***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Hij wil inderdaad niet dat ik een deel van de hypotheek betaal. Anders krijgt hij het gevoel zegt hij als het misgaat dat hij me geld heeft afgenomen.
Muis , nu ja zo hebben we het geregeld en het is niet anders. Niemand kan me later ooit het verwijt maken dat ik geld van hem heb gehad. Laatst maakte hij de opmerking dat ik snel maar de eerste de beste baan moest zoeken, omdat hij van zichzelf niet liet profiteren. Ik ging ook wel uit mijn vel. Ik betaal al mijn eten zelf, en betaal exact de helft van Xander zijn eten, pampers ...

Zo kan ik eigenlijk ook al over vele dingen met hem over geld bediscusieren, als ik hem een cadeau koop, koopt hij iets terug van dezelfde waarde. Terwijl dat het voor mij echt niet zo simpel is om soms cadeaus te kopen omdat ik niet veel geld heb.

Neen, ik moet me soms inhouden. Zo zei hij laatst ook nog dat wanneer ik vroeg zou komen te sterven, hij wel een oppas zou betalen als hij uitgaat. En ik moet het altijd maar gratis doen, omdat ik zelf ook van hem mag uitgaan. En dat doe ik dus niet.
Nog een opmerking waarvan ik de kriebels krijg is dat ik maar snel geld moet sparen voor als ik zou te komen overlijden en het aan hem moet geven, zodat ik dan het geld voor de begrafenis zelf zou kunnen betalen. Jeetje als hij zou sterven en ik heb nog geld, zou ik dat wel zelf betalen hoor.

't is een krent neem dat van mij aan.
Ik vind het maar naar klinken Chance... ik snap wel dat het weggehaald moet worden, maar ik vind het maar naar voor je. Bluh. Hoe lang duurt het voordat je weer normaal kunt eten en drinken?

Swiss, heeft Finn het ook over vorige week? Wat knap! Bij Puk is "gisteren" een heel ruim begrip. Zo was hij gisteren op de creche, maar gisteren was het ook oud en nieuw. Verder is "mij" en "jou" nog lastig, dus hij zegt nog wel eens "hij zwaait naar jou", terwijl hij "hij zwaait naar mij" bedoelt.
quote:Witchke55 schreef op 05 januari 2010 @ 12:39:

Nog een opmerking waarvan ik de kriebels krijg is dat ik maar snel geld moet sparen voor als ik zou te komen overlijden en het aan hem moet geven, zodat ik dan het geld voor de begrafenis zelf zou kunnen betalen. Jeetje als hij zou sterven en ik heb nog geld, zou ik dat wel zelf betalen hoor.

't is een krent neem dat van mij aan.

Eerlijk gezegd vind ik niet dat je vriend een krent is, maar keihard. Hij heeft een gezin, maar wil niet van zich laten profiteren? Jemig.

Laar, gister is bij Hugo ook een erg ruim begrip! Alles is "gister" of "laatst"! Grappig, maar hier is mij/jij ook nog moeilijk. "Mag ik" betekent ook heel vaak "wil je"! "Oma, mag ik blijven eten" is dus "Oma, wil je blijvene eten?" Ik vind het wel schattig!
Ik was te langzaam en had jullie berichten nog niet gelezen.

Poe, wat gek van dat geld Witchke. Jouw vriend verdient toch ook meer? Dan is het toch logisch dat hij meer bijdraagt?
Witch: Absurd. Heb er geen ander woord voor. Je vriend is niet helemaal lekker, moet ook maar es in therapie!
Kan er jammer genoeg niets aan veranderen ... ik wil er hier (in publiek) niet meer over verder praten, ga iets op hyves posten.
Witch, ik vind om heel eerlijk te zijn dat jullie maar vreemde afspraken hebben, maar dat zal wel aan mij liggen? Zoals ik het lees zijn jullie geen partners, maar meer huisgenoten zoals bijv. in een studentenhuis? Ik vind dit niet echt een gelijkwaardige relatie. Als jij overlijdt, neemt hij een betaalde oppas? Sorry, maar je bent geen oppas, je bent zijn vriendin en de moeder van zijn kind. Ik zou zelf niet zo kunnen leven, wij gooien al ons geld op 1 hoop en daar betalen we alles van, dat hebben we vanaf het begin zo gedaan ook toen manlief net naar NL kwam en nog helemaal geen inkomsten had.
Meiden praten we hierover op hyves verder. Heb daar een huge ego topic opgestart, genaamd geldkwesties. Heb geen zin meer om in publiek hier verder te praten.
verwijderd ivm evt. herkenning
Hey Lay : in wat voor kutbedrijf werk jij (excuseer mijn taalgebruik). Waarom moeten ze je zwangerschappen erbij sleuren. En waarom mag je je oude baan niet terugvragen. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart, dat je dit een plaatsje kan geven en dat je een nieuwe leuke baan vind. Ik zou het niet pikken.
Kan niet op hyves vanaf hier, dus toch even een reactie.

Witchke, ik vind het ook een erg vreemde zaak.

Als je van elkaar houdt, wil je toch het beste? Het lijkt me niet meer dan normaal dat je al het geld op een hoop gooit en vandaar alles betaald. Ik weet niet hoe lang ik voor B alles betaald heb, maar dat zijn heel wat jaren geweest. Wat maakt dat nou uit? Je wilt toch samen gelukkig zijn. Natuurlijk is het makkelijk gezegd als je het geld hebt, dat weet ik, maar dat was bij ons ook echt niet altijd zo.

En sorry dat ik het zeg, maar jouw vriend klinkt echt als een onvriendelijk persoon.

Wij praten ook wel eens over dat ik doodga (en een kist halen bij de IKEA), maar in mijn situaties is dat wel wat anders denk ik.

Ik vind het echt niet normaal om te zeggen dat je een oppas zoekt als je doodgaat. Waarom zou je doodgaan? Was dit tijdens een zware ruzie ofzo? Heel vreemd, heb een vreemd beeld van jullie relatie (en van je vriend).
Chance, wat klinkt jouw operatie naar, ik hoop dat je er niet teveel last van hebt en dat alles goed is. Ik zit net ff op Hyves naar foto's te kijken, leuke foto van de meeting met alle kindjes op de bank! En wat is Rosa ook weer een mooi meisje!
Hangen de ontstoken holtes in de lucht???? Hier zijn ze ook goed geirriteerd. Computerschermen lezen en bukken is geen pretje. Hopelijk trekt het nog weg, want heb geen zin in een echte voorhoofdholteontsteking.

Muis: nog gefeliciteerd met de verjaardag van A. Was toch gisteren? En wat een knuffel is Steijn toch.

Chance: Wat klinkt dat naar. Ik hik al tijden aan tegen een afspraak maken met de kaakchirurg voor het verwijderen van verstandskiezen. Ze moeten ook echt uitgesneden worden. bluh bluh. Had altijd nog de smoes dat ik bv gaf, maar dat is nu voorbij dus het moet echt gebeuren.

Lay: Wat een nare morgen voor jou. Hopelijk kun je je een beetje opladen voor donderdag. Als het verslag snel klaar is kun je het er donderdag met de arboarts over hebben.

Laar: Alles goed meisje?

Drop drop: deurtjes uit de keuken slaan. Rustig aan hoor. Hopelijk heb je vandaag nog even lekker in je bedje kunnen liggen terwijl je collega's aan het balansen waren.

Vanmiddag is het slapen op 1 kamer even geen succes. De heren liggen al 1 uur te keten en ik wil eigenlijk even rust.
bm het excuus dat je bv gaf? heb ik helemaal niet bij stil gestaan..... is dat ivm verdoving? even geen hoofdletters, ben aan het voeden dus typ niet zo makkelijk.
Lieve meisjes,

Het is heel lang radiostil geweest van mijn kant.

Geen erge dingen hier het gaat allemaal goed, had alleen even genoeg aan mezelf/onszelf. Heb echt al die tijd niet of nauwelijks meegelezen......

In gedachten ben ik wel veel bij jullie geweest, kon het alleen niet opbrengen te lezen en te reageren. Beetje opgebrand geloof ik.

Vooral Swissie is veel in mijn gedachten geweest. Meisje wat krijg je toch wat voor je kiezen.......

Kom de laatste dagen af en toe weer langs om Lara te checken:) Meteen voor de poule: Larameisje komt op 6 januari

Liselot werd gisteren alweer een jaar, de tijd gaat zooooo snel!

Laar en Buitenmeisje, bedankt voor jullie lieve berichtjes/kaartjes!

Ze doet het prima, loopt nog niet los maar zal niet lang meer duren. Ze is heel ondernemend, nog meer klauterkabouter dan haar broer. Maar ook een lief en rustig meisje, ze heeft gelukkig wel rust in haar donder, zeg maar. Dat was ik niet gewend. Helaas slaapt ze nogsteeds niet door of doet ze iets wat daarop begint te lijken. Tussen 19 en 6.30 is ze gemiddeld 4-5 maal wakker. We houden ons maar voor dat er een einde aan zal komen.....

Vervelender is misschien wel dat Ruben en Liselot geen leuke combinatie is. Het zal de peuterpuberteit zijn of wat dan ook, maar gezellig is het hier helaas amper.

Ruben is agressief naar zijn zusje toe, ze mag niet boe of ba zeggen soms, alles wordt uit haar handen getrokken. Hij slaat, duwt haar omver, bijt duwt met zijn hoofd of geeft kopstoten, noem maar op. Hadden we aanvankelijk een pedagoog in huis vanwege de slaapproblemen van Liselot, nu komt zij langs voor het gedrag van Ruben. Hij huilt om alles, zit duidelijk niet goed in zijn vel. Dit gaat al een tijd zo, het wordt helaas steeds erger.

Ik kan mijn kont niet keren of er is weer tumult.

Het welbekende politieagent gevoel ken ik maar al te goed. Het kost zoveel energie!

En toen moest ik alweer iemand uit bed vissen:(
quote:swissie schreef op 05 januari 2010 @ 14:03:

Wij praten ook wel eens over dat ik doodga (en een kist halen bij de IKEA)

Is het heel erg als ik zeg dat ik in de lach schoot toen ik deze zin las? Swis, ik hoop echt niet dat je doodgaat (niet doen hoor! Ik vind je te leuk!), maar ik zag al helemaal voor me dat een totaal ontredderde B. naar de Ikea zou rijden "want daar hield mijn lieve Swis zo van!"

BM, ben jij ook al de pineut? Ik hoop niet voor je dat het doorzet!

Layla, wat een rotbedrijf zeg! Heb je het al aan de reintegratiepersoon laten zien wat je hebt ondertekend? Ik vind het echt belachelijk dat het jouw keuze was om kinderen te krijgen (ja? Dus?), dat je je functie niet terugkrijgt (mag dit wettelijk gezien wel? Laar?) en dat ze je als oud vuil behandelen! Tijd voor een andere baan, mijns inziens!

Oh, mocht je geinteresseerd zijn: het gaat weer prima tussen mij en A.. Mijn hysterische huilbui van laatst heeft blijkbaar geholpen (zie je! Hysterie werkt altijd!) en hij is zich er bewuster van geworden hoe egocentrisch hij op mij overkwam. Gevolg: ik lig al een paar dagen ziek in mijn nest te stinken, terwijl hij zonder morren vrij heeft genomen van zijn werk om de jongens te verzorgen! Voorheen moest ik mezelf in duizend bochten wringen in geval van ziekte, maar A. heeft dit keer helemaal uit zichzelf bedacht dat het niet prettig is om met een exploderend hoofd voor drie kinderen te zorgen! Zie je, we komen er wel.
O, dan geld dat natuurlijk ook voor jou Chance... lijkt me idd wel een nare plek op je tong.

Layla: Ze zijn wel lekker meedenkend bij jouw werkgever, niet dus.... Raar dat ze echt alles op jou afschuiven en dan ook nog je zwangerschappen tegen je gebruiken.... Ik hoop echt dat je snel een andere leuke job vindt!

Witch: zal zo even op hyves kijken.

Buitenmeisje ook al een het kwakkelen, gezellig is het zo he....

Vanmiddag lekker in mijn bed gelegen, maar ik geloof dat dat juist tegen me werkt.... Ik denk dat ik morgen ook nog een dagje niks ga doen. aangezien er deze week vrijwel niks gepland is (lang leve de snelheid van de centrale planning) heb ik de hele week maar twee afspraken staan (en ik ga er vanuit dat ze niks bijplannen omdat ik nu ziek ben) dus rustig aan maar...

IK hen het gevoel dat Fleur ook al behoorlijk goed praat. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik grammaticaal nog niet zo goed op heb gelet wat ze wel en niet doet. Er komen in ieder geval veel lange en correcte zinnen en uit dat kleine mondje.
Icke: tjeempie, dat is pittig als je een peutertje hebt dat niet lekker in zijn vel zit. Ik hoop voor jullie dat er snel verbetering in komt en dat je weer wat tijd voor jezelf krijgt!
Pfoe Icke, dat is geen kattenpis.

Nog gefeliciteerd met Liselot!
Lieve Icke!!!

Wat fijn dat je je weer even meldt. Ik heb de laatste dagen vaak aan je gedacht, was van plan om je mailadres maar eens te zoeken. Nog gefeliciteerd met Liselot!

Pff, zwaar hoor, een moeilijke peuterpuber en een slecht slapend meisje. Kan me voorstellen dat je weinig zin en tijd hebt om iets te doen. Dikke knuffel.

Muis, de dag voordat ik de uitslag van mijn laatste scans kreeg, zei ik tegen man dat ik alleen bang was voor het knobbeltje. Mijn kortademigheid zal wel een bijwerking zijn van het medicijn, en niet duiden op een longmetastase.

Daarop kreeg ik als antwoord dat we bij een longmetastase niet eens meer tijd zouden hebben om een kist te halen bij de IKEA. Wij lagen compleet in een deuk en vonden het een geweldige grap. De rest van de familie (en vrienden) konden de grap niet waarderen.

Ben blij dat jij onze humor begrijpt!

Och Layla, wat een beroerde situatie. Geen idee wat ik hierop moet zeggen. Heb je een rechtsbijstands verzekering? Misschien eens met een ervaren advocaat bespreken wat je rechten zijn?

Een reorganisatie kan natuurlijk altijd, maar dan zou niemand je oude functie mogen krijgen (wat ik ooit begrepen heb van arbeidsrecht). Heel veel sterkte.
Een Billy doodskist :-) (eigenlijk is het niet grappig!)

Jeetje, heftige dag hier vandaag. Icke, het zit je niet mee! Dikke knuffel. Ik denk eerlijk gezegd dat er bij Ruben al langer wat 'anders dan anders' is, hij is 'moeilijker'! Ik hoop heel erg dat je snel een beetje duidelijkheid krijgt over wat hem precies dwars zit, zodat je er wat aan kan doen en een beetje rust kan creeeren voor Lisel en jezelf. Daarnaast hoop ik dat kleine L nu verdorie es klaar is met dat genachtbraak (! wat doe jij met die kinderen dat het zulke slechte slapers zijn?! ).

Layla, ongelovelijk lullig, maar het zou je niet moeten verbazen. Ze hebben A gezegd en zeggen nu B. Nu jij dus ook, nu moeten zij het maar uitleggen bij de reintegratie, jij hebt je in ieder geval netjes opgesteld! Ik begrijp niet zo goed hoe je na zo;n mislukt gesprek komende donderdag terug moet? Van wie moet dat dan?

Ik ga slapen. Het is meer dan tijd.
Over nachtbraken gesproken... Robbie (en ik dus ook) was vannacht wakker van half twee tot half vijf! Geen idee waarom. En nu, nu hij moet opstaan enzo, ligt hij in diepe rust te dromen.

Zucht.
oh xaloy Wat een nacht. Doe je een beetje rustig aan vandaag. Lieve icke fijn iets van jullie te horen wel heel heftig. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. En dan houd ik mij nog aanbevolen voor oei ik groei muis. gijs heeft ook een lastige periode.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven