Anti kind???

27-01-2009 18:00 304 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het andere topic: eigen kind versus pleegkind, een hele andere vraag.

De titel is wat hard gezegd, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik heel graag een kindvrije Eftelingdag zou zien, of hotels waar kinderen niet welkom zijn. Ik weet dat er een keer een restaurant was die dat invoerde en daar is ruim aandacht aan besteed in de media.

Ik weet dat ik vieze dingen zeg, want kinderen moet je blijkbaar leuk vinden.

Ik snap dat mensen kinderen willen, want dan "laat je iets achter". Ik heb veel kinderen in mijn vriendenkring en het zijn schatten, ik hou er ook oprecht van. Toch zou ik eigenlijk graag eens kindvrije dagen willen in bepaalde gelegenheden....ben ik hier de enige in? Ik ben benieuwd naar jullie mening...
Fleur, is 30cm de breedte of de lengte?
quote:Eowynn_ schreef op 30 januari 2009 @ 21:23:

Fleur, is 30cm de breedte of de lengte?Aangezien ik geen miss Anorexia meer ben: de lengte
quote:Eowynn_ schreef op 30 januari 2009 @ 21:22:

Marielisselotte, vrouwen die geen moeder zijn zíjn ook stom. Die mag je zo hard mogelijk tegen hun benen rijden, hebben wij moeders onderling afgesproken.
quote:fleurtje schreef op 30 januari 2009 @ 19:30:

OMG, Schilderspalet weer met dr ingeslikte Wikipedia.Neenee, geen ingeslikte Wikipedia.......just common knowledge.........oftewel gewoon wat algemene ontwikkeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven