***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Ah shit Laar, dat schiet toch niet op!

Het gaat niet goed met mij en mijn apparatuur. De helft van de tijd heb ik geen internet, en nu heb ik ook geen licht meer op het display van mijn telefoon (Nina had m'n telefoon door het kattenluik naar buiten in de sneeuw gegooid) dus kan ik niet goed sms-en (vandaar eventuele fouten Laar) en zie ik niet wie er belt tenzij ik onder een lamp sta. Irritant!

Oh, Nina is alweer wakker. Ze was in de wagen in slaap gevallen tijdens het Lars en Morris wegbrengen en ik heb haar net snel in bed gelegd maar ze is toch wakker geworden. Jammer, had wel zin in even rustig een bakkie koffie. Oh, en daar is ook de buurvrouw. Later!!
He bah, lara. Dat schiet idd niet op. En ook ik hoef de poule niet te winnen, dus kom op, larameisje! Je mag eruit!

Thomas heeft echt compleet geen ritme meer, nou, een nachtritme, komt keurig elke 3 uur, heel irritant, al 3 weken. Geen idee waarom. Hij is zik gewest en toen slecht gegeten. Soort inhaalslag. De wallen hangen in elk geval op de grond en de dagen zijn zo ook minder gezellig! Genoeg gezeurd! Over 2 weken mogen de kindjes een weekend naar mijn ouders en gaan m en ik een weekend samen weg!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
draakje : gezellig samen met man een weekendje weg.

Heb nieuws over werk : ik ga deze middag een mailtje krijgen met een uitnodging voor een gesprek voor een baan als administratief medewerker bij een dienst van onthaalgezinnen. Is een baan voor 1 jaar. Als ze me daar aannemen, ben ik toch weer snel een jaar verder en dan maak ik meer kansen op een andere leuke baan. Duimen maar.
duim duim duim duim duim duim duim duim duim
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Oh Witch, dat zou leuk voor je zijn! Wanneer weet je meer?

Laar, nog steeds niets? Ben je het niet zatter dan zat ondertussen? Vandaag is je dag!

Mich, je apparatuur laat je in de steek! Wat irritant!

Ik had vanochtend een onverwachte koffieafspraak! Eigenlijk had ik niets op de planning staan voor vandaag, behalve even een bezoekje aan de Hema en de Albert Heijn brengen. Ik moest dus de stad in (wel vijf minuten fietsen!) en daar kwam ik ineens een gabbertje van Steijn en Huug met zijn moeder tegen! Gezellig! We hebben even snel boodschappen gedaan en zijn daarna een café ingedoken met de jongens. Het was echt heel leuk; Mees zat tussen iedereen in te stralen (hij houdt van eten, drinken en gezelligheid), Steijn, Huug en Vriendje hadden dikke pret met elkaar en zijn moeder en ik konden even kletsen.

Nou, Moeder van Vriendje en ik hebben grote plannen! Ik wil over anderhalf jaar, als Mees naar de peuterspeelzaal gaat, weer een paar ochtenden gaan werken en zij wil dat volgend jaar ook. Beiden willen we alleen tijdens schooltijden werken en in de vakanties liever niet als het kan. Zij is van origine grafisch vormgeefster en wil freelance gaan werken, maar dan wel met een collega die de teksten schrijft. Ik dus! God zeg, het zou ideaal zijn; een beetje werken, de rest van de tijd dat de kinderen thuis zijn zelf ook thuis zijn en toch contact met volwassenen!
Zou inderdaad ideaal zijn muis!

Lara is er al gerommel?

Op een februari heb ik een test en een gesprek. Het is een soort project voor mensen die al lang werkloos zijn. De overheid geeft subsidies aan bedrijven die je dan via een bepaald contract in dienst nemen. Zou dus echt ideaal zijn.
Wauw muis dat klinkt geweldig!!! zou echt super zijn als je zo aan de slag kunt!!!

Witch en jij ook goede vooruitzichten!

Ik kan helaas geen zinnige vacatures vinden momenteel. Alleen maar via detacheringsbureau's en daar word ik niet echt blij van. Vrees dat ik dus maar moet gaan beginnen met open sollicitaties.... (zo vond ik wel ooit mijn eerste baan, dus niks mis mee..)

Lara., ik duim voor je!
'contact met volwassenen'

Sjongejonge, zo erg gesteld met je??

Duimduim Witchke!

Zo. Even bankhangen. Ben bezig met de Zwitserse BTW voor C. en ben bijna blij dat ik thuis zit. Wat een klus.
Xaloy, het is vreselijk gesteld met me! Nou ja, het valt wel mee en ik spreek eigenlijk best veel mensen op een dag op de een of andere manier, maar ik heb nooit dat ik de dag begin met een kop koffie en een volwassene om me heen. Ik begin de dag met boterhammen smeren en als een jekko mezelf opmaken! (zal wel niet veranderen, maar je begrijpt mijn punt denk ik wel.)

Zie je! Er zitten positieve kanten aan negatieve gebeurtenissen! BTW doen is sowieso niet zo leuk, toch? (ik heb een hekel aan cijfers en aan alles wat naar cijfers ruikt.)
Hehe ik hoop dat het snel 18 u is, dan komen vriend en Xander nl thuis. Ben het thuis alleen zitten zo beu he. Ook heeft vriend in de lidl mini-chocoladebroodjes uit de diepvries kunnen scoren. Wil die echt nu eten, heb er zo een trek in.
Heb hier een grappige anekdote.

Werd gebeld voor een baan door uitzendkantoor. Blijkt het in de gebouwen te zijn van een vroegere werkgever die tijdens de zwangerschap van X failliet is gegaan. Ken heel het gebouw dus uit mijn hoofd. Zou grappig zijn moesten ze me daar aannemen.
Nee, BTW is niet leuk. Maar wel nodig, en nu heb ik de tijd om het zo voor te bereiden dat ik zelfs volgend jaar niet veel hoeft te doen :-)
Laar, hoe is het nu?

Vanmiddag reed ik met Kaj in de auto naar huis toen we een dalmatier zagen. Kaj: kijk een koe-hond!

Gister had Kaj het over de baby en daarom vroeg ik hem "wil je een broertje of een zusje, Kaj?" Waarop hij antwoordde; nee dank je mama!

Leuk die uitspraken.

Vanmiddag naar de fysio geweest en het is dus inderdaad mijn bekken. Moet nu wekelijks naar fysio en de bekkenband gebruiken. Daarnaast moet ik mijn dag goed indelen en bekken zo min mogelijk belasten, makkelijk gezegd...

Inderdaad een rot klus Xaloy, je al op?
Oh wat balen Lilien dat je bekken weer pijn doet.

Wat een grappige uitspraken van Kaj trouwens. Ga je hem meenemen naar de 20weken echo. Lijkt me best geinig voor zo een kleintje, broer of zus te mogen bewonderen op een beeldscherm.
Lilien, wat vervelend! Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?

Witch, ik zou zelf nooit mijn kinderen meenemen naar de twintigwekenecho! Stel: je krijgt slecht nieuws. Ik zit er dan echt niet op te wachten om dan een setje kindjes om me heen te hebben! Daarnaast is het hele "baby in buik" voor Steijn en Huug nog erg abstract. Zo dacht Hugo een tijdje terug dat mijn zusje een pinguin in haar buik had! God, dat zou nog eens een verrassing zijn!
Zo, wij hebben er een paar uurtjes ziekenhuis op zitten... Vanmiddag voelde ik de baby niet meer en kreeg haar ook met geen mogelijkheid meer aan de praat. De vk is gekomen en heeft het hartje geluisterd. Dat klonk goed, maar ze wilde toch een hartfilmpje hebben.

Ik heb dus een uur aan de ctg gelegen. Hartje "klonk als muziek" en mevrouw begon behoorlijk te bewegen (spuit elf!). Daarna controle vruchtwater en dat leek even niet goed. Gynaecoloog werd opgetrommeld en toen bleek er toch nog een plasje te zijn die ze over het hoofd hadden gezien en zo konden we na 2,5 uur weer naar huis.

Morgen worden als het goed is de vliezen gebroken (tenzij er ineens 10 bevallingen zijn). In het zh waren ze daar sowieso terughouden in, maar er waren ook al wat bevallingen gaande, dus dat was niet handig. Nouja, ik wilde sowieso liever morgen, zodat ik nog een nachtje slaap heb.
Laar, fijn dat alles goed is. Ik had dat bij Zahra ook op het laatst, dat ik dacht dat ze niet meer bewoog, maar dan was alles ook gelukkig in orde. Beter maar het zekere voor het onzekere nemen hoor. Spannend morgen zeg, probeer vanavond maar lekker op tijd naar bed te gaan en wat rust te nemen.

Lilien, wat balen dat je weer zo'n last van je bekken hebt. Ik hoop dat de fysio en de bekkenband wat verlichting geeft. Wat een grappige uitspraken van Kaj, een koe-hond haha.

Witch, ik duim ook voor je dat die baan doorgaat, zou mooi zijn.

Muis, dat zou inderdaad mooi zijn als jij en je vriendin samen zouden kunnen werken. Kun je lekker zelf je tijd indelen. Zoiets zou ik eigenlijk ook moeten doen, iets vanuit huis.

Ik ga maar eens wat beroepskeuzetesten doen online, misschien moet ik het over een heel andere boeg gooien.
Laar goed dat je even alles hebt na laten kijken. Ik voelde Rosa ook niet meer toen ik een dag overrijd was en ben toen ook in het zh geweest.

Dus morgen de vliezen breken? Gebeurt dat thuis of in het zh?

Spannend!

Zal er ook niet voor kiezen om een kind mee te nemen naar de echo, heb dat ook niet gedaan. Wilde ook gewoon mijn volle aandacht bij het scherm hebben en niet bij een grijpgrage peuter....

Zo mijn 2e dag werken zit er ook alweer op, ging ook prima gelukkig. Rosa heeft zich ook nog eens voorbeeldig gedragen op de creche en het kolven op het werk gaat ook goed.

Helemaal mooi dus!
Wat fijn dat het werken goed is gegaan Chance! En ook dat het kolven goed gaat. Ik weet nog wel bij Zahra dat ik daar zoveel tijd mee kwijt was, ik denk dat mijn baas wel blij was dat Yasemin flesvoeding kreeg.
Ik heb bij de echo's van Yasemin Zahra ook nooit meegenomen trouwens. Zij besefte ook nooit dat ik een baby in mijn buik had hoor, daar was ze nog veel te klein voor.
Laar, wat fijn dat meisje het goed doet. Dat is best even schrikken geen beweging meer voelen. Spannend morgen! Heel veel succes!!!!

Chance wat een voorbeeldig meisje Rosa. Fijn dat het kolven en werken goed gaat.

Lilien, wat naar van je bekken. Rustig aan doen is natuurlijk wel lastig met een peuter om je heen.
Laar, dat was even schrikken! Morgen dus! Ik ben benieuwd! Laat je het weten als ze geboren is?

Chance, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat op je werk! Goed zo!
Mijn zusje gaat trouwens ook snel moeder worden, denk ik. Haar buik hangt, ze heeft honger en gaat morgen verhuizen. (mijn idee) Ik denk dat het vanavond of morgen gedaan is!
Lara, wat een schrik gister, maar gelukkig was alles goed. Spannende dag vandaag!

Chance, fijn dat het werken zo goed is gegaan en dat Rosa het zo goed gedaan heft op het kdv.

Muis, leuk plan om samen met je vriendin iets te beginen!

Witch, hier wordt uitrukkelijk gezegd dat je geen kinderen mee mag nemen naar de 20 weken echo. Dit omdat je zoals Muis al zegt ook slecht nieuws kan krijgen en de echoscopiste niet afgeleid mag worden. Tis echt een medische echo.

Muis ik ben 8 juni uitgerekend dus dat duurt nog even.

Nou Lara, ik hoop op goed nieuws voor jou vandaag!
Hey Lilien

8 juni dat is toevallig, ik ben jarig op 9 juni. Dus ik weet welke dag ik ga kiezen als je poll er komt.

Hier in Belgie zijn ze duidelijker relaxter met kind meenemen naar de echo. Echo gebeurt maandelijks door de gyn dus da's meer dan bij jullie.

Wat spannend Lara, vandaag heb je meisje in je armen. Wat ben ik benieuwd hoe ze er uit ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven