Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

maandag 14 november 2016 om 19:54
quote:Goudgeel schreef op 13 november 2016 @ 21:45:
(Leuk topic en mijn eerste stap in het forumwereldje!)
Misschien al genoemd maar ik blijf mij verbazen over de friese naam Rimmer.....
Zag deze week een Bless en Beyonce voorbij komen Ik kende lang geleden een Rimke, ook niet een naam die ik zo snel zou geven.
(Leuk topic en mijn eerste stap in het forumwereldje!)
Misschien al genoemd maar ik blijf mij verbazen over de friese naam Rimmer.....
Zag deze week een Bless en Beyonce voorbij komen Ik kende lang geleden een Rimke, ook niet een naam die ik zo snel zou geven.

dinsdag 15 november 2016 om 12:34
quote:Zanahoria schreef op 15 november 2016 @ 09:44:
Mijn collega vertelde zojuist dat haar zoons Delano, Orlando en Lorenzo heten. Het leek zo'n leuke vrouw
Waarom geen Karsten, Charlotte?Dus omdat ze haar zoons zo heeft genoemd is het een akelig mens?
Mijn collega vertelde zojuist dat haar zoons Delano, Orlando en Lorenzo heten. Het leek zo'n leuke vrouw
Waarom geen Karsten, Charlotte?Dus omdat ze haar zoons zo heeft genoemd is het een akelig mens?
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
dinsdag 15 november 2016 om 13:52
quote:Zanahoria schreef op 15 november 2016 @ 09:44:
Waarom geen Karsten, Charlotte?
Het is zo'n harde naam. Karsten. Één karst, twee karsten.
Ik weet niet, ik vind het niet echt een naam, eerder het veelvoud van een voorwerp
Waarom geen Karsten, Charlotte?
Ik weet niet, ik vind het niet echt een naam, eerder het veelvoud van een voorwerp
Veritas vos liberabit
dinsdag 15 november 2016 om 13:55

woensdag 16 november 2016 om 09:23
quote:Sue-Heck schreef op 15 november 2016 @ 12:34:
[...]
Dus omdat ze haar zoons zo heeft genoemd is het een akelig mens?
Het was overdreven, natuurlijk is ze nu geen akelig mens
Maar ik vond het wel een soort van teleurstelling.
quote:Charlotte717 schreef op 15 november 2016 @ 13:52:
[...]
Ik weet niet, ik vind het niet echt een naam, eerder het veelvoud van een voorwerp Oja, als je het zo bekijkt inderdaad. Nu vind ik het ook een lelijke naam haha.
[...]
Dus omdat ze haar zoons zo heeft genoemd is het een akelig mens?
Het was overdreven, natuurlijk is ze nu geen akelig mens

quote:Charlotte717 schreef op 15 november 2016 @ 13:52:
[...]
Ik weet niet, ik vind het niet echt een naam, eerder het veelvoud van een voorwerp Oja, als je het zo bekijkt inderdaad. Nu vind ik het ook een lelijke naam haha.

woensdag 16 november 2016 om 21:19
Weet niet of ik het hier al eens genoemd heb, maar ik heb ooit een jongen gesproken op een feestje bij gezamenlijke vrienden die me toen de namen van zijn broers en zussen vertelde (hoop dat ik de spelling correct heb, heb er destijds wel naar gevraagd):
Tycho
Zoë
Scipio
Nausicaä
Keyx
Volgens mij was dit ook de volgorde van de kinderen. Het werd met elk volgend kind erger
Tycho
Zoë
Scipio
Nausicaä
Keyx
Volgens mij was dit ook de volgorde van de kinderen. Het werd met elk volgend kind erger
Ik spreek toch geen Chinees?!

woensdag 16 november 2016 om 23:46
quote:-tinkerbell- schreef op 16 november 2016 @ 21:19:
Weet niet of ik het hier al eens genoemd heb, maar ik heb ooit een jongen gesproken op een feestje bij gezamenlijke vrienden die me toen de namen van zijn broers en zussen vertelde (hoop dat ik de spelling correct heb, heb er destijds wel naar gevraagd):
Tycho
Zoë
Scipio
Nausicaä
Keyx
Volgens mij was dit ook de volgorde van de kinderen. Het werd met elk volgend kind erger Hé zeg X-D!
Tycho
Zoë
Scipio
Nausicaä
Keyx
Volgens mij was dit ook de volgorde van de kinderen. Het werd met elk volgend kind erger Hé zeg X-D!