Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
quote:emmylou schreef op 18 november 2016 @ 08:44:

[...]

Satijnella? Katoena? Zijderina? Badstoffela? Fleecerella? Kokosmattina?

Rolgordijna natuurlijk! Dat is ook een van Pippi Langkous' doopnamen.

quote:violetskies schreef op 13 november 2016 @ 20:54:

Majella en Silver Ik denk dat Majella is verwekt in het Utrechtse park en Silver na bezoek aan de vijfentwintigjarige bruiloft van Tom en Alie.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Djemilla
quote:zonnemeis schreef op 18 november 2016 @ 10:34:

Het kind zal wel op een fluwelen dekentje verwekt zijn Zusje Schapenvachtina
Quevinn (Kevin)
quote:ekeim schreef op 18 november 2016 @ 06:20:

Volgens de volkskrant kun je je zoon dus Wijn noemen...In de oude namengids van mijn ouders staat de naam Everwijn. Die vind ik ook erg.
quote:emmylou schreef op 18 november 2016 @ 08:44:

[...]

Satijnella? Katoena? Zijderina? Badstoffela? Fleecerella? Kokosmattina?Badstoffela!! Zelden zo hard gelachen om een post!
Wat heeft Esmeralda met Fluwelia te maken en wat is er mis met Tycho? Esmeralda en Tycho zijn heel normale namen die vaker voorkomen...?
Tycho vind ik niks.

Doet mij alleen maar aan een foute schrijfwijzen van techno(muziek) denken.

Of aan de foute schrijfwijze van een tachograaf.

Voor een hond zou ik het eventueel nog overwegen als ik echt niets anders zou weten.

Voor een kind niet.
Dat kan maar het is wel een normale redelijk veelvoorkomende naam waar niks raars aan is. Rare asociatie heb je er ook bij.. maar zoals hier al werd gezegd zijn er mensen die heel normale namen raar vinden en daar hoor jij dus ook bij merk ik.
Ik kwam de naam Nykk tegen en ik breek nog steeds mijn hoofd over de uitspraak? Ik gok op Niek, maar het zou ook Nijkke kunnen zijn. Of Niekke, of...
quote:Incubus2016 schreef op 19 november 2016 @ 09:08:

Ik kwam de naam Nykk tegen en ik breek nog steeds mijn hoofd over de uitspraak? Ik gok op Niek, maar het zou ook Nijkke kunnen zijn. Of Niekke, of...Ik gok op gewoon "Niek". Hoop dat ie bij Quevynn, Tobyasz en S'yawnta'l in de klas komt en de ouders zichzelf ineens in koor horen blaten "Ja, we wilden dat het echt iets unieks zou zijn!"
Ik zag net de naam joe-ann in de krant staan. Ook al zo'n aparte spelling..
quote:lizenlotte schreef op 18 november 2016 @ 20:22:

Wat heeft Esmeralda met Fluwelia te maken en wat is er mis met Tycho? Esmeralda en Tycho zijn heel normale namen die vaker voorkomen...?Oh, geen directe connectie. Ik vind Esmeralda gewoon een pretentieuze Disneyprinsessennaam, iets wat de ouders van Fluwelio vast kunnen waarderen. Maar Zijderella is grappiger :-)
Pareltjes van fb:

Blez

Brim

Djesmay

Dyayvano

Dyllen

Genealy

Jailany

Jaivey

Jayjay

Jaylina

Jaylynn

Jaymi

Jayvano

Jewell

Lejla

Mael

Joah

Mint

Nyssa

Rayvano

Yahmyrah
quote:han1987 schreef op 21 november 2016 @ 12:32:

Pareltjes van fb:

Blez

Brim

Djesmay

Dyayvano

Dyllen

Genealy

Jailany

Jaivey

Jayjay

Jaylina

Jaylynn

Jaymi

Jayvano

Jewell

Lejla

Mael

Joah

Mint

Nyssa

Rayvano

YahmyrahDaar ken ik er een van, op zich geen vreselijke naam maar ook niet mijn smaak. Ik vind het alleen zo suf dat vader en ooms een naam hebben die op een Y eindigt en nu krijgen hun kinderen dus ook een naam die op een Y eindigt. Het nichtje heeft nu dus een naam met een hele vreemde schrijfwijze zodat het op een Y eindigt..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Omg! Ik zie in de krant:

Geboren: Manuela. Zusje van Esmeralda....
quote:watdachtjehiervan schreef op 21 november 2016 @ 13:06:

Omg! Ik zie in de krant:

Geboren: Manuela. Zusje van Esmeralda....Dat zijn toch bestaande normale namen? Je mag ze wel lelijk vinden natuurlijk
Ik kwam gisteren een Takke tegen..

En ook een Pieter met 2 gouden ringetjes brrr.
quote:Mietrot schreef op 18 november 2016 @ 20:43:

Tycho vind ik niks.

Doet mij alleen maar aan een foute schrijfwijzen van techno(muziek) denken.

Of aan de foute schrijfwijze van een tachograaf.

Tycho doet me denken aan Tycho Brahe. Sta nog op de foto in Praag, naast zijn standbeeld. Zijn Deense naam was Tyge, trouwens.
Is Maantje Piet nog niet genoemd? Uit de meest recente Ouders van Nu. En die Piet is niet alleen voor in het paspoort. Ohja, voor een meisje dus.
quote:Incubus2016 schreef op 19 november 2016 @ 09:08:

Ik kwam de naam Nykk tegen en ik breek nog steeds mijn hoofd over de uitspraak? Ik gok op Niek, maar het zou ook Nijkke kunnen zijn. Of Niekke, of...In het scandinavisch taalgebied, Nuuk (beetje tussen Nu-iek en Nuuk in). Geeft best foute associaties
I don't know what that means.
quote:Marie87 schreef op 21 november 2016 @ 19:00:

Is Maantje Piet nog niet genoemd? Uit de meest recente Ouders van Nu. En die Piet is niet alleen voor in het paspoort. Ohja, voor een meisje dus.Dat is toch een wat ouder kind?
quote:Iphi schreef op 18 november 2016 @ 16:43:

[...]

In de oude namengids van mijn ouders staat de naam Everwijn. Die vind ik ook erg.Nou inderdaad. Dan kun je je kind vrijwel direct EverZwijn noemen.
quote:EHR schreef op 22 november 2016 @ 00:30:

[...]

Dat is toch een wat ouder kind?Ja, Maantje Piet is de dochter van Jan Rot, geboren in 2011
Ab imo pectore
Ik las vandaag ergens Tessel voor een meisje en nog een meisjesnaam: Drieën.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven