***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Tja, maar de 20 weken echo is echt speciaal, daar kijken ze specifiek of je kindje afwijkingen heeft en niet alleen of de groei op schema ligt. Het is voor jezelf ook fijner dat je alle aandacht hebt voor het kindje in je buik ipv dat je je aandacht moet verdelen. Je ligt toch niet zo relaxed met een peuter die niet zo lang kan stilzitten.
Layla, ik ben het helemaal met je eens! Ik heb bij beide zwangerschappen elke twee weken (en later elke week) een echo gekregen en het waren allemaal groei-echo's, op de twintigwekenecho na. Toch heb ik, ondanks de flinke berg echo's, nooit Steijn en Hugo meegenomen! Ook al waren negen van de tien afspraken gewone controles, ik wilde alle aandacht bij Kindje-in-wording-Mees houden en had geen zin om me af te laten leiden door een stel kleintjes!
Goedemorgen!

Helemaal mee eens wbt die echo. Hier wordt het ook afgeraden.

Even Puks logeertasje nakijken en tijdschriften halen. Mijn moeder haalt hem van de creche en de vk komt rond een uur of 12. Ik vind het maar spannend.
Zet 'm op Laar! Ik denk aan je! Spannend!
Ooh Laar, ik vind het zo spannend! Ik denk aan je!

Hee, misschien bevallen mijn zusje en jij op dezelfde dag! Mijn zusje had gister veel last van harde buiken, haar buik is gaan hangen en ze had enorme honger, dus dat kan ook niet lang meer duren.

Vandaag is gewoon een mooie dag om te bevallen. Zo.
Maar ik ben eerst aan de beurt! Ik ben bij Puk al door iedereen rechts ingehaald, nu wil ik niet ook nog door zusje Muis worden ingehaald (vijf minuten is voldoende hoor )
Vind het ook spannend hoor. Zet m op meid!

Gaat ze nu vliezen breken? Dat hebben ze bij mij bij Koen gedaan. Om half 12 de vliezen gebroken. Om half 2 begonnen de weeen echt en om half 8 was Koen er. Bij Gijs hebben ze het niet gedaan omdat Gijs nog te hoog lag.
Vind ik ook laar. muiszus is nog nog geen 40 weken zwanger.
Succes Laar! Zal aan je denken.

Vandaag is een hele mooie dag om te bevallen. Ik vind de 15e altijd een moeilijke dag. Zou leuk zijn als er wat moois gebeurt vandaag!
Misschien een stomme vraag, maar je gaat toch in het ziekenhuis bevallen Laar?
Hey meiden, ik zie het net we zitten aan 2935 posts. Dus moeten we ver een nieuw topic openen. En die zal dan ineens geopend worden met een verse baby, leuk !
Natuurlijk ben jij eerst aan de beurt Laar, dat staat buiten kijf!

Chance, waarom is de 15e en moeilijke dag voor je? Heeft dat te maken met je ziekte?
Laar, zet hem op! Ik denk aan je!
Ja kreeg op de 15e te horen dat ik ziek was. Heb normaal niet veel met data maar vind dit altijd een rotdag waarbij ik toch veel stil sta bij wat er allemaal gebeurt is.......
Ik settel me ook op de tribune naast jullie hoor! Spannend Lara!

Chance, ik kan me indenken dat dit een beladen dag voor je is.

Oké, nog een keer: Laartje! Zet 'm op!

Wie schuift aan? Ik heb dekens en een thermoskan koffie!
Zal ik maar een appeltaart gaan bakken. Niets lekkerder dan een warme appeltaart met slagroom met dit weer. En heb ook nog wel wat lekkere chocolaatjes in de aanbieding. Alleen opeten is niet goed voor de lijn dus deel ze graag hier.
Joehoe, zet hem op Laar! Ik sluit me aan op de tribune. Kom net bij de bakker vandaan en heb sauzijzenbroodjes en slagroomsoesjes! (en brood maar dat is minder interessant )

Witchke, mijn man is 8 juni jarig dus het is wel grappig dat ik juist die dag ben uigerekend. Maar 9 juni is ook een mooie datum
kop op laarmeisje, eruit, eruit, eruit. Zit op werk, dus geen lekkers in de buurt, maar doe graag mee met de appeltaart en chocomelk met slagroom. Bij mij werden de vliezen gebroken met 5 cm en na 40 min was thomas er.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Chance, fijn dat t werken goed gaat en rosa t zo goed doet. En kan me voorstellen dat de 15e altijd een nare bijsmaak houdt.

Lilien, een verjaardagskindje zou leuk zijn! Mooi kado toch?
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Lilien : 8 juni of 9 juni maakt niet uit, als het maar juni is want dat is een mooie maand om geboren te worden. Vriend is op 7 juni jarig en schoonmoeder op 5 juni.

Ben net danneroles aan het bakken en chocoladebroodjes, die neem ik ook alvast mee op de tribune.
Heerlijk Witch, ik heb lekker appelflappen gehaald voor op de tribune.

Ik ben vanmorgen naar het Juridisch Loket geweest voor advies ivm mijn werk en die man heeft me doorverwezen naar een advocaat. Ik heb deze en nog een andere advocaat al een mail gestuurd voor vrijblijvend advies, ben benieuwd.
Kom op Lara. Ik heb m en m's voor op de tribune en een pot thee!
Lay : wat een gedoe zeg dat je er een advocaat moet bij halen. Hou er wel rekening mee dat het dan wel eens heel lang zou kunnen duren eer er een uitspraak is.
heej lieve meisjes Framboosje breekt even in! frambozeman is nu niet thuis dus ik kan ik lekker met jullie op de laar tribune plaatsnemen.

(op mijn waardeloze laptop kan ik niet meer op de viva!)

Ik denk dat ze nu aan het puffen is...Ik kreeg van haar nog een mailtje om 11:15 dat ze een boekje ging lezen en wachten tot 12uur voor het breken van de vliezen.

mocht ik iets horen zet ik het uiteraard meteen hier neer!

Duimduimduimduimduim zet um op laar!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven