Afgrijselijke kindernamen The Sequel!
vrijdag 18 november 2016 om 10:58
quote:emmylou schreef op 18 november 2016 @ 08:44:
[...]
Satijnella? Katoena? Zijderina? Badstoffela? Fleecerella? Kokosmattina?
Rolgordijna natuurlijk! Dat is ook een van Pippi Langkous' doopnamen.
quote:violetskies schreef op 13 november 2016 @ 20:54:
Majella en Silver Ik denk dat Majella is verwekt in het Utrechtse park en Silver na bezoek aan de vijfentwintigjarige bruiloft van Tom en Alie.
[...]
Satijnella? Katoena? Zijderina? Badstoffela? Fleecerella? Kokosmattina?
Rolgordijna natuurlijk! Dat is ook een van Pippi Langkous' doopnamen.
quote:violetskies schreef op 13 november 2016 @ 20:54:
Majella en Silver Ik denk dat Majella is verwekt in het Utrechtse park en Silver na bezoek aan de vijfentwintigjarige bruiloft van Tom en Alie.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

vrijdag 18 november 2016 om 21:22
zaterdag 19 november 2016 om 10:41
quote:Incubus2016 schreef op 19 november 2016 @ 09:08:
Ik kwam de naam Nykk tegen en ik breek nog steeds mijn hoofd over de uitspraak? Ik gok op Niek, maar het zou ook Nijkke kunnen zijn. Of Niekke, of...Ik gok op gewoon "Niek". Hoop dat ie bij Quevynn, Tobyasz en S'yawnta'l in de klas komt en de ouders zichzelf ineens in koor horen blaten "Ja, we wilden dat het echt iets unieks zou zijn!"
Ik kwam de naam Nykk tegen en ik breek nog steeds mijn hoofd over de uitspraak? Ik gok op Niek, maar het zou ook Nijkke kunnen zijn. Of Niekke, of...Ik gok op gewoon "Niek". Hoop dat ie bij Quevynn, Tobyasz en S'yawnta'l in de klas komt en de ouders zichzelf ineens in koor horen blaten "Ja, we wilden dat het echt iets unieks zou zijn!"

zaterdag 19 november 2016 om 11:25
quote:lizenlotte schreef op 18 november 2016 @ 20:22:
Wat heeft Esmeralda met Fluwelia te maken en wat is er mis met Tycho? Esmeralda en Tycho zijn heel normale namen die vaker voorkomen...?Oh, geen directe connectie. Ik vind Esmeralda gewoon een pretentieuze Disneyprinsessennaam, iets wat de ouders van Fluwelio vast kunnen waarderen. Maar Zijderella is grappiger
Wat heeft Esmeralda met Fluwelia te maken en wat is er mis met Tycho? Esmeralda en Tycho zijn heel normale namen die vaker voorkomen...?Oh, geen directe connectie. Ik vind Esmeralda gewoon een pretentieuze Disneyprinsessennaam, iets wat de ouders van Fluwelio vast kunnen waarderen. Maar Zijderella is grappiger

maandag 21 november 2016 om 12:49
quote:han1987 schreef op 21 november 2016 @ 12:32:
Pareltjes van fb:
Blez
Brim
Djesmay
Dyayvano
Dyllen
Genealy
Jailany
Jaivey
Jayjay
Jaylina
Jaylynn
Jaymi
Jayvano
Jewell
Lejla
Mael
Joah
Mint
Nyssa
Rayvano
YahmyrahDaar ken ik er een van, op zich geen vreselijke naam maar ook niet mijn smaak. Ik vind het alleen zo suf dat vader en ooms een naam hebben die op een Y eindigt en nu krijgen hun kinderen dus ook een naam die op een Y eindigt. Het nichtje heeft nu dus een naam met een hele vreemde schrijfwijze zodat het op een Y eindigt..
Pareltjes van fb:
Blez
Brim
Djesmay
Dyayvano
Dyllen
Genealy
Jailany
Jaivey
Jayjay
Jaylina
Jaylynn
Jaymi
Jayvano
Jewell
Lejla
Mael
Joah
Mint
Nyssa
Rayvano
YahmyrahDaar ken ik er een van, op zich geen vreselijke naam maar ook niet mijn smaak. Ik vind het alleen zo suf dat vader en ooms een naam hebben die op een Y eindigt en nu krijgen hun kinderen dus ook een naam die op een Y eindigt. Het nichtje heeft nu dus een naam met een hele vreemde schrijfwijze zodat het op een Y eindigt..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

maandag 21 november 2016 om 15:11
quote:Mietrot schreef op 18 november 2016 @ 20:43:
Tycho vind ik niks.
Doet mij alleen maar aan een foute schrijfwijzen van techno(muziek) denken.
Of aan de foute schrijfwijze van een tachograaf.
Tycho doet me denken aan Tycho Brahe. Sta nog op de foto in Praag, naast zijn standbeeld. Zijn Deense naam was Tyge, trouwens.
Tycho vind ik niks.
Doet mij alleen maar aan een foute schrijfwijzen van techno(muziek) denken.
Of aan de foute schrijfwijze van een tachograaf.
Tycho doet me denken aan Tycho Brahe. Sta nog op de foto in Praag, naast zijn standbeeld. Zijn Deense naam was Tyge, trouwens.

maandag 21 november 2016 om 21:17
quote:Incubus2016 schreef op 19 november 2016 @ 09:08:
Ik kwam de naam Nykk tegen en ik breek nog steeds mijn hoofd over de uitspraak? Ik gok op Niek, maar het zou ook Nijkke kunnen zijn. Of Niekke, of...In het scandinavisch taalgebied, Nuuk (beetje tussen Nu-iek en Nuuk in). Geeft best foute associaties
Ik kwam de naam Nykk tegen en ik breek nog steeds mijn hoofd over de uitspraak? Ik gok op Niek, maar het zou ook Nijkke kunnen zijn. Of Niekke, of...In het scandinavisch taalgebied, Nuuk (beetje tussen Nu-iek en Nuuk in). Geeft best foute associaties
I don't know what that means.