Afgrijselijke kindernamen The Sequel!
donderdag 20 oktober 2016 om 10:22
Zie net op Facebook weer een paar "mooie" langs komen. Dit is een oproep voor baby/ kind modelletjes voor een kledingmerk.
Meksie en Zofie (tweeling) en broer Djim
Djenairo Djensly
Dinayro
Harmony en Melody (nederlandse zusjes)
Quenaya
Djezzy
Djévany-djayden
Djennah
Wat komt de D en Dj veel voor zeg.
Djenairo Djensly
Dinayro
Quenaya
Djezzy
Djévany-djayden
Djennah
Wat komt de D en Dj veel voor zeg.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
donderdag 20 oktober 2016 om 10:34
quote:nlies schreef op 17 oktober 2016 @ 22:41:
http://www.rtlnieuws.nl/b ... te-babynaam-jouw-gemeente
RTL heeft dus ook opmerkelijke namen verzameld, teveel om op te noemen, maar ik zou zeggen veel plezeier
Shuruendley blijkbaar hier
voor de rest
Mees, Elsebeth en Johanna
en dan 1 Shuruendley
http://www.rtlnieuws.nl/b ... te-babynaam-jouw-gemeente
RTL heeft dus ook opmerkelijke namen verzameld, teveel om op te noemen, maar ik zou zeggen veel plezeier
Shuruendley blijkbaar hier
voor de rest
Mees, Elsebeth en Johanna
en dan 1 Shuruendley
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

donderdag 20 oktober 2016 om 10:55
quote:estrellas2 schreef op 20 oktober 2016 @ 10:22:
Zie net op Facebook weer een paar "mooie" langs komen. Dit is een oproep voor baby/ kind modelletjes voor een kledingmerk.
Djenairo Djensly
Dinayro
Quenaya
Djezzy
Djévany-djayden
Djennah
Wat komt de D en Dj veel voor zeg.Bakfiets!
Djenairo Djensly
Dinayro
Quenaya
Djezzy
Djévany-djayden
Djennah
Wat komt de D en Dj veel voor zeg.Bakfiets!

donderdag 20 oktober 2016 om 11:49
quote:PowerCube schreef op 20 oktober 2016 @ 11:08:
Zo'n naam beginnend met Dj, daarmee zet je je kind toch meteen op een achterstand. Aangezien veel mensen daar toch een bepaald beeld bij hebben. Ik snap niet dat die ouders dat niet beseffen.Omdat dat vaak ook ouders zijn uit niet de hoogste sociale klasse. Zij zien dat gevoel van 'achterstand' niet, zitten daar zelf in, in dat soort milieus.
Zo'n naam beginnend met Dj, daarmee zet je je kind toch meteen op een achterstand. Aangezien veel mensen daar toch een bepaald beeld bij hebben. Ik snap niet dat die ouders dat niet beseffen.Omdat dat vaak ook ouders zijn uit niet de hoogste sociale klasse. Zij zien dat gevoel van 'achterstand' niet, zitten daar zelf in, in dat soort milieus.

donderdag 20 oktober 2016 om 14:58
quote:ennebar schreef op 20 oktober 2016 @ 12:49:
In mijn gemeente zijn de unieke namen voor jongens o.a. D'lehvin, Wenselaus, Quinlan en Ryleigh.
De unieke meisjes heten hier Denislava, Djezzlyn, Noëllia en Nirosi
Gerrit vond ik ook opvallend, maar ergens stiekem best leuk.Ik dacht dat er Wentelsaus stond. Zo noemde mijn moeder het beslag van de wentelteefjes
In mijn gemeente zijn de unieke namen voor jongens o.a. D'lehvin, Wenselaus, Quinlan en Ryleigh.
De unieke meisjes heten hier Denislava, Djezzlyn, Noëllia en Nirosi
Gerrit vond ik ook opvallend, maar ergens stiekem best leuk.Ik dacht dat er Wentelsaus stond. Zo noemde mijn moeder het beslag van de wentelteefjes
donderdag 20 oktober 2016 om 15:16
quote:Marloes85 schreef op 20 oktober 2016 @ 13:03:
Wat veel verschrikkelijke namen zijn er zeg! Mijn oma heette Teuntje, ook verschrikkelijk.
Laatst hoorde ik Bregje voor een meisje... Sowieso vind ik alles met "je" erachter vreselijk zoals iemand anders hier ook al eerder typte.Beide namen vind ik leuk!
Wat veel verschrikkelijke namen zijn er zeg! Mijn oma heette Teuntje, ook verschrikkelijk.
Laatst hoorde ik Bregje voor een meisje... Sowieso vind ik alles met "je" erachter vreselijk zoals iemand anders hier ook al eerder typte.Beide namen vind ik leuk!

vrijdag 21 oktober 2016 om 10:02
quote:ennebar schreef op 20 oktober 2016 @ 12:49:
...Nirosi
...
"Schat, hoe kunnen we mijn neurose nou vastleggen in het nageslacht om deze duistere kant van mijn leven uit te drukken?"
"Ehhh...we doen gewoon de klinkers een beetje anders!"
"Geweldig idee! Dat raden ze nooit!"
"En de volgende noemen we Pustnatile-Doeprassie!"
...Nirosi
...
"Schat, hoe kunnen we mijn neurose nou vastleggen in het nageslacht om deze duistere kant van mijn leven uit te drukken?"
"Ehhh...we doen gewoon de klinkers een beetje anders!"
"Geweldig idee! Dat raden ze nooit!"
"En de volgende noemen we Pustnatile-Doeprassie!"

vrijdag 21 oktober 2016 om 10:17
quote:Jeemina schreef op 20 oktober 2016 @ 19:43:
[...]
Tussen mooi en afschuwelijk is nog wel een middenweg lijkt me.
Ja "niet mijn smaak" volgens mij. Als we elke naam in die categorie ook gaan posten dan moet Sanoma maar wat ruimte bij kopen voor de website..
Ik las laatst Joeri voor een vrouw. (twijfel of ik die al gemeld had?) Ik dacht dat dat een jongensnaam was, in elk geval nog nooit gehoord voor een meisje of vrouw.
[...]
Tussen mooi en afschuwelijk is nog wel een middenweg lijkt me.
Ja "niet mijn smaak" volgens mij. Als we elke naam in die categorie ook gaan posten dan moet Sanoma maar wat ruimte bij kopen voor de website..
Ik las laatst Joeri voor een vrouw. (twijfel of ik die al gemeld had?) Ik dacht dat dat een jongensnaam was, in elk geval nog nooit gehoord voor een meisje of vrouw.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
vrijdag 21 oktober 2016 om 10:26
quote:Miss-Pippilotta schreef op 20 oktober 2016 @ 11:49:
[...]
Omdat dat vaak ook ouders zijn uit niet de hoogste sociale klasse. Zij zien dat gevoel van 'achterstand' niet, zitten daar zelf in, in dat soort milieus.Mijn buren hebben hun kind ook net een soortgelijke naam gegeven en zitten niet in een achterstand.
[...]
Omdat dat vaak ook ouders zijn uit niet de hoogste sociale klasse. Zij zien dat gevoel van 'achterstand' niet, zitten daar zelf in, in dat soort milieus.Mijn buren hebben hun kind ook net een soortgelijke naam gegeven en zitten niet in een achterstand.
Later is nu