A B Cheers

29-01-2011 01:15 2177 berichten
Alle reacties Link kopieren
*belooft plechtig deze openingspost aan te passen zodra ze lex d'r lexicon heeft, maar nu op mijn mobiel lukt dat even niet*

Ha, hierbij wel. Komt ie, met dank aan Alex!

1. Vereer naast Dries geen andere goden.

2. Plaats bij voorkeur geen afbeeldingen van Dries. Bekijk wel zijn film.

3. Misbruik Bespring uw HEER.

4. Houd de sabbat in ere, het is een heilige dag. Zes dagen lang kunt u werken en al uw arbeid verrichten, maar de zevende dag is een rustdag, die gewijd is aan de slemp; dan mag u niet werken. Dat geldt voor u, voor uw zonen en dochters, voor uw slaven en slavinnen, voor uw vee, en ook voor vreemdelingen die bij u in de stad wonen. Want in zes dagen heeft de HEER de hemel en de aarde gemaakt, en de zee met alles wat er in leeft, en op de zevende dag slempte Hij. Daarom heeft de HEER de sabbat gezegend en heilig verklaard.

5. Toon eerbied voor uw vader en uw moeder. Vertel dat vooral je kinderen.

6. Pleeg geen moord. Karaktermoord op 't forum mag dan weer wel.

7. Pleeg geen overspel. Niet te vaak, in ieder geval. Gewoon hoeren en sloeren is te allen tijde toegestaan.

8. Steel niet. Behalve als je een nieuw onderschrift nodig hebt.

9. Leg over een ander geen valse getuigenis af. Behalve in de gemiddelde AK.

10. Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort; Behalve het huis van Toets ouders dan.

Ik was bij ABBA vanavond. En vanaf een afstand zag je heus niet dat het de echte ABBA niet was.

En nu lig ik in een logeerbedje in Amsterdam. In een kinderloos huis. Wensend dat jullie allemaal een lekkere nacht hebben, zonder gestoord te worden door wie of wat dan ook.

Maar eerst is het nog vrijdagnacht. En daar drink ik op!

Cheers!!!! X
Idem hier. Schijtforum. Schijtviva.

En nu lekker weekend houden - het weer nodigt me wederom uit tot cocoonen; eens kijken of het dit keer lukt, zo na alle zieke mensen tijdens de weekenden steeds.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Zie je wel Mims: Alex praat poep .

Fuck, fuck, fuck. Er dondert van een plankje iets naar beneden de kelder in, ik trapje af om het weer naar boven te tillen, sta ik opeens tot over mijn enkels in het water. Iets zegt me dat ik dit weekend in plaats van allerlei leuker dingen, de kelder uit moet ruimen * donderwolkje *.
Oeh Lil, ik kan idd leukere dingen verzinnen om te doen dit weekend!

Hier is het Oost West, Thuis Bed.

Altijd toch weer fijn om thuis te zijn.

Ik geloof dat het een weekend wordt met pannenkoeken bakken voor de kinderen en buurvrienden, zondag brunchen met mijn familie wegens nog vieren verjaardag oma (91) en tussendoor wat omklooien in huis en tuin, inclusief uitpakken en opruimen van de vakantietassen. Pas maandag weer eens inloggen op werk. Een hele week (twee weekenden) niet gedaan dan. Poeh! :-)

voor allen.
Precies; ik praat altijd poep

Maar holy crap Lil, da's geen leuke verrassing. Heb je veel schade? Een weekend moeten besteden aan kelder opruimen, zou bij mij ook wel wat vloekmomenten opleveren. Wel meer dan wat ook.

Ha, die Toet! Fijn dat je er weer bent! Fijn om weer thuis te zijn, maar hoe was je vakantie, behalve dat het werkloos was (heel goed!!)?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Haihai

Oooeeei Lil, daar zou ik ook een hoop poepgesprekken over voeren, water in de kelder. brr..

Hier ook weinig nieuws onder het gebrek aan zon. Meer werken dan normaal (maar da's mooi, kan ik op andere momenten weer vrij voor krijgen) en steeds een moeïg gevoel. Zeurende hoofdpijn, dat soort dingen. Elvis ook al niet lekker.. in plaats van te genieten dat we kinderloos zijn, zitten we zielig te zijn.. Pff..

Vanavond feest, waarvan ik twijfel of het goed is te gaan. Wel leuk en gezellig maar lichaamstechnisch. Elvis wil wel, dus we gaan. Zo ben ik dan weer wel.. easy

Klinkt nog wel als leuk afsluitweekend van vakantie, Toet
Later is nu
dag lieve meiden. Hier een bijzopndere groet van mij: namelijk vanuit Oostenrijk vanaf 2400 meter hoogte, helemaal verdronken in de mist. We zijn met een kabelbaan omhoog gegaan en daar over de hoogste en langste hangbrug van Europa gelopen. Het was al mistig, maar nu waan je je helemaal alleen op de wereld, een bizarre stilte en koud! Heel bijzonder!! We hebben tot nu toe een heerlijke vakantie, het weer laat wel te wensen over, maar de omgeving en de camping maakt ongelovelijk veel goed. Er is heel veel te doen, heel veel te zien en de kleine boerencamping waar we zijn is enig. Er zijn 5 ponies,2 koeien, 2 kalveren (waarvan een 3 dagen oud!) , 2 poezen, een hond, kippen, geiten, een trampoline, kabelbaantje, boomhut, skelters een hooizolder etc. Dit is natuurlijk erg leuk voor de kinderen. Voor de ouders is het vooral erg leuk dat het beeldschoon ligt (1200 meter hoogte), omringd door bergen, waar we ons in de avond warmen aan kampvuren, al dan niet in de wigwam, en rode wijn. Het is heel leuk en we genieten ons suf. We hebben ons verblijf hier nog wat verlengd, tot donderdag en dan rijden we ergens anders heen, waarschijnlijk Zuid Duitsland. Ik heb natuurlijk niet bijgelezen, hoop dat het met iedereen goed gaat en tot over 2 weken (of eerder als ik weer zo^n bijzondere plek vind om jullie te groeten!!)
http://www.skigastein.com/de/sommer/am-berg

hier dus....
Dat klinkt goed Bent. De ondergelopen kelder van Lil nowt. Hopelijk valt het mee met de schade.

Vandaag op bezoek geweest bij mijn ouders en Ludo die een weekend aan het kamperen zijn in Drente. Wel in tranen in de auto toen ik hem weer achter moest laten. Volgende keer dat ik hem zie is hij 6. Maf idee hoor.

Which reminds me. Gefeliciteerd met Lotje Pim!

Parijs was nat, maar heerlijk. Uitgebreider vertellen volgt later op de computer thuis.
Ola! We zijn er alweer een week maar ik heb geen seconde tijd gehad voor forummen. We hebben een baby in huis die er 's nachts uit moet. En overdag is ze helemaal blij en leergierig en speels. Ze leert als een razende dus we moeten meteen aan de gang met aanleren van allerlei essentiële dingen (zoals niet aan de bank knagen, de kips met rust laten, zitten, in de bench slapen, speelgoedjes loslaten). Ben dur druk mee dus. Gelukkig kwam Mims met Mops op kraamvisite, dus ben ik een beetje op de hoogte van hoe het met jullie gaat. Mops heeft een bling-bling hangertje voor aan de halsband gegeven dus ze ziet er al heel vrouwelijk uit. MM is er maar wat gelukkig mee... Haar favo-speeltje is een piepflesje, ook van Mims en Mops. Die lag per ongeluk vannacht in de bench, die naast ons bed staat dus dat was lachen.

Je ziet het. Je hebt nix aan mij want ik kan alleen over de baby praten. Ik ga dus nog een poging wagen om vakantiefoto's uit te zoeken enzo. Vanavond gaan de Bloesjes weer voor 3 weken naar hun papa en dat vind ik kut. Morgen weer werken en dan ook weer veel sporten want ik groei zo dicht van vakantievieren...

Mado: En op feesboek zeggen ze dat je zoon 14 geworden is.

* schuift de croissants in de oven en gaan sinaasappels persen om de (nog-)niet-vakantiegangers te verwennen en dan weer terug naar de pup, om die over het blote baby-buikje te aaien *
Zoooo

dat klinkt heerijk Bentetje! Behalve dan een heeeele hoge en heeeele lange hangbrug. Bibberrrrrr.. maar die camping ideaal!

Leuk joh, zo'n pup ben ineens heel blij voor een asielhondje gegaan te zijn, maarja, daar moet natuurlijk maar nét zitten wat je zoekt. Bovendien is een pup ook errug leuk en lief en leuk

Madootje dus Ludo is het weekend dit keer ook niet thuis? Pfoei. Maar lekker voor hem, bij opa en oma op de camping. Is Cado daar ook?
Later is nu
Klinkt druk Bloes. Maar ja, dat hoort bij de kraamtijd natuurlijk.

Cado is gewoon thuis. Die is gisteren wel mee geweest op bezoek bij Ludo en mijn ouders. Tja, dit weekendje kamperen was Ludo vorig jaar al beloofd en nu de gewone vakantie al niet door was gegaan konden we het niet maken om hem ook dit weekend te ontzeggen. Leuk dus voor hem, maar zelf wordt ik er minder blij van. Ik had gisteren erg veel moeite met afscheid nemen. En Cado voor het eerst ook. Die roept wel iedere keer heel stoer dat hij het leuk vindt dat Ludo er niet is. Maar gisteren wilde hij alsmaar hand in hand lopen met Ludo (wat is dat een prachtig gezicht ), wilde hij bij Ludo in de auto zitten toen we met zijn allen op pad gingen en Ludo met mijn ouders mee wilde rijden en was hij in tranen omdat Ludo niet mee ging naar huis.

Tja Bloes. Je weet wat ze zeggen. Kinderen worden ook zo snel groot
Zoals beloofd nog wat uitgebreider. Parijs was erg leuk. We hebben een hoop gezien in een paar dagen tijd. We zijn de IJffeltoren op geweest. In het donker met een bootje over de Seine gevaren. Naar Montmartre geweest. De Notredame en Sacre Coeur in geweest. Over de Champs Elysee gewandeld naar de Arc de Triomp. De Mona Lisa gezien in het Louvre om daarna heel snel de drukte te ontvluchten. Het graf van Jim Morrison gezien op de begraafplaats Pere Lachaise. En nog wat rondgewandeldstrompeld (mijn enkel was vanaf dag 2 dik en pijnlijk, net jammer) door verschillende delen van Parijs. We hadden een appartement in een gewone woonwijk in Parijs. Een leuk knus appartementje, met als enige nadeel dat het op de vijfde verdieping lag zonder lift. Wel erg lekker dat we niet vastzaten aan ontbijttijden en wat meer ruimte hadden dan in een hotelkamer.
Ik wil de lat niet te hoog leggen maar die beroemde toren in Parijs schijn je met een korte EI te spellen.

Ik ga eens slapen. Fijn bijgeklept met Lil, die ook als een blok voor de Bloespup is gevallen. Truste!!
De Pup is te schattig. En Bloes ook , die praat serieus over al dan niet doorslapen van de baby, en ongelukjes en ze koert en knuffelt wat af . Volkomen begrijpelijk overigens: het echt een levend knuffelbeest, die pup...

Nu weer druk aan de slag.
Hadden we het hier pas geleden niet over de tienertaal op Hyves?? Ik zag net dat een meiske van 13 op haar muur (in koeienletters) heeft geschilderd: "Stay always yourself!"

Even koffie, ben aan het bijlezen voor werk en heb intussen en aan een kluifjes knagende pup naast me liggen. Jep, ik weet het... Sla maar, ik ben zo'n weekdier. *bloosem*
~zet de fles aan de mond en laat stoom uit oren lopen~

Gondnondefuckingju. Ik ben mijn paspoort kwijt. Dat kan niet. Want ik ben er vorige week mee terug gekomen uit Italië. Dat weet ik zeker. en ik heb het in het laatje van mijn oma's kast gelegd, wat ik al 10 jaar doe. Dat week ik ook heel zeker. Alleen daar ligt het niet. Wat niet kan. Het ligt ook nergens anders in huis. Wat ook al niet kan. Het kan óók niet omdat ik er morgen mee naar de geëmigreerde vriendin ga vliegen, samen met Dot, die geen eigen paspoort heeft omdat ze in mijn paspoort staat. Wat kwijt is.

GG is met de paspoorten aan het rommelen geweest, want die moest visa aanvragen en zakenpaspoorten en andere Belangrijke Werkdingen. Zoon heeft zijn paspoort meegekregen naar zijn vader. Dochter heeft haar paspoort meegekregen naar haar moeder. Alle paspoorten lagen in dat laatje in oma's kast. Geen van allen liggen ze daar nu. Voor alle paspoorten is dat verklaarbaar. Behalve voor dat van mij.

Ik ging na lunch vast mijn koffer en handbagage-tas pakken. Ik vond mijn paspoort niet. Ik heb om drie uur in totale paniek Burgerzaken gebeld. Ze konden me helpen als ik er vóór 4 uur zou zijn met een formele aangifte, geldige pasfoto's, een levende Dot, GG met legitimatie voor toestemming, en veel geld. Dat is gelukt. Ze hebben alles geprint, getekend, gestempeld, zodat voor iedereen zwart op wit staat dat ik besta, en dat Dot bestaat, en dat we bij elkaar horen, en dat GG er mee akkoord gaat dat ik met wat ook zijn kind is, zonder hem naar het buitenland gaat. Dat kostte, volgens mij doordat de vrouw bij Burgerzaken met me naar bed wilde maar genoegen nam met flirten over de balie, verrassend weinig tijd, maar onwaarschijnlijk veel geld. Daarna ben ik mét GG en Dot naar Schiphol gegaan om de hele berg documenten en nog meer geld in te leveren bij de marechaussee. Die wilden daar geen eenmalig vervangend reisdocument voor afgeven, want dat zou ik met mijn schandalige track record als het gaat over zorgvuldig bewaren van documentatie, meteen kwijtmaken tussen nu en morgenochtend. Ik heb beloofd ermee op mijn borst te slapen, Dat vermocht de 19jarige pukkel, die duidelijk níet met mij naar bed wilde en ook niks flirtte op of onder de balie, niet te vermurwen. Ik moet er nu morgenochtend om 8 uur zijn en dan maar hopen op een goede afloop.

Is er nog wijn? Fijn. Nee, laat dat glas maar zitten, gooi gewoon maar rechtstreeks in die trechter.
*giet koffie in de vrouw op Schiphol want vliegen met dronken kop én Dot én éénmalig-reisdocument (húfters, voor zoveel geld zou je een levenslang reisdocument moeten krijgen) is niet slim*
Adem in

Adem uit

Jeetje wat een stress weer Lil!

Gelukkig was het wel mogelijk dat je met levende Dot en schriftelijke toestemming van GG naar de balie ging En als het goed is zit je nu uit te ademen bij je vriendin
Later is nu
Ja, het is goed . En alle stress is weg. Vriendin ook trouwens, die heeft generale repetitie van iets moois waar ik morgen de première van ga zien, dus ik kon hier naadloos aansluiten en de boel overnemen en stond haar uit te zwaaien en de was op te hangen en een bed voor Dot te regelen en bedacht me ergens tussen dat alles door dat ik me hier toch wel erg thuis voel.

Voor het eerst hier in de zomer, en het is zo onwaarschijnlijk prachtig
Wow, dat klinkt als een nieuwe Slemp-locatie!
Plek zat Heerlijk, heerlijk, heerlijk hier.
Klinkt goed Lil. Jij en vriendin kunnen leuk elkaar helpen zo. Gezellige deal!

Hoest met de pup Bloes? Schattig hoe verliefd jullie allemaal klinken!

Mimsemeis, moeilijke maand voor je? Bijzonder lijkt me, om ook met het nieuwe leven in je lijf deze maand door te maken.

Hugt nog wat door met alle andere Cheersvrouwen die een knuf kunnen gebruiken en gaat weer door met werktypen. De komende drie dagen ben ik echt vrij. Fijn!
C/P:

Nee hoor, lief juist jouw advies. Maar ik had gisteren visite ( de Petemoppies Die zijn zoooooo leuk! en lief en relaxed... om op te vreten dus). Daarna moest ik nog naar de kapster, dierenwinkel, eten en ik had geen zin in sporten dus zijn MM en ik een stuk met de Pup gaan lopen, om haar af te matten en trappen te oefenen.

Maar vanmorgen en vannacht gedroeg ze zich weer vreselijk en ik kon de fokker niet bereiken en ben inmiddels wel ten einde raad. Als je een hond wil uitlaten en je krijgt de riem niet vast zonder dat ze in onze handen bijt, dan hebben we een probleem denk ik. Ik heb net dus verder gezocht naar puppy-cursussen in de buurt, die bij 8 weken starten en gevonden! Morgenavond gaan we naar de cursus, bij een trainer die exact mijn naam draagt. Dat wordt lachen...

Ik sprak de andere trainer, om informatie te vragen en vertelde hem over het gedrag van onze pup. Zijn conclusie was even slikken; Pup vertoont "ranghoog-gedrag". Ai. Dat komt w.s. omdat we haar teveel aandacht geven en haar doodknuffelen, dus daar moeten we rap mee stoppen. Oh jee. Ook gaf hij nog een aantal andere tips, waar we wel mee aan de slag kunnen en morgen gaan we dus op cursus en hoop ik dat we er op tijd bij zijn.

Maar dat is was zeg... Dan hou je dus teveel van je pup en daar verpest je um dan ook mee. We hebben ons erin verdiept, we lezen wat af over hoe het allemaal moet, vragen links en rechts tips maar dan kun je het dus nog verknallen. Dat ehh.... had ik niet verwacht.

Nu dan maar eens aan het werk want dat schiet ook niet op.
Hemeltje, waar is iedereen? Met vakantie? In de zon? Allebei? (Schijnt er nog zon, in Nld?)

Morgen alweer laatste dag hier, zondagmiddag naar huis. Gek idee. Draait allemaal zo soepel en lekker. Dot heeft de tijd van haar leven, en Vriendin en ik zijn gewoon, sja, gewoon zoals altijd, en dat is helemaal perfect . Ze heeft iedere avond voorstelling, en komt dan tegen half 12 terug, zit ik nog met een wijntje op haar te wachten en kletsen we nog te lang en te laat. Ik kom dus terug met slaapgebrek en wallen, maar hee - zo kent iedereen me toch al en het is zo lekker om nog lang te zitten, alle verhalen te kunnen doen / aanhoren Luv it.
Heerlijk Lil!

En Bloes, lijkt me erg lastig. Hoop dat er een goede modus komt!

Ik ben gisteren heerlijk met Elvis uitgeweest. Wat gedronken, gegeten, gedronken, filmpje.. heerlijk!
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven