Afgrijselijke kindernamen trilogie!!

01-06-2017 23:22 4003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilla deel 3 inmiddels :

Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch? :|

Hier gaan we gezellig verder!

over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
:whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
@Timey helaas is de naam in onze omgeving al vergeven maar ik vind Dalí zonder h een prachtige naam, voor een meisje :shame:
Menso...
Ik kwam eens een Medí tegen. Vond dat streepje op de i erg aanstellerig, maar nog erger dat het een groot bedrijf is in steunkousen en orthopedisch spul.
Ik vind het persoonlijk verschrikkelijk als hele blanke ouders hun kind Jayden noemen. Of een meisje Jaylinn.
Maanroosvis schreef:
04-09-2017 00:30
@Timey helaas is de naam in onze omgeving al vergeven maar ik vind Dalí zonder h een prachtige naam, voor een meisje :shame:
Ik vind het ook wel wat hebben. Ik ken wel een Monet (meisje) en een Renoir (jongen). Die laatste is niet zo maar Monet vond ik nog wel leuk.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
feder schreef:
03-09-2017 07:37
Anders vond ik ook een rare naam. Bij een tweeling, Nils en Anders.
Alsofnde ouders op een kind hadden gerekend en er twee kwamen. Ja hoe moet de andere dan heten, 'hmmm, anders dan de eerste".

Waren Zweden, dan is het ineens wel weer een normale naam ;)
Daarbij moet ik denken aan een familie die ik ken waar de jongste Enzo heet.
Krijg je een kerstkaart met:
Jan, Marie, Piet, Kees, Enzo.

alsof ze geen zin hebben om de rest van de familie ook nog op te noemen.
Ik vond Chawnel ook wel bijzonder, had dat Channel moeten zijn?

Mikle. Wat ik lees als Mik-luh, maar moest uitgesproken worden als Maaikol.

En persoonlijk houd ik niet van namen als Djaylano, Distefano.. hoe meer letters, hoe lastiger het vaak is om te raden hoe je het uitspreekt.
Debster30 schreef:
04-09-2017 11:00
Mikle. Wat ik lees als Mik-luh, maar moest uitgesproken worden als Maaikol.
Geen idee hoe die ouders die uitspraak kunnen verantwoorden. Op geen enkele manier staat le voor 'kol'! :facepalm:

Kennissen van ons, die zich in Zweden hebben gevestigd, hebben hun zoontje H.j.ö.r.l.e.i.f. (ff heeeeeel veel puntjes erin voor de vindbaarheid) genoemd. We kregen een uitgebreide uitleg in het geboortekaartje. Vader is Nederlands en moeder is Duits maar eerste helft van haar naam is H.j.ö.r.. Leif betekent zoiets als 'afstameling'. IJslandse naam en betreft de vernoeming een mooi idee, maar telkens als ik de naam zie popt Dr. Alban 'It's my life' in mn hoofd :mrgreen:
I think I have a problem - I think I think too much.
AnAppleADay schreef:
04-09-2017 10:52

:rofl:

Geboortebord Bij Mijn moeder in de straat : M.ilae
Ik vind het een interessante , weet niet of ik de naam lelijk vind, ik ben nog even aan het wennen... en mix van Mila en Mae , .?
Just do it
Hoe spreek je Milae uit: Mila of Milee? In het eerste geval vind ik Mila wel mooi (zonder die onnodige "e"). In het tweede geval vind ik het lelijk.

Bij de kleuters hier ergens in de Randstad is vandaag een nieuw meisje begonnen: Hanneke. Ik vind 'm enig! Kleine Hanneke zit vandaag naast Arie (yep, Arie :) ) en Jaylin. Arie is lollig, Jaylin niet.
Mejuffrouwmuis schreef:
04-09-2017 13:22
Hoe spreek je Milae uit: Mila of Milee? In het eerste geval vind ik Mila wel mooi (zonder die onnodige "e"). In het tweede geval vind ik het lelijk.

Bij de kleuters hier ergens in de Randstad is vandaag een nieuw meisje begonnen: Hanneke. Ik vind 'm enig! Kleine Hanneke zit vandaag naast Arie (yep, Arie :) ) en Jaylin. Arie is lollig, Jaylin niet.

Haha, heerlijk! Arie en Hanneke. Ik ken ook nog een Koos en een Sien, maar die zitten dan weer niet bij elkaar in de klas.
Sien vind ik zo leuk! Hij stond hoog op mijn lijstje voor mijn dochter, maar mijn man vond het niets. Hij vond Fleur leuk. Ik niet. Uiteindelijk heeft dochter een heel andere naam gekregen die niet op Sien en niet op Fleur lijkt!
Op Facebook een Sjekiela gespot, als je het schrijft zoals het hoort is het al geen mooie naam, maar nu helemaal niet.
Een greep uit de schoolkalender:
Ravzanur
Chaviënna
Chastity
Majraylies
Presromé
Abelia
Gelainey
Jehraino
Juvaniël
Donlamar
Bismillah
Quilliandro
Ta-Edty
Brandey-Lynn
Maanroosvis schreef:
Ik ook!
Op de eerste schooldag het naambordje gezien met de naam Rehab 🤔
(Ik denk toch meteen aan het Engelse rehab en het liedje van Amy Winehouse
Maanroosvis schreef:
Het is de achternaam van een Spaanse schilder.

Ik zou bij dat kind dus heel de tijd denken aan zijn schilderijen en 't museum in Figueras.
Die lijst van Snowy o_o
Teriyakkie schreef:
04-09-2017 10:23
Ik vind het persoonlijk verschrikkelijk als hele blanke ouders hun kind Jayden noemen. Of een meisje Jaylinn.
Ik ken een Jazzley. Bleke huid, sproetjes, rood haar.
Meer een Maartje eigenlijk. :D
Ik zag net op facebook van Prenatal B.ennie de b.eer, zoon van B.en de b.eer...
Dat bedenk je toch niet?
AnAppleADay schreef:
04-09-2017 10:52

Of de tweeling, Tim en Nick.
Dat klinkt altijd als 'Tim en ik'.
mayolijn28 schreef:
04-09-2017 20:10
Ik zag net op facebook van Prenatal B.ennie de b.eer, zoon van B.en de b.eer...
Dat bedenk je toch niet?
Ach ja. Het kon erger.

Ben naaktgeboren bijvoorbeeld.
FiIee schreef:
04-09-2017 20:13
Ach ja. Het kon erger.

Ben naaktgeboren bijvoorbeeld.
Oke je hebt gelijk Bennie Naaktgeboren zou helemaal apart zijn :biggrin:
Mejuffrouwmuis schreef:
04-09-2017 14:16
Sien vind ik zo leuk! Hij stond hoog op mijn lijstje voor mijn dochter, maar mijn man vond het niets. Hij vond Fleur leuk. Ik niet. Uiteindelijk heeft dochter een heel andere naam gekregen die niet op Sien en niet op Fleur lijkt!
Laat me raden: Quin'chantella-Daësmáe?
Ik weet niet of het al genoemd is, maar een collega van me had in één klas Bunty en Queenie. Allebei meisjes.

Daar hebben we nog vaak om gelachen toen ze zelf zwanger was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven