Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
Zie net op TLC de Engelse meisjesnaam Beetroot langskomen.
quote:greetings schreef op 17 november 2016 @ 06:50:

Zie net op TLC de Engelse meisjesnaam Beetroot langskomen.Krootje....
Do heeft haar pasgeboren dochter Loulou genoemd.
quote:Hexx schreef op 17 november 2016 @ 09:32:

Do heeft haar pasgeboren dochter Loulou genoemd. Heel aanvaardbaar in vergelijking met de afgrijselijke namen die ik hier langs zie komen.
quote:amarna schreef op 17 november 2016 @ 10:10:

[...]

Heel aanvaardbaar in vergelijking met de afgrijselijke namen die ik hier langs zie komen.

Nee.

Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar ik kan het echt geen mooie naam vinden.

Ook niet een beetje.

Maar misschien had ze de naam een beetje moeten aanpassen en er L'ou-L'ou van moeten maken of zo?
Ik sloeg toch steil achterover bij het lezen van de nieuwsbrief van ons kdv. Selectie (nouja, meer dan de helft) van de nieuwe aanwinsten:

- Jayendra

- Caylee

- Tyre’lee

- Antonny (werkelijk, die spelling)

- Semi (lekker dan, heet je net niks )

En exotisch, maar wel wel leuk: Oktay en Sevda
Ohneee je zal maar semi heten! Die ouders hebben vast niet door wat dat woord betekent.
quote:ZonnigKleintje schreef op 17 november 2016 @ 10:37:

Ik sloeg toch steil achterover bij het lezen van de nieuwsbrief van ons kdv. Selectie (nouja, meer dan de helft) van de nieuwe aanwinsten:

- Jayendra

- Caylee

- Tyre’lee

- Antonny (werkelijk, die spelling)

- Semi (lekker dan, heet je net niks )

En exotisch, maar wel wel leuk: Oktay en SevdaIk vind Caylee normaler en leuker dan Oktay of Sevda, dat vind ik beide hele rare namen, klinken niet Nederlands of zelfs maar Europees.
quote:Zanahoria schreef op 17 november 2016 @ 10:59:

Ohneee je zal maar semi heten! Die ouders hebben vast niet door wat dat woord betekent.Nee het is vast een turks jongetje. Je spreekt het uit als semmie niet als seemie. Je kan het ook als sami spellen. Ik vind het een erg leuke naam!
quote:Antoon69 schreef op 13 november 2016 @ 23:28:

Toen mijn zus beviel van haar zoon was er in het ziekenhuis een ander stel dat net hun kersverse zoon "Fluwelio" genoemd had

Vond ik ook niet zo mooi..

FLUWELIO.

Wow. Ik heb er bijna respect voor.

Verder: Ik ken ook een Sami/Semi, Marokkaans jongetje. Ik vind het een hele leuke naam. en niet echt passen in dit topic. maar sommige mensen vinden geloof ik alle niet-Nederlandse namen al raar.
Oh nou sorry hoor dat ik nog nooit van de naam Semi had gehoord

Vind het nog steeds een lelijke naam. Sami oké, en hoe je het uitspreekt is ook leuk, maar semi is in het Nederlands gewoon een niet leuk woord.
quote:AnAppleADay schreef op 15 november 2016 @ 13:55:

[...]

Ik vind het ook een harde naam. En het doet me altijd denken aan korsten.Maar Karsten is dan wel weer een oer-Hollandse naam, volgens mij.
Later is nu
quote:nausicaa schreef op 16 november 2016 @ 23:46:

[...]

Hé zeg X-D!Je bent vernoemd
Later is nu
quote:syvon schreef op 17 november 2016 @ 14:13:

[...]

FLUWELIO.

Ja mijn zus kwam Fluwelio pas nog tegen in de speeltuin (ze herkende zijn oudere zus). Hij is al weer 7. De naam van zijn zus ben ik even vergeten maar die was minstens net zo mooi.
quote:Antoon69 schreef op 17 november 2016 @ 15:07:

[...]

Ja mijn zus kwam Fluwelio pas nog tegen in de speeltuin (ze herkende zijn oudere zus). Hij is al weer 7. De naam van zijn zus ben ik even vergeten maar die was minstens net zo mooi.Oh please, ik wil heeeeel graag weten hoe de zus heet! Kun je daar nog achter komen? Ik gok iets in de richting van Esmeralda of Principessa.
Zag dit op het jongensnamen-topic: http://www.volkskrant.nl/kijkverder/201 ... generator/

Ik snap het geloof ik niet helemaal. Maar heb het vermoeden dat er meer gebruik van wordt gemaakt dan we zouden willen....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Volgens de volkskrant kun je je zoon dus Wijn noemen...
Fluwelio.....ik vind het de winnaar van dit topic.
1 keer is genoeg
quote:syvon schreef op 17 november 2016 @ 14:13:

[...]

FLUWELIO.

Verder: Ik ken ook een Sami/Semi, Marokkaans jongetje. Ik vind het een hele leuke naam. en niet echt passen in dit topic. maar sommige mensen vinden geloof ik alle niet-Nederlandse namen al raar.

Ik niet in ieder geval.

Sami vind ik wel leuk, en zoals gezegd exotische namen als Oktay en Sevda ook wel. Maar Semi heeft zo'n rare betekenis in het Nederlands. (Kan me overigens voorstellen dat het niet het eerste woord is op de inburgeringscursus...)

Fluwelio
quote:syvon schreef op 17 november 2016 @ 18:05:

[...]

Oh please, ik wil heeeeel graag weten hoe de zus heet! Kun je daar nog achter komen? Ik gok iets in de richting van Esmeralda of Principessa.Satijnella? Katoena? Zijderina? Badstoffela? Fleecerella? Kokosmattina?
Ab imo pectore
quote:emmylou schreef op 18 november 2016 @ 08:44:

[...]

Satijnella? Katoena? Zijderina? Badstoffela? Fleecerella? Kokosmattina?

Ik zit hardop te grinniken om kokosmattina hahahaha
Een meisje dat Boy heet...
quote:emmylou schreef op 18 november 2016 @ 08:44:

[...]

Satijnella? Katoena? Zijderina? Badstoffela? Fleecerella? Kokosmattina?bubbeltjesplasticella, corduroyella, carbonpapirelli
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Het kind zal wel op een fluwelen dekentje verwekt zijn
music is my life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven