Afgrijselijke kindernamen trilogie!!

01-06-2017 23:22 4003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilla deel 3 inmiddels :

Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch? :|

Hier gaan we gezellig verder!

over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
:whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
mayolijn28 schreef:
04-09-2017 20:10
Ik zag net op facebook van Prenatal B.ennie de b.eer, zoon van B.en de b.eer...
Dat bedenk je toch niet?
Bennie de Beer klinkt wel erg leuk moet ik zeggen!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Maechtje schreef:
04-09-2017 21:06
Laat me raden: Quin'chantella-Daësmáe?
Bijna! :)

Ze heeft de Nederlandse variant van de zwangere vrouw van William toen ze hertogin werd. (de lange versie dan)
Mejuffrouwmuis schreef:
04-09-2017 21:13
Bijna! :)

Ze heeft de Nederlandse variant van de zwangere vrouw van William toen ze hertogin werd. (de lange versie dan)
Muh, ik zit al tien minuten op wikipedia enzo te zoeken wat voor namen en titels zij eigenlijk allemaal heeft. Maar haar naam is niet echt veranderd toch ;-) En dan nog de Nederlandse variant van.. In elk geval lijkt het niet op Sien inderdaad :-D

Wat een vreselijk ingewikkelde namen komen hier voorbij zeg. Lijkt wel of sommige mensen de overgebleven letters van een potje scrabbel gebruiken om een naam te verzinnen. Als het een buitenlandse naam is en de ouders komen daar vandaan of hebben iets met dat land, dan vind ik het logisch. Maar anders?

Hoe doe je dat als juf (of meester) aan het begin van het jaar zeg, dan heb je met een beetje pech van de 30 een stuk of 10 namen die je niet eens uit kan spreken, laat staan onthouden.
FiIee schreef:
04-09-2017 20:13
Ach ja. Het kon erger.

Ben naaktgeboren bijvoorbeeld.
Ik ken dus een Ben Naaktgeboren. Oke, technisch gezien Benjamin. En technisch gezien is zn moeder hertrouwd en heeft die man hem uiteindelijk geadopteerd en heeft hij zijn achternaam aangenomen. MAAR TOCH.
Ik lees net op Facebook Oona. Is dat echt een naam?
missesjn schreef:
05-09-2017 22:39
Ik vind hem niet echt fantastisch, maar ik hoor hem hier wel vaker.

Valt bij mij een beetje onder "er zijn er erger".
Las gister Roqi. Voor een meisje. Uitspraak onbekend (ik gok: roo-kie).
Kan het niet mooi vinden.
Wat vinden we van Skip? Ik denk meteen aan Skippy (de bos kangoeroeoeoe) of Skipper (het zusje van Barbie en die pinguïn uit de film Madagaskar). Ook een leuke naam voor een hond trouwens.

Verder krijg ik een steeds grotere hekel aan de naam Safouan, maar dat komt vast ook omdat ik alleen maar etterbakjes met incapabele ouders tegenkom die zo heten.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
MwTheelepel schreef:
06-09-2017 13:03
Wat vinden we van Skip? Ik denk meteen aan Skippy (de bos kangoeroeoeoe) of Skipper (het zusje van Barbie en die pinguïn uit de film Madagaskar). Ook een leuke naam voor een hond trouwens.

Verder krijg ik een steeds grotere hekel aan de naam Safouan, maar dat komt vast ook omdat ik alleen maar etterbakjes met incapabele ouders tegenkom die zo heten.
Ik denk bij Skip aan de film 'John Tucker must die' waarin de hoofdpersoon alle vriendjes van haar moeder altijd Skip noemt omdat 'that is what they will do eventually'. :proud:
missesjn schreef:
05-09-2017 22:39
Dat is een klassieke Ierse naam. Ik zou er ook niet voor gaan, maar heel gek is het ook niet. Ik hoor hem hier ook wel vaker.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Ik vind eigenlijk heel erg veel namen niet mooi...
Hoe langer ik er over nadenk en een mooie naam probeer te verzinnen/bedenken, hoe minder mooi ik ze vind.
Maar ik heb nog 20 weken en gelukkig zijn niet alle namen even verschrikkelijk, maar toch: de enige naam die ik echt leuk vind, vindt hij weer verschrikkelijk... :sigh:

En ik snap echt niet wat mensen mooi vinden aan de naam Boaz :@@:
Dat klinkt als een of ander monster uit een film in mijn oren, of als een grote herdershond...maar ja, smaken verschillen :|
Wat vinden jullie trouwens van Ole (voor een jongetje), en Yentle voor een meisje?
(Ik vind het allemaal bagger... modern hip gedoe...)
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 06-09-2017 14:00
0.74% gewijzigd
snowy2 schreef:
04-09-2017 14:37
Een greep uit de schoolkalender:
Ravzanur
Chaviënna
Chastity
Majraylies
Presromé
Abelia
Gelainey
Jehraino
Juvaniël
Donlamar
Bismillah
Quilliandro
Ta-Edty
Brandey-Lynn
:woa: wat Verschrikkelijk...

Heb ooit een docent gehad, haar man heette Stoffel.
Hele andere categorie, maar wel enigszins vreemd..
Alicereturns schreef:
06-09-2017 13:59
:woa: wat Verschrikkelijk...

Volgens mij is het in België wel een meer gebruikelijke naam.
Ik moet er altijd wel om lachen dat er op het moment een Belgische F1-coureur is die Stoffel heet.
Zo'n suffe slome naam voor zo'n snelle kerel :proud:
Alicereturns schreef:
06-09-2017 13:56
Wat vinden jullie trouwens van Ole (voor een jongetje), en Yentle voor een meisje?
(Ik vind het allemaal bagger... modern hip gedoe...)
Ole vind ik leuk, Yentl vind ik niet leuk, maar het zijn allebei echt geen gekke namen waar een kind mee voor schut loopt. Ole is een Scandinavische naam en Yentl een Joodse. Ze komen hier niet heel veel voor maar ze zijn wel al heel oud.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Maechtje schreef:
06-09-2017 14:05
Ole vind ik leuk, Yentl vind ik niet leuk, maar het zijn allebei echt geen gekke namen waar een kind mee voor schut loopt. Ole is een Scandinavische naam en Yentl een Joodse. Ze komen hier niet heel veel voor maar ze zijn wel al heel oud.
Dat wist ik niet, dank je, weer wat geleerd!
In mijn omgeving een : Palonia, Phalicia, Djenairo, Djaylano, Lugino, Luciano, Calinda ....... echt om te janken...
Blackwater schreef:
06-09-2017 20:07
In mijn omgeving een : Palonia, Phalicia, Djenairo, Djaylano, Lugino, Luciano, Calinda ....... echt om te janken...
Woon je in Amsterdam Z-O?
Oona vind ik wel oke, maar zou me kind het niet aan doen.

laatst kwam er op FB een lijst voorbij van pasgeboren baby's
Z.ilver was de meest afgrijselijkste of de enige die ik onthouden heb :nut:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Tornacense schreef:
04-09-2017 19:29
Het is de achternaam van een Spaanse schilder.

Ik zou bij dat kind dus heel de tijd denken aan zijn schilderijen en 't museum in Figueras.
Dat heb ik dus ook een beetje, in mijn hoofd heeft de baby ook die typische snor :P
Vond de letter h vooral niet mooi.

Maar goed, Pilot Inspektor of Jay'quelinnechaneequa is 1000x erger :rolling:
Alicereturns schreef:
06-09-2017 13:59
...
Afbeelding http://vignette2.wikia.nocookie.net/fab ... -prefix=nl
Daar denk ik aan. Maar inderdaad, wel een 'normale' naam van oudsher.
anoniem_122552 wijzigde dit bericht op 06-09-2017 21:38
Reden: grrrrr plaatje wil niet.
17.02% gewijzigd
Volgens mij heb ik hem al eens eerder genoemd hier, maar op jet kdv van mijn jongste zat een Aad.
Is toch ook erg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Zo las ik ooit een keer de namen, Ocean, Sea en River...voor drie meiden.
Dwarrel75 schreef:
06-09-2017 21:47
Zo las ik ooit een keer de namen, Ocean, Sea en River...voor drie meiden.
Nog een meisje erbij dat Lake heet en dan lijkt het mij compleet!
anoniem_197806 wijzigde dit bericht op 06-09-2017 21:56
0.93% gewijzigd
En alle namen die beginnen met Dj, bijv Djelano,Djessie, Djelana, Etc etc. Op het moment volgens mij mode. Of Milano, Divano...krijg ik spontaan jeuk van😝 Zo kamperachtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven