***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Bah, wat een nare manier van doen zeg. Hoe lang heb je recht op ww?

Nee, merkte er weinig van. Wel veel harde buiken, maar verder niets. Ben wel elk uur wakker geweest om te plassen (gaaaap).

Chance: vrijen. Tsja. Dat stel ik al een tijdje voor, maar geloof dat vriend er weinig voor voelt. Jammer.
ww geloof ik 2 jaar, maar zo lang zit ik nooit zonder werk. Zo hoog is die werkeloosheid hier nu ook weer niet!
Jeetje Xaloy, wat naar allemaal. En wat vervelend dat jouw leidinggevende er gister niets over heeft gezegd.

Sterkte.

Lara, ga je nu morgen weer naar de vk om je nog een keer te laten strippen?

Chance, morgen alweer aan het werk? Wat gaat de tijd hard zeg!
Dat is langer dan in NL toch? Gelukkig maar. Dat is een zorg minder. Is dat ook 70%?

Ja, morgen weer strippen. Hopelijk helpt het.
Lilien, bij jou gaat het ook hard met je zwangerschap, 19weken alweer, heb je nog steeds last van je bekken? En wil je het geslacht weten als je de 20w echo krijgt? Ben heel benieuwd!
Layla, helaas krijg ik steeds meer last van mijn bekken. Ik ga straks even de fysio bellen die me de vorige keer bij Kaj ook behandeld heeft.

Het gaat nu zeker hard, volgende week dinsdag heb ik de 20 weken echo. En ik wil graag weten wat het wordt, ben veel te nieuwsgierig van aard
Oh wat naar Lilien, goed dat je gelijk de fysio belt, je kunt er maar beter op tijd bij zijn.

Als je de echo hebt gehad, ga je het dan hier ook vertellen? Ik ben ook erg nieuwsgierig van aard
jeetje Xaloy wat een K... bericht. Wat een slap gedoe van je leidinggevende om gisteren nog te ontkennen. Ik hoop dat als je weer fit genoeg en je er aan toe bent weer een leuke baan vindt.

Layla, hoe is het met jou gegaan en je werk?

Laar, ik hoef de poule echt niet te winnen. Dus meisje kom er nu maar uit. Lukt het nog een beetje met Puk erbij?

Lilien wat gaat het hard, volgende week al weer de 20 weken echo. Laat je ons ook weten wat het wordt. Ik ben namelijk ook heel nieuwsgierig.

Chance, time flies! Je verlof zit er al weer op. Zal wel weer even wennen zijn. Vroeg op, opschieten, halen/brengen van de kindjes. Maar eerst nog even genieten van je laatste dag verlof.

Feline knapt nu weer een beetje nu ze de kuur heeft. Met school zouden we gaan schaatsen vanmiddag maar dat gaat helaas niet door. In plaats van koek en sopie toch maar studeren.
Fijn dat Feline eindelijk een beetje opknapt!

Layla, hoe is het nu met jou?

Enne...natuurlijk kom ik hier even melden wat het wordt!
Lilien zorg maar goed voor jezelf !!

Ze gaan me voorstellen bij een bedrijf. Voor de rest is het heel rustig. Zelfs wanneer ik mijn regio nog verder uitbreid hoor ik niets. Enkel mails om te melden dat ze niets voor me hebben.
Xaloy, ik vind het meer dan slap van je baas dat ze gister (nota bene!) niets heeft gezegd over een eventueel ontslag. Eigenlijk vind ik het gewoon geen stijl en een zeer aparte manier van doen!

Maar goed, je bent vanaf nu dus thuis? Wat doe je met Robbie? Gaat hij nog naar de Tagesmutter of niet? Ik heb werkelijk geen idee hoe dat in Zwitserland met tegemoetkomingen en dergelijke is geregeld!

Witch, makkelijker gezegd dan gedaan, maar heb geduld! Je vindt echt wel een keer een baan, al zou snel wel fijn zijn natuurlijk.

Lilien, wat vervelend dat je steeds meer klachten krijgt! Je had er een paar jaar geleden toch ook flink last van?

Zo. A. is geopereerd en hij is uiteindelijk onder algehele narcose gegaan. De plaatselijke verdoving bleek niet sterk genoeg te zijn! Net heb ik hem aan de lijn gehad en hij klonk alsof hij flink gedronken had, maar hij wilde morgen best weer aan het werk. Hij is gek! Knettergek! Met een beetje mazzel mag hij vanavond laat naar huis, maar dan nog vind ik het van de zotte om weer aan het werk te willen morgen!

Ik heb me weer eens van mijn sociale kant laten zien vandaag. Steijn en Huug hebben een nieuw vriendje! Hij is maar twee weken ouder (niets dus!) en zijn moeder is én oud-docente én sinds de geboorte van haar oudste thuis! Dit is al leuk, maar nog leuker is dat haar dochtertje maar drie maanden jonger is dan Mees!

Bah. Ik ben vanavond alleen thuis met de jongens en ik vind dat echt vreselijk. Ik krijg altijd visioenen over inbrekers en dergelijke. Brrr.
muisje : dat van die visioenen van inbrekers ken ik. Ooit toen ik nog bij ouders thuiswoonde is er ingebroken in mijn kamer terwijl ik in mijn bed lag te slapen. Heb het raam nog zien bewegen. Moest van mijn moeder altijd vliegenraam inzetten s nachts (op een gelijkvloers waar achter een binnenkoertje was waar alle bewoners en anderen in konnen). Na de inbraak wou mijn moeder dat ik nog dat vliegenraam inzette. En maakte ruzie dat ik dat echt niet meer wou. Sindsdien ben ik altijd s avonds bang thuis als ik alleen ben. Maar statistisch gezien wordt er meer ingebroken diep in de nacht. Dus als A bijvoorbeeld om 22 u thuiskomt hoef je je echt geen zorgen te maken. Maar ja makkelijker gezegd dan gedaan, als ik ga slapen en vriend is nog niet thuis en hoor een geluid spring ik ook in de lucht hoor.
Witch, A. komt heel misschien vanavond thuis, maar hij heeft morfine gekregen en ik dacht dat je dan altijd een nachtje moest blijven!

Brr zeg, wat eng dat er bij jou is ingebroken terwijl jij lag te slapen! Getsie, ik zou daar echt flink van ondersteboven zijn!
De meeste inbraken gebeuren overdag rond lunchtijd Muis! Maargoed, ik slaap ook minder goed als vriend er niet is.

Die arme Feline. Sneu hoor dat ze nog niet beter is. Terwijl dit weer op zich goed is voor mensen die astmatisch zijn toch?

Lilien, gauw die fysio bellen! Ik hoop dat het minder erg is dan de vorige keer. Daar ben ik toen best een beetje van geschrokken.

Poe wat een dag. Degene die iets stouts kan bedenken dat Puk niet heeft gedaan verdient de eeuwige roem. Echt niet leuk en ik vond mezelf ook echt niet leuk, want ik ben een paar keer behoorlijk uitgevallen en heb zelfs tegen hem geschreeuwd. Daar voel ik me dus weer heel schuldig over. Ik heb het wel uitgepraat en uitgelegd, maar toch.

Daarnaast, als ik het nu al een dagje niet red met 1 kind dat een draakje is, hoe moet dat dan straks met 2...??

Ik ga bankhangen.
He bah Xaloy.... wat een ellende met je baan en geen stijl dat het zo gaat zeg!!! Hoop dat je nu in ieder geval tot rust kunt komen en dan als je je ec ht weer beter voelt een leuke job kunt zoeken!

Hier geen luiervoorkeuren. Fleur noemt het poppetje voor op de pampers Dora en vindt echt alles goed... Ook geen poepobsessies hier, maar helaas wel zeker 3 poepluiers per dag. Helaas wil ze alleen maar plassen op de wcv en niet poepen.

Hoefde trouwens niet naar de huisarts. Assistente mocht zo e receptje schrijven, dus dat was wel fijn

Layla: je kunt idd ook transferpapier gebruiken voor de t-shirts, maar dan kunnen we de plotter alleen gebruiken om de figuren goed uit te snijden. Ik heb nu ook Flock gevonden die je wel met het strijkijzer aan kunt brengen en dat is wel mooi om teksten op shirts te maken. We gaan gewoon proberen om de losse letters en figuren te verkopen als doe het zelf pakketjes en dan kunnen mensen ze zelf op een shirtje van de hema of de hennes strijken. Stukken voordeliger dan zo'n kant en klaar shirt van welke webshop dan ook (denk ik) Maar we moeten nog wel een boel uitzoeken hoor. Natuurlijk al even gekeken naar de Webshops van Fachat en (ben ik de forumnaam kwijt van A....)

Ben nu alleen nog een beetje erg moe.... Gisteren zat ik al om 18 uur te slapen en ik heb van 20 tot 6 in bed geslapen, had het blijkbaar nodig. Morgen lekker een dagje zonder kinderen thuis en met de auto....
Ik ben vanaf nu even thuis. Moet heel hard de neiging onderdrukken om te gaan zoeken naar een andere baan. Moet echt even achterover gaan zitten. Moet echt even achterover gaan zitten. Moet echt even achterover gaan zitten. Moet echt even achterover gaan zitten. En vooral duimen dat het C. lukt om het inkomen binnen te halen vanaf maart.

Robbie blijft vanaf volgende week thuis, behalve de maandagochtend en de woensdagochtend, want dan zijn zijn vriendjes ook bij de Tagesmutter. En dan is het een soort kleine psz, wat wel goed is voor zijn taalontwikkeling.

Ik ga ws ook nog een weekje naar NL. Vind ik ook wel leuk. Heb ineens zeeen van tijd, maar ga om te beginnen vanavond in bed doorbrengen. Ben kapot.
Framboos Drop :-)

Rust maar lekker uit morgen!
En jij ook goed uitrusten nu he!!!
Xaloy, neem nou gewoon eerst even wat welverdiende rust! Daar heb je (ook op de lange termijn) echt een stuk meer aan.

Mocht A. vanavond naar huis Muis?

Puk zag vanmorgen bij de bakker een map met taarten en wilde dus heel graag een teletubbietaart. Om ervan af te zijn zei ik dat hij die mocht als hij jarig is, waarop hij -stampvoetend- riep dat hij jarig was. Toen kreeg hij een slagroomsoesje van de bakker om het te vieren haha. Het fijnste was dat hij het niet lustte (kind spoort niet) en ik het op moest eten.
Jeetje xaloy, wat heftig zeg, je baan kwijt. En wat ongelofelijk aso van je chef dat ze dat niet gezegd heeft!!!

Laar, ook met 2 draakjes lukt t wel hoor, hoewel t af en toe wel pittig is!

Wat naar lilien dat je nu alweer zo'n last van je bekken hebt. Hopelijk kan de fysio wat voor je doen. En ik denk trouwens dat je een jongetje krijgt. Ben benieuwd!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Laar voel je nog niets? Vaak is een onhandelbaar kind ook een voorteken! Klopte hier althans en is mij door een gyn gezegd!

Luna wilde een paar dagen terug ook taart eten. Toen ik zei dat er taart gegeten werd als er iemand jarig was zei zij ook dat ze jarig was die dag!

Xaloy neem je rust! Die heb je nu nodig en je hebt het dik verdiend. Kkom je hier in de buurt als je naar ned gaat? Dan is het misschien leuk om af te spreken?

Lilien wat vervelend dat je nu al zoveel last van je bekken hebt!

Muis mocht A naar huis?

Ik ga zo voeden en dan naar bed. Morgen de eerste werkdag weer, spannend!
Werk ze Chance! Succes vandaag.

Wat een leuke bakker Laar :-)

Ik ga de plannen snel maken Chance, over NL. Ws van Apeldoorn naar Zaandam naar Friesland. Enschede ws niet, het is meer C. die daar veel 'heeft'. Dus daar kom ik vaak genoeg als hij mee gaat :-)
Over taarten gesproken. Xander zeurt ook regelmatig over taarten. Dan roept ie heel hard : 'taartje eten' Het blijven zoetebekken die kids eh.

Xaloy, goed idee om naar Nederland te komen. Kun je wat mensen bezoeken en uitrusten.
Veel succes vandaag met het strippen Lara !
Ha ha kleine snoepkonten. Fleur heeft besloten dat ze naar de Efteling wil als ze geen luiers meer hoeft en dan mag ze daar een cadeautje uitzoeken... (komt volgens mij doordat vrienden van ons daar zijn geweest en de kinderen een cadeautje hadden gekregen) maar ik vind het wel slim bedacht van haar en ik vind het een prima beloning als ze zindelijk wordt. (maar na 3 poepluiers tussen 18 en 22 geloof ik daar voorlopig nog niet in)

Lilien: pas goed op jezelf hoor... Het is toch extra belastend zo'n tweede zwangerschap, zelfs al is Kaj wel wat groter en kan ie al meer zelf. je moet toch veel meer bukken ed dan zonder kinderen....

Muis: is de nacht goed verlopen?

Lara: ik duim voor je dat je vandaag je meisje in je armen mag sluiten.... heb zo'n gevoel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven