***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Ja aangezien we niks horen, lijkt het er wel op. Duimduim Laar je kan het !!

Tof Boosje dat je ons op de hoogte houdt.

Hoe gaat het trouwens met jou? Mooie foto's van jou, Tommy en Livia op Hyves. Begint Liv al een beetje te tateren? Ze is echt een mooi kind.

Daarnet nog gebeld naar uitzendbureaus waar ze me gingen voorstellen aan klanten, nog geen nieuws. Ik sta echt te popelen om te gaan werken.
Hej witch,

hier alles o.k...Livia zegt af en toe woordjes...jas, appel, eten, schoenen (in de trans van goen) nou ja zo dus. Het gaat de goede kant op

Ze gaan nu samen 2x per week van 1 tot 5 naar de creche in dezelfde groep, dus heb ik tijd voor de webshop en mijzelf en de huishouding.

Tommy en Livia zijn totaal verschillend. Livia een pittig meisje, en nergens bang voor, en een rommelmaker. tommy rustig, verlegen, en heel opgruimd.

Maar desondanks zijn ze beste maatjes, en vermaken ze elkaar de hele dag. Ook slapen ze nog steeds samen op 1 kamer, en slapen ze elke dag tot half 9!

Ze eten wel beroerd avondeten...duurt een eeuw.

Nou dat was het allemaal kort samengevat!

Witch ik duim ook voor jou dat je een leuke baan aangeboden krijgt. zou leuk zijn als je nu nog even een telefoontje kreeg zo voor het weekend!
Framboos is in tha house! Gezellig dat je er even bent en wat leuk om te lezen dat Tommy en Livia een lieve broer en zus voor elkaar zijn!

Welke dagen gaan ze naar de creche? Doen ze bij jou ook tegelijkertijd een middagdutje? Steijn, Huug en Mees doen dat en ik vind het heerlijk! Even twee uur voor mezelf en ik kan alles weer aan!
framboosje : leuk dat ze zolang slapen, Xander durft in het weekend zelfs tot 9 u slapen. Dikwijls trekt hij dan nog het deken over zijn hoofd om aan te tonen dat hij nog wat langer wil blijven liggen.

Leuk dat ze in de creche in dezelfde groep zitten, dat schept denk ik wel een band.

Wat mij opvalt is dat ze echt wel uitgesproken op elkaar lijken, en op jou. Xander heeft meer wat van beiden. Maar hij heeft zeker het pittige karakter dat ik vroeger had als kind. Wel lastig soms.

Sja ik hoop ook dat er snel iets uit de bus komt, maar ik denk dat ik wat meer geduld ga moeten hebben. Maar kan een beetje extra geld goed gebruiken. Plus dat ik altijd heel graag op kantoor heb gewerkt. Zelf ben ik misschien irl niet ubersociaal, maar met klanten aan de telefoon ben ik super, al zeg ik het zelf.
Zo, ik ben er ook hoor. Is het al tijd voor een vrimibo hier op de tribune? Dan trek ik een flesje wijn open, en ik heb ook fetamuntflapjes gebakken, dus tast toe.
Muis : als S en H nog s middags slapen, hoe laat gaan ze dan s avonds slapen? Hier een kereltje dat s middags niet wil slapen, maar dat s avonds staat te huilen van vermoeidheid. Ook niet al te ideaal.
Hmmm fetamunt flappen, dat klinkt lekker!

Over die slaapjes gesproken, ik heb met het kdv afgesproken dat ze Zahra na een uur of anderhalf wakker maken, omdat ze anders 's avonds pas veel te laat gaat slapen. Gisteren was ze wel echt moe na een uur slaap 's middags, maar ze sliep uiteindelijk toch pas om 20 uur. (had 3 x gepoept tussen 19 en 20 uur )

Maar goed, anders was het misschien nog wel een uur later geworden, want het was vaak pas 21 uur voordat mevrouw eindelijk sliep.
Baby is geboren!!!
anoniem_25771 wijzigde dit bericht op 15-01-2010 17:00
Reden: naam weg!
% gewijzigd
Lay : heb dit ook meegemaakt met Xander, dan werd het wel tijd dat hij zijn middagslaapje afschafte. Nu gaat hij altijd om 19 u slapen. En heb dus geen last meer van gespring in het bed.
Heel snel gegaan. Om 1300 uur weeen en om 1442 was ze er al. Ze heeft wel last van de snelheid dus we moeten mss nog even in het zh blijven.

Hoera voor Laar!!!
Laar heeft het in 1 uur en 40 min gedaan!! een viva record!! het kleine meisje heeft nog wel wat last van de snelheid. Misschien moeten ze een nachtje blijven in het ziekenhuis!!

HOERA!!!

(en nu komt mich vast ook met dit verhaal hihi)
Mich, je was me voor! Ik wilde net hetzelfde posten!

Lieve Laar, heel erg gefeliciteerd!
haha mich wat is het leuk he!!?? zit hier te stuiteren op mijn stoeltje!
Lara en familie, gefeliciteerd met jullie mooie meisje! Traag op gang, maar met een noodvaart eruit! Hopelijk snel thuis! Geniet, geniet, geniet! Ben benieuwd naar een foto.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Joehoe, kwam even checken, geweldig nieuws!!!

Lara, Laraman en Puk, gefeliciteerd met jullie kleine zusje!!!!!!!

Joehoe gefeliciteerd Lara, Laraman en Puk met de geboorte van kleine E.!

Wat fijn, wat leuk, wat gaaf!!

En nu genieten!!
En Draakje ook gefeliciteerd met het winnen van de poule!
hihih, dank je :-)
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Hoera, ze is geboren!!

Lara, man en Puk gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!

Wat een snelle bevalling zeg! Ik hoop dat jullie snel lekker naar huis mogen.
Draakje, Nu moet Fachat maar even op de proppen komen met de prijs vind ik!

Met een beetje geluk misschien wel weer een magnetron???

We wachten met spanning af (-;
Hahaha Framboos! Nou ik heb wel een mooie televisie in de aanbieding!

Prachtig bakbeest, helaas doet hij het sinds gisteren niet meer, maar dat mag de pret niet drukken!

Veelplezier ermee Draakje! (Wel zelf ophalen in K.!)
Gefeliciteerd Laar en familie! Wat een heerlijk nieuws! Goed gedaan, de voorweeen hebben zin gehad!
Xaloy daar zeg je heel wat goeds! Inderdaad, die dagen in de pijn zijn niet voor niets geweest voor Laar!

fachat toch!, die prijs kan echt niet! schande voor de poule!

Ik zeg

een blender voor DN!
Gefeliciteerd, Laar, laarman en grote broer Puk.

Wat heb je een goed werk verricht Laar en wat snel.....

Nu lekker genieten met z'n vieren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven