusje venkelthee gaan drinken en toen was het eigenlijk meteen over. Kan toeval zijn hoor...ze was toen 4 weken geloof ik. Heb nooit Infanol of Cinababy gebruikt. Er zijn wel tegenstrijdige adviezen over de venkelthee, maar 3 of 4 kopjes per dag kan geen kwaad hoor.
goedemorgen dames!

hoe gaat het met iedereen??
Goedemorgen!!

Mimpje, pfffffffff pffffffffffff hoe is het??

Michigan, hoe is het met de krampjes vandaag?

Teddy, nog wat leuks op het programma vandaag?

Ellein, nog 1 dagje en dan heb je weer mamadag!

Missc, hard aan het werk. Waar blijft die buikfoto?

* zwaai * voor de rest. Ik ga aan het werk!
Teddy, cross!!
hee meiden, goedemorgen!!

Rossia, wat stoer zeg; die spuit erin jassen! Fijn dat je nu al merkt dat het makkelijker (en vrijwel pijnloos!) gaat!

Michigan, sneu zeg van die krampjes. Lekker aan de venkelthee dus, hopelijk helpt t!

Teddy, heeft de kwark goed geholpen, hoe is het met je borst??

Vera, wat lijkt me dat leuk dat je je kind zich zo ziet ontwikkelen.. die babyperiode is mooi, maar ook wat 'saai'. het lijkt me geweldig als je op een gegeven moment echt interactie met ze krijgt en dat ze de wereld om hun heen gaan ontdekken!

OGG, heb je al een leuke vakantie gezien/geboekt?? De verwarming doet t hier weer gelukkig, maar gisteren was het afzien. Was door en door koud en ontzettend sjacherijnig daardoor. Heb de hele avond met een deken tegen vriendlief aangelegen

Mimpje, hoe is het met jou???

Voor de rest alles goed de anderen?

Een *zwaai*, en een fijne dag!
ohja, die buikfoto.. ik vergeet t steeds!! Kijken of het vanavond lukt voordat vriendlief gaat sporten, dan zal ik 'em direct op de mail zetten!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven