***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Oh muis wat moet meesje nu ineens snel onder het mes. Heftig hoor. Ik zou er ook helemaal niet goed in zijn bij mijn kindjes. Voor mezelf kan ik het al nauwelijks. Heb heel stoer vandaag (ja nu pas, doorverwijzing ligt al een maand in huis) een afspraak gemaakt bij de kaakchirurg voor een verstandskies trekken.

Laar: Wat ben jij toch de relaxedheid zelfe. Knap hoor. Ik hoop dat ik een eventueel derde zwangerschap net zo relaxed mag doorkomen zoals jij dat gedaan hebt. Maar ik word nu ook wel heel nieuwsgierig naar jullie meisje.

Swiss: Die schoenen klinken heerlijk. Het eerste jaar met mijn huidige ski-schoenen waren echt een hel. Ik heb toen zoveel pijn gehad op mijn schenen. Nu zijn ze helemaal fijn.

En natuurlijk houden we je op de hoogte!

Drop: Heerlijk die centralisatie! Uit protest zou ik ziek blijven

Chance: Ik zou nog even checken hoe het zit met bv en verdoving en pijnstillers. Misschien wat in het vooruit kolven of een paar keer flesvoeding geven en zelf blijven kolven. Ik zou dan wel even oefenen of rosa wel kv lust.

Mich: Fijn dat lars een beetje went. Was het voor jou ook heftig om hem naar school te brengen. Ze worden ineens zo groot!

Lay: Sterkte morgen!

'Fijn' trouwens dat muis en layla in hetzelfde schuitje zitten met hun 1-jarigen. Heb ook het idee dat komt dat hij niet kan wat hij om zich heen ziet gebeuren. Hij kan gewoon niet overal bij etc. Mopper mopper mopper.
Dat klinkt wel prima Swiss. Ik vind skischoenen altijd zo vreselijk zitten. Maargoed, wel wat krap ingepland want nu moeten ze in een keer goed zijn...

Jeetje, om 7 uur aanwezig. Wel lekker dat het weer een nachtje scheelt. Tsja, voor B. is het niet even anders. Jullie hebben geen oppas die het even kan overnemen toch?

Jij ook een mopperkontje BM? Wat vervelend. Slapen ze nu wel goed samen? Of wordt er alleen 's middags gekeet?

Tsja, ik ben nu nog heel relaxed omdat ik me verder prima voel en het ook wel lekker vind eindelijk wat rust te kunnen nemen. Ik ben ook pas 1 dag overtijd he. Volgende week piep ik waarschijnlijk wel anders

Ah fijn. De oppas kan vrijdag komen. Bedacht me dat als ik me zo voel als nu (en dus niet bevallen ben), ik ook wel een paar uur naar dat huwelijk kan.

Gekke Puk was vanavond helemaal teleurgesteld dat hij geen plas had voor op het potje "hij doet het niet mama..."
Wanneer moet je naar de kaakchirurg BM? En welke kies is het? Ik vond onder namelijk erger dan boven...
Laar, zelfs als ik een oppas had, zou ik die denk ik niet om 6.30 's morgens kunnen laten komen. Of ik moet vragen of de au pair van de buren dan even langskomt en Finn daarna naar de creche brengt. Maar denk niet dat dat zo'n goed idee is.

Om 6.30 is het wel nog rustig op straat, dus zijn we er relatief snel. Ach we zien wel.

Nee, die vent kan de schoenen vrijdag nog helemaal aanpassen. Hij heeft 2 uur tijd voor me, moet lukken! Hij heeft de belangrijkste vormen ook al opgenomen.

Haha, B is nu ook zijn ski-schoenen aan het tunen, met inlegzooltjes etc!
'hij doet het niet'
Haha, dat is idd een goede, hij doet het niet....

Was vastberaden om vandaag te gaan werken, maar zie er nu toch vanaf... Heb al vanaf dat ik uit bed wkam (2 uur geleden) koppijn en het gaat niet meer weg. Zojuist even een afspraak gemaakt bij de huisarts zodat die ook even naar mijn longen kan luisteren.
Shit, wij zijn laat en moeten naar de schoolfotograaf.
Schoolfotograaf? Welke school?
Wat eng dat meesje onder het mes moet.

* Witchke55 geeft wat bevalvibes aan Lara

Hier net terug van het uitzendbureau. Moet volgende week terugkomen om testen af te leggen. Dat was het enige wat ze te zeggen hadden. Maw weer voor niets door de kou gegaan.

Gisteren nog bij 6 uitzendbureaus langsgeweest. Resultaat bij 1 bedrijf gaan ze me voorstellen. Ik haat de crisis.
Hier net een antibiotica kuurtje gekregen om de ontstekingen van mijn luchtwegen te verjagen, hoop dat het helpt...

Verder verveel ik me te pletter. Ik voel me te goed om de hele dag te gaan liggen en ben te beroerd om echt iets te doen...... Schiet niet op dus.
Dropje het is het te hopen dat je snel beter wordt.

Hehe nog een dikke maand en dan kom ik nl onveilig maken. Kijk er naar uit.
Nou, het is een schoolfotograaf die ook op creches foto's maakt. Vind het wel leuk om van elk jaar de groepsfoto de hebben. De foto waarop Puk alleen staat vind ik wat minder belangrijk.

Hopelijk werkt die AB snel Dropje! Naar om je zo ziekig te voelen.

Witchke, ik wil vandaag niet bevallen! Op zijn vroegst vanavond, maar voor overdag heb ik aleen schoonouders als opvang en dat zie ik even niet zitten.

Balen dat je voor niets naar het uitzendburo bent geweest. Ligt er bij jullie ook veel sneeuw?
De sneeuw valt hier wel mee hoor. Het is maar een klein laagje.

Dan maar hopen dat je vanavond aan de beurt bent om van kleine meid te bevallen.
pff, kreeg vanmorgen ineens een mail van mijn baas dat ik uiterlijk morgen mijn beoordeling moet controleren / accorderen en ondertekenen.

Gelukkig had ik mijn zakelijke laptop mee, alleen wou die niet opstarten! Grr, zal je altijd hebben.

Na een heleboel gezeur en een uur later lukte het eindelijk.

Nu moet ik morgenochtend maar even langs kantoor gaan.

Hoop dus dat we vanavond de auto in kunnen pakken, zodat ik morgen weinig meer hoef te doen.

Lara, vanavond is goed, dan kan ik het nog net even meekrijgen!

Drop, dikke knuffel, heel veel beterschap.

Hoe is het met de andere zieken?

Laar, Finn was gisteren ook helemaal trots omdat hij op de creche een plas had gedaan. Hij wou geen luier, dus mocht samen met een vriendinnetje unten ohne. Opeens keek hij de leidster aan en zei, "Steffie, pissie machen", dus naar de wc en daar kwam een hele grote plas!

Super, weer een stapje verder!
Wat goed van Finn!

BM, welke kiezen zijn het? Ik heb ze allemaal weg laten snijden toen ik 18 was (in tegenstelling tot mijn kinderen ben ik altijd heel vlot met tanden krijgen geweest!) en ik vond het eigenlijk best meevallen. Oké, de bloedsmaak in mijn mond kon ik missen als kiespijn en die prop watten tussen mijn kaken was ook niet zo prettig, maar ik was binnen een paar dagen weer de oude! Een vriendin van mij heeft wel heel veel last gehad van de snijpartij, maar dat zegt niets.

Swis, skischoenen op maat zijn prettig! Mijn binnenkant is jaren geleden helemaal op maat gemaakt en ik vond het een verademing; nooit meer pijn in mijn poten, het skiet een stuk fijner en het zit gewoon lekkerder. (niet dat ik mijn skischoenen nu als pantoffels vind zitten, maar alles is relatief.)

Drop, ben jij ook nog ziek? Ik ook! Ik verveel me te pletter! Ik ben te lamlendig om me bezig te houden met de jongens en heb weinig energie, maar ik voel me goed als ik lig. Dat goede gevoel verdwijnt zodra ik ga zitten/staan! Het is te irritant voor woorden.

Wij zijn maar een zielig stelletje hier thuis. Steijn werd midden in de nacht wakker en had koorts, A. wordt dinsdag geopereerd aan zijn hand, Mees moet woensdag naar het ziekenhuis om de anaesthesist een bezoek te brengen en ik ben nog niet beter. Hugo zit nog aan de "bebisjijnen" voor zijn oorontsteking en zo kwakkelen we het nieuwe jaar in. Het is zo sullig, dat het grappig wordt!
Jij hebt wel echt een ziekenboeg muis! Ik ben maar heel alleentjes thuis. Luuk is weliswaar snotverkouden, maar blijft er heel vrolijk onder. Man heeft ook nog steeds hoofdpijn van verkoudheid, maar voelt zich goed genoeg om te werken (en ik moet toegeven dat ie daar vast beter af is als hier met mij) Fleur kwam vanoctende de badkamer op stiommelen en zei: mama, mijn oogjes doen het niet.... (ze had van snotoogjes en het klonk zo schattig...) Kinderen zijn vandaag naar de opvang, dus stil hier.

Morgen ga ik wel weer wat werk proberen te doen achter de pc, vandaag nog even niks (behalve af en toe mail checken en beantwoorden)

Ga weer verder bankhangen en boekje proberen te lezen
Wat knap van Finn!

Hoe laat wil je morgen vertrekken? En hoe ver is het rijden?

Jee Muis, wat een enorme ziekenboeg. A. moet dus geopereerd worden? Hoe lang duurt het voordat het echt over is? En moet jij ook geen antibiotica hebben met die voorhoofdsholteontsteking?

Ik zit te wachten op vriend. Hij is chinees aan het halen, want ik had echt geen zin meer om boodschappen te doen en te koken. Puk was echt bij vlagen onmogelijk vandaag. Bluh. Blij dat het bedtijd is. Vanavbond lekker op de bank hangen en morgen een dagje voor mezelf. Fijn!
Nou Laar, het zou best eens kunnen dat het na het eten zo ver is! (herinner je mij met Mees vorig jaar? Nergens zin in, honger als een paard, Hugo die onmogelijk was en baf, daar was Mees!) Ik denk dat jij morgen helemaal geen dagje voor jezelf hebt, maar met een vers grietje op je (inmiddels) retestrakke buik ligt!

Oh, A. wordt dinsdag al geopereerd aan zijn duim. Het is een dagopname en ik denk dat ik hem 's middags gezellig met de jongens op ga halen. Ze gaan de botten in zijn linkerduim weer aan elkaar vastmaken met een touwtje of iets dergelijks.

Steijn is best zielig. Vanmiddag heeft hij de hele middag onder een dekentje op de bank gelegen en ineens ging hij heel hard huilen om mij. (ik sliep) A. kwam naar boven en ik zei dat hij maar met Steijnebeertje naar de huisarts moest gaan, dus dat heeft hij gedaan. (oh, wat luistert hij goed!) Steijntje heeft een middenoorontsteking en griep! Arm kind! Griep is niet leuk, middenoorontsteking is niet leuk en een combinatie lijkt mij gewoon dikke ruk.
Laar, Chinees!! Vorige keer begon het toch ook na de Chinees?
Mich, wat heb jij een goed geheugen!

Dames, steek de handen uit de mouwen! We gaan de tribune opbouwen!

Het is koud, dus ik heb thee, warme chocomelk met slagroom (want dat vindt Laartje zo lekker) en een boel gezelligheid te bieden!

*sjouwt alvast wat stoelen mee*
Arme Steijn! Heeft hij antibiotica gekregen?

Klinkt niet leuk, die operatie van A. (en mannen zijn aanstellers, dus voor jou wordt het ook niet leuk )

Tsja, ik zei net tegen vriend dat ik het wel een goed idee vindt als de baby vanavond kwam, want (ik ga ervan uit dat jouw theorie klopt) ik heb geen zin meer in zo'n onmogelijke dag met Puk. Maargoed, vriend vindt het onhandig ivm dat huwelijk van morgen (tsja).

Klinkt niet leuk, die operatie van A. (en mannen zijn aanstellers, dus voor jou wordt het ook niet leuk )

Tsja, ik zei net tegen vriend dat ik het wel een goed idee vindt als de baby vanavond kwam, want (ik ga ervan uit dat jouw theorie klopt) ik heb geen zin meer in zo'n onmogelijke dag met Puk. Maargoed, vriend vindt het onhandig ivm dat huwelijk van morgen (tsja).

Laar, ik moet zeggen dat A. zich kranig door de afgelopen week heeft geslagen met zijn gebroken poot! Hij heeft zonder te mopperen voor de knulletjes gezorgd en is helemaal niet knorrig geweest!

Oh, Steijn heeft amoxicilline gekregen. Hugo kreeg vanavond zijn laatste dosis, maar we kunnen dus direct door met Steijn! (nu maar hopen dat Mees over een week niet de pisang is.)

Tja, onhandig met dat huwelijk van morgen. Wat zal ik zeggen? Het is veel onhandiger als Puk nog een dag of wat onmogelijk moet zijn!

(je krijgt zo spoedig mogelijk dat vestje en het meerijdplankje, maar A. is de afgelopen week niet in jouw buurt geweest. Hij moest met zijn brakke hand zorgen voor een ziek wijf en een boel zieke kindjes!)
Wat fijn! Hulde voor A.

Och, ik ben voorlopig toch niet met baby buiten, dus het komt wel.

Ben blij dat ik geen alleenstaande moeder ben. Ik vond dat er een hele smerige geur achter de vriezer hing en vermoedde een dode muis. Helaas had ik gelijk. Bah! Gelukkig heeft mijn vriend hem heel heldhaftig weggehaald (en dus ook hulde voor hem).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven