Afgrijselijke kindernamen trilogie!!
donderdag 1 juni 2017 om 23:22
Voilla deel 3 inmiddels :
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?
Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?

Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).

rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition

woensdag 6 september 2017 om 22:01
Alicereturns schreef: ↑06-09-2017 13:56Wat vinden jullie trouwens van Ole (voor een jongetje), en Yentle voor een meisje?
(Ik vind het allemaal bagger... modern hip gedoe...)

Smakelijk

Vind de spelling van Yentle niets.
De naam op zich nog redelijk.
donderdag 7 september 2017 om 09:37
donderdag 7 september 2017 om 15:02
Nee. Skip is een container in het Engels. Zo een die je gebruikt bij sloopwerkzaamheden of verbouwingen.MwTheelepel schreef: ↑06-09-2017 13:03Wat vinden we van Skip? Ik denk meteen aan Skippy (de bos kangoeroeoeoe) of Skipper (het zusje van Barbie en die pinguïn uit de film Madagaskar). Ook een leuke naam voor een hond trouwens.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
donderdag 7 september 2017 om 16:52
Een collega van mij heet Aad en is inderdaad bijna 65.dromenvangert schreef: ↑07-09-2017 09:37haha ja, daar ben ik ook allergisch voor. Je ziet dan toch echt een 65+er voor je![]()
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

donderdag 7 september 2017 om 17:43
Een vriend van mij, veertiger, heet ook zo. Hij is net als, de helft van zijn neven, vernoemd, naar opa. Hij is echter de enige, waarbij zijn ouders er niet zo iets, als Eelco van gemaakt hebben.Pientjexxxx schreef: ↑01-09-2017 10:34Dan verander je toch als volwassen man je naam? Eeltje is echt vreselijk! Mijn autocorrectie zet er een z tussen.
Zijn tweede naam is ook hopeloos, F.ranscisco. Als afkorting Frank zou prima zijn, maar zo heten ook al 2 neven...
Hij wilde graag zijn aanspreeknaam wijzigen, toen hij ging studeren, maar kon niets fatsoenlijks bedenken, wat niet al in de familie zat...
Eeltje is volgens mij 2 meter 4 cm lang en erg breed...
vrijdag 8 september 2017 om 10:14
De naam komt inderdaad wel eens voor in België, maar niet veel. Zelfs in België is het een bijzondere naam.AnAppleADay schreef: ↑06-09-2017 14:04Volgens mij is het in België wel een meer gebruikelijke naam.
Ik moet er altijd wel om lachen dat er op het moment een Belgische F1-coureur is die Stoffel heet.
Zo'n suffe slome naam voor zo'n snelle kerel![]()
vrijdag 8 september 2017 om 13:04
Vernoemd naar de oma's Karin en Marianne?
Ik heb vroeger een vis gehad die Stoffel heten, Stoffel pantoffel noemde we hem, was ook een heel sloom beest dus die naam paste goed.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

vrijdag 8 september 2017 om 17:08
Staf komt in België wel vaker voor, vooral bij + 80 jarigen. ( maar alles komt terug,niet?)Boquiabierto schreef: ↑08-09-2017 14:05D.janlissa P.ringels is ook een opmerkelijke naam. Ik ken ook een Belgische man die Staf heet. Ik moest toch eerst aan Sinterklaas denken![]()
Het is een afkorting van gustaaf, gustave.

zaterdag 9 september 2017 om 11:34
Heerlijk alles gelezen. Nu tijd om zelf iets te plaatsen.
Het zijn geen gekke namen, maar de combinatie is op zijn zachts gezegd bijzonder. Hier in het dorp een gezin met een aantal zonen. S.ander, N.ander en W.ander en dan hebben ze er nog 2 met weer een paar letters anders.
Zijn hele lieve jongens hoor, maar het duurde een tijd voordat ik kon onthouden wie, wie was.
Het zijn geen gekke namen, maar de combinatie is op zijn zachts gezegd bijzonder. Hier in het dorp een gezin met een aantal zonen. S.ander, N.ander en W.ander en dan hebben ze er nog 2 met weer een paar letters anders.
Zijn hele lieve jongens hoor, maar het duurde een tijd voordat ik kon onthouden wie, wie was.
dinsdag 12 september 2017 om 10:39
Bij mijn dochter zit een Peer in de klas. Leuke jongen 
En een R.eiko (jongen)
Op het werk is nu een baby geboren die ze B.alin.t hebben genoemd. Hongaarse moeder, maar wel erg apart hier in NL, maar goed zo ken ik ook een Hongaarse jongen die Cso.ngor heet (tsjongor). Ik vind deze namen niet afgrijselijk trouwens, (ik zou het niet moeten plaatsen dan
eigenlijk)ik vind ze opmerkzaam .
Wel afgrijselijk: R.oderick , Co.rné, D.anitsja , Sh.aki.ra

En een R.eiko (jongen)
Op het werk is nu een baby geboren die ze B.alin.t hebben genoemd. Hongaarse moeder, maar wel erg apart hier in NL, maar goed zo ken ik ook een Hongaarse jongen die Cso.ngor heet (tsjongor). Ik vind deze namen niet afgrijselijk trouwens, (ik zou het niet moeten plaatsen dan

Wel afgrijselijk: R.oderick , Co.rné, D.anitsja , Sh.aki.ra
Just do it

dinsdag 12 september 2017 om 10:55
Waarom al die puntjes tussen die namen? Het leest echt heel vervelend.
Wij hebben in het buitenland gewoond en in de klas van een van mijn kinderen zat een Panda. Een schattig, iel meisje dat dus Panda heette. Misschien was het een afkorting voor Pandora? Nooit gevraagd, maar kind en ik vonden het een rare naam.
Wij hebben in het buitenland gewoond en in de klas van een van mijn kinderen zat een Panda. Een schattig, iel meisje dat dus Panda heette. Misschien was het een afkorting voor Pandora? Nooit gevraagd, maar kind en ik vonden het een rare naam.
dinsdag 12 september 2017 om 11:09
is tegen google herkenning.Mejuffrouwmuis schreef: ↑12-09-2017 10:55Waarom al die puntjes tussen die namen? Het leest echt heel vervelend.
Relax we're all crazy, it's not a competition